Beoordelingen LesGO

• Website 8,4

Niki Uit: Den Haag

20-03-2019
6,9

Mijn ervaring met de rij-instructrice Miranda Looijen en daarna rij-instructeur Joost Beumer was goed. Ze hadden veel kennis en waren erg behulpzaam, maar mijn ervaring met de wissel van Miranda naar Joost was wat minder goed. LesGO had mij daarin meer tegemoet kunnen komen.

Mika Uit: Zuidwolde

20-03-2019
9,5

Tamara Uit: zuidwolde

Myrthe Uit: Groningen

9,5

Ik vond mijn rij-instructeur heel goed en dat is voor mij het belangrijkste. Hij toont veel begrip en geeft goede adviezen.

Marvin Uit: Amsterdam

19-03-2019

Zorg dat je Alex krijgt! Hij heeft sinds kort een camera systeem dat echt fantastisch is. Perfect rijden kan niet, en voor je examen moet je 90% goed doen, Alex helpt je voor de 95% te gaan.

Romy Uit: Eersel

9,9

Henno kon duidelijk uitleggen en hielp waar nodig. Fijn te plannen en ook naar mijn wensen kon alles geregeld worden!

A Uit: Gemert

2,1

Slechte rijschool heeft niet eens de cappaciteit de basis bij te brengen. Slecht inzicht wat de leerling nodig heeft. Onnodig veel geld afhandig maken.
Ik raad niemand lesgo aan !

Harm Uit: Goirle

7,9

Joy Uit: Vlaardingen

19-03-2019

Glenn is zeer vriendelijk en geduldig, ik voelde mij erg op mijn gemak en heb dan ook mijn gehele periode van rijlessen veel plezier gehad en geleerd van Glenn.

Nassir Uit: Eindhoven

16-03-2019

Dat mijn ervaring bij lesgo binnen de lessen van Henno zeer goed is geweest. De uitleg en afspraken zijn altijd duidelijk geweest en de lestijd optimaal gebruikt. Er werd altijd op je gelet en was nooit met andere zaken bezig.