Beoordelingen Lex van Wijk Hoveniers

vera uit: Zoeterwoude

31-10-2017

Het gaat hier om: tuinrenovatie

Positieve ervaring:
de renovatie van onze kleine voortuin is goed verlopen. Het ontwerp is super. We krijgen vele positieve reacties.

Maaike

25-10-2017
9,5

Het gaat hier om: tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Het was best spannend om mijn mini tuintje van 36 jaar oud wat volledig overwoekerd was met klimop te laten renoveren.Gelukkig heb ik prima advies gekregen om het weer om te toveren tot een opgeruimde tuin.De werkzaamheden werden keurig op de afgesproken dag gestart en ook netjes afgerond.Zelfs het probleem bij het schuurtje is netjes verholpen en ben ik van een lelijke beton plaat af.

Ga zo door!

Bert uit: Zoetermeer

17-10-2017

Ik ben: een vaste klant

Positieve ervaring:
Uitdagend ontwerp, vakkundig uitgevoerd. In de nieuwe tuin zien wij onze ontwerpeisen geheel terug: het steile talud is nagenoeg geheel onder handbereik en dus goed te onderhouden. De beplanting, mengeling van grassen en vaste planten, belooft jaarrond een interessante tuin op te leveren. Wij kijken uit naar het groeiseizoen.

Ron uit: Zoetermeer

30-06-2017
8,2

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinaanleg

Positieve ervaring:
goed ontwerp, fijne mensen in de uitvoering, flexibel, goede planning (week eerder dan afgesproken gestart en binnen week gereed)

geen idee

Karen uit: Zoetermeer

20-06-2017

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinaanleg

Positieve ervaring:
Aardige en beleefde werkmannen. Werken netjes en snel. Zelfs toen het op de patio 30 graden was. De patio heeft door het goede advies en de mooie aanleg een metamorfose ondergaan.

Jac en Karin uit: Zoeterwoude

15-06-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg

Positieve ervaring:
Van begin tot eind hebben we een goed gevoel gehad om onze tuin te laten renoveren door Lex van Wijk. Alle werkzaamheden werden onderling goed overlegd en vervolgens uitgevoerd na nauwkeurig inmeten. Wanneer er aanpassingen nodig waren werd dit zondermeer direct met ons overlegd en uitgevoerd volgens wens. Het resultaat was een tuin waar we heel tevreden over zijn met dank aan Mark en zijn crew (Sjaak, Leen, Michel). Fijn dat ook het overleg met de leverancier van het tuinhuis heel goed uit heeft gepakt met als resultaat een prachtig geheel met de tuin. Prima werk! Bedankt.

Verbeterpunten:
Het was moeizaam om Lex van Wijk telefonisch te bereiken overdag in het voortraject. Tijdens de werkzaamheden kwam Lex regelmatig polshoogte nemen waarbij e.e.a. rechtgestreken kon worden.
Er worden nog plantjes nageleverd en daar zou best wel een tijdsbestek over mogen worden afgesproken.

Pascal uit: Den Haag

30-03-2017
9,6

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Voorbereiding/Planning: tuinaanleg met visie en duidelijke statements in onze stadstuin
tijdens renovatie: netjes gewerkt door vakkundige lui!

Arno uit: Zoetermeer

29-03-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinplannen, tuinaanleg

Bart uit: Zoetermer

20-03-2017

Positieve ervaring:
Gevraagd om een voorstel voor een strakke en praktische herinrichting van de voortuin met grote tegels en nieuwe beplating en dat leverde een mooi voorstel op met ook een hoge zuilboom erbij.
Planning liep ietsje uit maar dat is in deze tijd van het jaar (maart) logisch vanwege het weer en dat is ook tijdig gemeld. Wel volgens de planning de tuin in 3 dagen helemaal af en dat is mooi.
Eindconclusie: waar voor je geld en een aanbeveling waard als je er iets meer voor over hebt.

Geen.

30-09-2016