Beoordelingen Liana de Ruiter

• Voortgang scheidingproces 8,5
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt 8,5
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt 8,7
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt 8,5
  • Kwaliteit van de gesprekken 8,8
  • Verstand van zaken 8,8
  • Oplossingsgerichtheid 8,9

05-02-2020

Positieve ervaring:
Liana is een warm, fijn persoon en en blijft zeer onpartijdig. Ook stond ze open voor een gesprek met onze dochter, wat haar erg goed heeft gedaan.

Klant uit: Chaam

27-01-2020

Positieve ervaring:
Duidelijk en helder persoon.
Sympathiek
Uitleg in duidelijke taal

Klant uit: Ulvenhout

06-01-2020

Positieve ervaring:
Betrokken en kundige mediator, erg prettig in de omgang. Liana is in staat om een emotioneel en intensief traject op een zeer prettige manier te begeleiden.

Klant uit: Roosendaal

23-12-2019

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Zeer tevreden!

Klant uit: Terheijden

24-11-2019

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Positieve ervaring:
Liana is een top vrouw die verstand heeft van zaken. Een scheiding is natuurlijk enorm heftig en dan is het erg fijn dat er een objectief persoon tussen zit die tegelijkertijd ook de papieren rompslomp op zich neemt. Wat voor veel rust heeft gezorgd bij mij. Ze is sociaal wanneer het aankomt op emoties en een pittige tante wanneer het moet. Ik raad Liana ten zeerste aan.

24-11-2019

Positieve ervaring:
Liana heeft veel kennis van zaken en neemt alle tijd om alles in goede banen te leiden.

15-11-2019

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Positieve ervaring:
Liana heb ik ervaren als een betrokken/ professionele persoon die alles erg goed kan begeleiden. Ook als het soms wat hoog oploopt met de emoties van ons zet ze ons weer goed terug op de rails. Ze stimuleerde ons op een positieve manier hoe we met bepaalde zaken om moeten gaan, kon ons goed adviseren en heeft zeker verstand van zaken. Liana , dank je wel!

21-08-2019

Positieve ervaring:
Goede begeleiding in het scheidingsproces

17-08-2019
8,2

Positieve ervaring:
Eerlijk, recht door zee, meelevend, objectief

15-08-2019

Fijn warm emphatisch