Beoordelingen Lesautoverhuur.nl

• Vakmanschap 8,8

Geoff uit: Scherpenzeel Gld

20-06-2016

Positieve ervaring:
Aflevering en ophalen perfect geregeld. Goed contact gehouden door Henk, de chauffeur diende auto kwam leveren/ophalen, om de wisseling vloeiend te laten verlopen.
Super!

Verbeterpunten:
Ben zelf met de stofzuiger door de auto heen gegaan. Vind het slordig dat ik de pepernoten tussen de stoelen moest opzuigen.
Minpunjtje.

Roy uit: Nieuwegein

19-06-2016

Positieve ervaring:
Alle afspraken nagekomen. Super.

Verbeterpunten:
Niet een halfuurtje voor de aflevering opbellen.
Eerder..begin van de dag.

Wilco uit: Utrecht

12-02-2016

Positieve ervaring:
Zeer snele respons, klantvriendelijk en uitermate correct.
Om 14.00uur gebeld en om 16.00uur een lesauto voor de deur aanwezig en wij zitten niet om de hoek. Super

Geen.

Peter uit: Veghel

22-06-2015
6,7

Positieve ervaring:
Goed bedrijf , wat snel heeft gewerkt aan goede oplossingen en reparatie.

Verbeterpunten:
Graag de naam en bedrijfsnaam goed in het systeem en op de
rekening zetten , komt beter over bij de klant.
Zou u zelf ook niet als goed ervaren als dit bij u gebeurd.

Tristan uit: Vriezenveen

22-06-2015
7,8

Positieve ervaring:
Auto werd na het ongeval binnen enkele uren geleverd. Ik heb maar enkele lessen hoeven af te zeggen. De levering en de service tijdens het drama waren super!
Zeer nette en duidelijke afspraken gemaakt. Communicatie is goed, en er wordt duidelijk gehandeld en gecorrespondeert.

Verbeterpunten:
De auto was niet erg netjes toen ik hem ontving, na een goede poetsbeurt van binnen en buiten was dit weer verholpen.

Bart uit: Roermons

21-06-2015
8,2

Alexander uit: Driebergen

22-02-2015
9,5

Positieve ervaring:
Wat een geweldig bedrijf en wat een flexibele houding/ instelling.
Zelfs in het weekend bereikbaar. Met het grootste gemak auto gereserveerd en kunnen annuleren maar enkele dagen later toch weer gehuurd. Keurig een half uur van te voren een belletje dat ze eraan komen en op tijd afgeleverd. Nu na een week eea weer keurig kort gesloten en afgewikkeld. Compliment aan iedereen binnen dit bedrijf.

Musa uit: Den haag

10-02-2015

Positieve ervaring:
Vandaag mijn auto opgehaald kan niets anders zeggen dan topservice topkwalieteit schade zeer efficient afgehandeld betere 24 uurs service kan niet zeer klantvriendelijk en degelijk advies een aanrader voor elke rijschoolhouder in nood

Avalon uit: Uden

18-12-2014

Positieve ervaring:
Wij doen nu een half jaar zaken met lesautoverhuur en zullen dit zeker nog een lange tijd blijven doen, Stefan denk altijd super met ons mee en biedt altijd een oplossing mocht er iets zijn, lesautoverhuur biedt ook een hoge servicegraad, kabeltje van de bediening kapot en hij rijdt zelf met de auto naar peter claassen omdat wij geen tijd hadden...super,

zou het niet weten

shirley uit: Zaltbommel

01-12-2014

Positieve ervaring:
Gewoon top....ga zo Door en mensen ben je op zoek naar een lesauto zou zeggen ga voor lesautoverhuur.