Beoordelingen Liana de Ruiter

• Voortgang scheidingproces 8,5
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt 8,4
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt 8,6
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt 8,5
  • Kwaliteit van de gesprekken 8,7
  • Oplossingsgerichtheid 8,8

Klant uit: Fijnaart

15-11-2017

Positieve ervaring:
We hebben ons altijd erg welkom gevoeld en zijn onder prettige professionele omstandigheden prima geholpen en voorgelicht.

Klant uit: Etten-leur

15-11-2017
9,5

Positieve ervaring:
Ik heb Liana ervaren als een betrokken lieve vrouw. Met kennis van zaken. Zeer positief.

27-09-2017

Positieve ervaring:
Ik heb Liana ervaren als bekwaam, verstand van zaken. Neemt uitgebreid de tijd voor het persoonlijke van de klant. Ondanks het zware onderwerp is er ook ruimte voor luchtigheid op zijn tijd. Liana is een lieve en betrokken vrouw. Ik ben blij dat wij destijds voor haar hebben gekozen. Ik voelde mij erg op m'n gemak bij haar.

19-09-2017

Positieve ervaring:
Wij hebben de begeleiding als zeer prettig en betrokken ervaren. Zeker dat de kinderen centraal staan en je elkaar als collega-ouders kunt gaan zien.

08-09-2017

Positieve ervaring:
Zeer positief, ik zal Liana zeker adviseren bij familie en vrienden die in de zelfde situatie zitten.

Klant uit: Rucphen

22-08-2017

Positieve ervaring:
zeer betrokken en veel kennis van zaken

Klant uit: Oudenbosch

04-08-2017

Positieve ervaring:
Het was een vlotte en duidelijke manier van werken. Liana is een betrokken en enthousiast persoon.

27-07-2017

Positieve ervaring:
Liana blijft neutraal, maar houdt er wel de vaart in.

26-07-2017

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Positieve ervaring:
Liana is een emphatische vrouw en iemand die je vanaf het eerste moment/ kennismakingsgesprek erg op je gemak weet te stellen. De huiselijke sfeer waarin je ontvangen wordt dragen daar ook zeker in bij.

26-07-2017

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Positieve ervaring:
Liana is erg betrokken, neemt een onafhankelijk positie in en probeert alles vanuit beide partijen te bekijken. Er is ook ruimte voor persoonlijke dingen te bespreken en er kan ook even van het pad afgeweken worden.