Beoordelingen LexWonen

• Kon u ons altijd bereiken? 9,9
  • Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt? 9,8

Marin Woonplaats Ede

14-10-2018

Wij zijn dik tevreden, duidelijk en vakkundig in zijn hypotheek advies! Hij houd de druk erop en is altijd bereikbaar! Na onze mening een absolute aanrader om als adviseur te nemen!

Kevin Woonplaats NIJMEGEN

8,5

Demi Woonplaats Valkenswaard

M Woonplaats Valkenswaard

04-10-2018

Top altijd bereikbaar, alles word netjes uitgelegd zeker een aanrader
Bedankt

Cor Woonplaats Heerenveen

20-09-2018

Duidelijk in zijn hypotheekadvies en ook zeer kundig. Vlot in de omgang en een fijn persoon die rekening houdt met omstandigheden. Een absolute aanrader om als adviseur te nemen.
Rapportcijfer vanuit Friesland : 10

Rogier Woonplaats Tiel

27-08-2018
9,5

Vanaf de eerste kennismaking tot aan het begeleiden van de documenten naar de notaris voelt de service van LexWonen als een warm bad.

Altijd bereikbaar, alles volgens afspraak klaar, je merkt in alles passie voor het vak en ons als klant.

Bedankt LexWonen voor al je hulp bij het kopen van ons huis. Wij durven je voor deze grote stap in ieders leven aan iedereen aan te bevelen.

Wilma

23-08-2018

Wij hebben super ervaringen gehad met Lex.
Geen probleem te groot of overal werd een oplossing voor gevonden, zelfs zonder eigen geld is het dus mogelijk om een huis te kopen.
Altijd duidelijke uitleg over de gang van zaken, in begrijpelijke taal, op elk moment van de dag.
Mochten wij ooit nog eens een ander huis willen kopen dan gaan we zeker weer met Lex in zee.

Amy Woonplaats Deventer

22-08-2018

Alles is heel snel en goed geregeld door Lex voor onze eerste koopwoning. Altijd goed bereikbaar en snel antwoord op al je vragen.

Carlo Woonplaats Harlingen

04-08-2018

Een aanrader voor iedereen de zijn eigen geld op zak wil houden , super geholpen , alles was snel geregeld .
Blij dat ik voor Lex wonen heb gekozen .

Bedankt Lex

Erik Woonplaats Apeldoorn

21-06-2018

Zeer fijne samenwerking gehad met lex voor de aankoop van ons eerste huis . Duidelijke uitleg gegeven over alle zaken waar wij nog niet veel van wisten . Zeker aan te raden voor anderen !!