Beoordelingen LesGO

16-02-2018

Seline Uit: Hoorn Nh

16-02-2018
9,5

Ik zou Gert van der heiden enorm aanbevelen. Hij heeft een fijne lesmethoden en is zeer vriendelijk en meedenkend.

Ik was erg bang om te gaan autorijden en heb dankzij Gert van der heiden alles in 1x kunnen halen.

Ulijn Uit: Utrecht

15-02-2018
7,4

Goed en duidelijk.

linda Uit: katwijk

14-02-2018

LESGO is een goede rijschool geeft advies de rij- instructeur is netjes op tijd ik heb geen problemen gehad

Nenny Uit: IJlst

13-02-2018
9,6

Flip is geduldig, motiverend, relaxed maar vooral vakbekwaam! Bedankt dat je mij erdoor heen hebt "gesleept" :D Dankzij Flip zou ik Lesgo zeker bij iedereen aanbevelen.

Jordy Uit: Amsterdam

13-02-2018

Als jij van plan bent je rijbewijs te halen dan zou ik LesGo zeker aanraden. Voor mij was het een soepele aangename ervaring. Mijn Rij instructeur was Nick van Wieren. Een super chille jonge gast die je de lesstof duidelijk en goed uitlegt. Hij leert jou rijden op een hoog, proffesioneel niveau en zorgt er gegarandeerd voor dat jij zal slagen op jou examen. Voor de rest kon ik het extreem goed met hem vinden en het sociale aspect is natuurlijk ook van groot invloed op de rijervaring zelf.

Hartelijk bedankt LesGo en Nick van Wieren!

Daan Uit: Nijmegen

09-02-2018

Isa Uit: Nijmegen

09-02-2018

Super leuke tijd gehad en door Patrick Kramer ook echt plezier gehad in het rijlessen. Veel geleerd en ook echt het gevoel dat ik veilig de weg op kan nu.
Bedankt Patrick Kramer!!