Beoordelingen LesGO

• Website 8,3
1 t/m 10 van 2041 beoordelingen

Seranda Uit: Goes

20-07-2018

Top lessen gehad ! duidelijke lessen waar je veel van leert !

Melinda Uit: Vinkel

18-07-2018
9,6

Ik vond super goede rijsschool vooral de rijinstructeur alles is altijd duidelijk geweest

Amber Uit: Almere

15-07-2018
9,5

Mijn instructeur was Ed Smit. De lessen waren erg fijn, Ed geeft goede uitleg en is erg geduldig. Ed legt ook goed uut waarom je iets moet doen, dat werkt heel goed. Vragen worden altijd beantwoord. Door de vele positieve verhalen die ik hoorde heb ik voor Ed als insructeur gekozen en nadat mijn zus in 1x geslaagd is, ben ik dat ook! Alleen al het feit dat de meeste leerlingen in 1x slagen bij Ed zegr genoeg!! Het is een topper

Norzin Uit: Huizen

13-07-2018
7,9

Mijn rij instructeur was Ed Smit. Ik vond Ed vanaf het begin al een assertieve en een vriendelijke man. Hij heeft een extroverte uitstraling en is mondig waardoor de lessen ook gezellig waren. Tijdens de lessen legde hij alles goed en duidelijk uit. Hij had ook het geduld voor je als jij een handeling verkeerd deed.

Lars Uit: Zierikzee

12-07-2018

Een goede instructeur die weet waar die mee bezig is. En een fijne lesauto heeft.
Lessen zijn altijd gezellig.
In 1x kunnen slagen dankzij de goede lessen.

Emma Uit: Laren

11-07-2018

Anneline Uit: Veenendaal

09-07-2018

Ik heb een positieve ervaring. Ik heb mijn rijbewijs erg snel gehaald, met dank aan mijn instructrice die me erg goed geholpen heeft.

Julia Uit: Wijchen

07-07-2018

Erg fijne en leerzame lessen gehad van Patrick Kramer. Hij begeleidde je goed richting het examen met een grapje en een warme chocomel (op zijn kosten en in zijn tijd) tussendoor.

Wesley Uit: Deventer

06-07-2018

Comminucatie en lessen zijn de beste van heel Nederland, een rustige rij-instructeur.

Romina Uit: NIJMEGEN

04-07-2018