Beoordelingen LesGO

1 t/m 10 van 2005 beoordelingen

wendy Uit: wijk en aalburg

13-05-2018
1,9

ga nooit bij shirley folles lessen, je betaald 1 termijn dus ong 10 lessen en ik hem er maar 8 gehad [wij hadden 2 termijnen betaald] en nu weigerd mevr iets terug te betalen.

Mayke Uit: Amsterdam

04-05-2018

Ik heb een super tijd gehad bij mijn rij-instructeur Nick van Wieren! Hij is een hele betrokken instructeur en zorgt ervoor dat de lessen helemaal bij jouw behoeftes aansluiten. Een goede sfeer en hard werken zijn automatisch aanwezig in de auto, dit zorgt ervoor dat je optimaal en efficient kan leren!

Ook de communicatie met LesGo verliep heel goed, duidelijke en goede communicatie per mail/telefoon!
Voor mij was dit de perfecte rijschool en rij-instructeur!

Joost Uit: Amsterdam

02-05-2018

Hartstikke goeie rijschool

Chunhong Uit: Merelweg 2

01-05-2018

Kimberley Uit: Almere

26-04-2018

Erg fijne ervaring om bij Ed Smit te rijden. Ik was erg onzeker en hij heeft mij zeker gemaakt in de auto.

Giordano Uit: Almere

24-04-2018

Dhr Ed Smit heeft mij op een zeer creatieve en prettige manier door het hele avontuur heen geholpen, elke leerling heeft een apparte manier van leren en Ed weet zich op de juiste manier aantepassen op de leering om het optimale uit die gene te halen, dit weet ik omdat mijn vriendin en paar vrienden ook bij hem les nemen! Ik wil graag Ed Smit bedanken voor alles wat hij voor mij gedaan heeft en door alle zelfvertrouwen die hij mij heeft gegeven om mijn rijbewijs in “1” keer te halen!

Arthur Uit: Zierikzee

20-04-2018

Duidelijke en leuke lesuren gehad bij Vincent, Eindstand een toptijd gehad en ben nu de trotse eigenaar van mijn rijbewijs !

Arthur Uit: Zierikzee

19-04-2018

Fijne auto, goed duidelijk en betrokken met de leerling, eindstand een top tijd gehad met Vincent !

Anne Uit: Tilburg

18-04-2018

Vanaf het eerste moment, goede service. Zowel vanuit LesGO als met mijn rij-instructeur, altijd goed contact gehad.

Hannah Uit: Hilversum

10-04-2018