Beoordelingen Liana de Ruiter

• Voortgang scheidingproces 8,5
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt 8,4
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt 8,6
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt 8,5
  • Kwaliteit van de gesprekken 8,7

Klant uit: Breda

22-02-2018

Leeftijdscategorie: 25-30 jaar

Positieve ervaring:
Liana is een ontzettend fijn en betrokken persoon. We hebben ontzettend veel aan haar kennis en kundigheid gehad op het vlak van (echt)scheiding en alles wat daarbij komt kennen. Ondanks de situatie heeft Liana de scheiding een stuk draagelijker gemaakt en zoals haar ook persoon gezegd, we zullen je nog missen!

Klant uit: Etten-Leur

13-02-2018

Positieve ervaring:
Ik vond Liana erg lief en betrokken.
Ze was een enorme steun en hulp.Ik raad ze iedereen aan

Klant uit: ETTEN-LEUR

12-02-2018

Positieve ervaring:
prettige gesprekken, ondanks de beladenheid die er af en toe is, omtrent sommige onderwerpen

Klant uit: Etten leur

09-02-2018

Positieve ervaring:
Vanaf het moment dat we binnenkwamen voelde het warm en vertrouwt . ondanks de situatie waren het prettige sessies. Liana bedankt voor alles hebben echt veel steun gevoeld en gehad

Klant uit: Breda

01-02-2018
7,4

Positieve ervaring:
verstand van zaken en behulpzaam

Klant uit: Prinsenbeek

31-01-2018

Positieve ervaring:
Goede en duidelijke informatie, prettige persoonlijkheid recht door zee en zoals het hoort objectief naar bijde partijen

Klant uit: ETTEN-LEUR

30-01-2018

Positieve ervaring:
aangename directe vrouw die weet waar ze over praat. voelde me erg op mijn gemak.

Klant uit: Terheijden

27-01-2018

Positieve ervaring:
Zeer professionelen gesprekken en steun gehad

Klant uit: Etten-Leur

12-12-2017

Positieve ervaring:
Ons scheidingsproces is prima verlopen mede door Liana. Erg hartelijk persoon die verstand heeft van zaken. Voelde me erg prettig bij haar.

Klant uit: Fijnaart

15-11-2017

Positieve ervaring:
We hebben ons altijd erg welkom gevoeld en zijn onder prettige professionele omstandigheden prima geholpen en voorgelicht.