Beoordelingen LesGO

• Website 8,4

Alisha Uit: Amsterdam

17-11-2018
7,9

Ik zou iedereen aanraden om bij Cees Buijs rijlessen te nemen. Hij is straight to the point,geen nonsense,en leert jou echt autorijden, erg fijn.
Cees Buijs, topper!

Madeleine Uit: Bilthoven

17-11-2018

Claire Uit: ALMERE

16-11-2018

Mijn instructeur Ton was erg vriendelijk, rustig en heeft mij goed op m'n gemak gesteld. Erg prettige rijlessen gehad. LesGO vond ik erg betrouwbaar en kwam afspraken goed na.

Melissa Uit: Bergeijk

16-11-2018
1,9

Afraden

Emmelie Uit: Kerkwerve

15-11-2018
9,8

Ik heb een leuke tijd gehad, veel geleerd en ook gelachen. Alles wordt duidelijk en rustig uitgelegd, zodat je het goed kunt toepassen in de praktijk. Bedankt voor de lessen Vincent, ik heb er heb heel veel van geleerd!

Pleun Uit: Arnhem

8,5

Dick Uit: Almere

14-11-2018

gezellig en goede instructeur die kennis heeft van zijn vak en goed de tijd neemt om het je te leren

Anne Uit: Amsterdam

14-11-2018

Nick is echt een super instructeur! Ik heb een hele leuke tijd gehad, het was altijd gezellig maar tegelijkertijd geeft Nick heel goed les. Ik ben in 1 keer geslaagd! Ik zou het iedereen aanbevelen om te lessen bij Nick van Wieren!

Kyra Uit: Eindhoven

13-11-2018
5,6

Spreek van te voren goed af wat de verwachtingen zijn. Het is erg raar dat als je voor een pakket kiest, dit in 90% van de gevallen niet voldoende lessen zijn om op examen niveau te komen. Zo denk je met een pakket goedkoper uit te zijn, maar dit blijkt achteraf niet zo te zijn.

Phébe Uit: Veenendaal

13-11-2018