Beoordelingen LesGO

• Lesauto 9,0
  • Website 8,3

Simon Uit: Nijmegen

25-09-2017

Goede snelle service, flexibele opstelling en er wordt met je mee gedacht. Patrick maakt echt contact met je (niet op een standaard manier, maar afgestemd op wie jij bent als persoon) waardoor er op een ontspannen manier lesgegeven wordt en er ruimte is voor vragen en discussie. Naast de nodige lol natuurlijk! Jij als leerling staat voorop en dat voel je!

Dex Uit: Malden

22-09-2017
9,5

Hiervoor heb ik gereden bij een anderen rijschool in Nijmegen. Ik was niet goed opgeleid en onzeker geworden in mijn rijstijl waardoor ik vervolgens twee keer was gezakt. Nadat ik een proefles bij Patrick had gehad merkte ik al gelijk dat hij erg betrokken, positief, geduldig en vooral flexibel is en de indeling van de rijlessen en dit goed naar jou voorkeur indeeld. Voorbeeld: Is 2 uur te lang achter elkaar met rijden? Dan doen we tussendoor een kopje koffie op zijn kosten en schrijven we deze 10 minuten telkens op. En op het einde had ik met al deze 10 minuten weer een les bij elkaar.
Kortom hierna ben ik door Patrick met een goede prijskwaliteit verhouding na mijn negatieve rijervaring in een keer geslaagd. Bedankt daarvoor Patrick Kramer! Respect hoe jij dit gedaan hebt.

Feline Uit: Duiven

22-09-2017

Zeer vriendelijk en realistisch iver het behalen van je rijbewijs

Janneke Uit: Vianen

19-09-2017

Super gezellige en leerzame lessen gehad bij instructeur Patrick Kramer! Zeker een aanrader!

Jeroen Uit: Veenendaal

19-09-2017
8,2

Dani Uit: Almere

18-09-2017

Heb bij lesgo met plezier lessen gevolgd en veel geleerd, echt een aanrader!
Ed smit dankjewel voor alle gezellige lessen 😊

Anne Ruth Uit: Veenendaal

17-09-2017

In 1x mijn rijbewijs gehaald! Heel goed voorbereid op het examen. Bedankt Angelique!

Floor Uit: Weesp

16-09-2017

Goedkoop en goed!!

Dion Uit: Nijmegen

15-09-2017

Manon Uit: Boxmeer

15-09-2017

goede instructies, duidelijke informatie.
Prijs kwaliteit verhouding oke!