Beoordelingen Liana de Ruiter

• Voortgang scheidingproces 8,5
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt 8,4
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt 8,6
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt 8,5
  • Kwaliteit van de gesprekken 8,7
  • Oplossingsgerichtheid 8,8

Klant uit: Gilze

07-07-2018

Positieve ervaring:
Liana heeft ons ontzettend goed begeleid. Het voelde meteen na de eerste keer vertrouwd. Het was duidelijk en het ging op een respectvolle manier en kwamen er emoties bij kijken werd dit op een prettige, begripvolle manier opgepakt. Liana heeft ervoor gezorgd dat we in deze toch lastige tijd wisten waar we aan toe waren en welke kant het op zo gaan.

Klant uit: Gilze

05-07-2018
9,6

Positieve ervaring:
Liana is een erg prettig persoon. Goed gevoel bij haar. Ze heeft ons orima begeleid.

Klant uit: Wernhout

21-06-2018

Positieve ervaring:
Heel erg te spreken over Liana

14-06-2018

Positieve ervaring:
Liana heeft feilloos in de gaten hoe ze met verschillende type mensen om moet gaan. Zeer professioneel maar komt erg gemoedelijk over. Een heel fijn mens!

Klant uit: Oosterhout

26-04-2018

Perfeckte begleiding
Alles goed geregeld

Klant uit: Zundert

18-04-2018

Positieve ervaring:
Ik had mij geen fijnere mediator/persoon kunnen wensen. Liana is vakkundig en voelt goed aan wanneer de emoties voorgaan op het regelwerk. En neemt daar uitgebreid de tijd voor.

11-03-2018

Positieve ervaring:
Liana is een oprecht en integer mens. Prettig om met haar een vervelende situatie tot een goed einde te brengen

Klant uit: Breda

28-02-2018

Positieve ervaring:
Aardige dame, goed in omgang

Klant uit: Breda

22-02-2018

Leeftijdscategorie: 25-30 jaar

Positieve ervaring:
Liana is een ontzettend fijn en betrokken persoon. We hebben ontzettend veel aan haar kennis en kundigheid gehad op het vlak van (echt)scheiding en alles wat daarbij komt kennen. Ondanks de situatie heeft Liana de scheiding een stuk draagelijker gemaakt en zoals haar ook persoon gezegd, we zullen je nog missen!

13-02-2018

Positieve ervaring:
Ik vond Liana erg lief en betrokken.
Ze was een enorme steun en hulp.Ik raad ze iedereen aan