Beoordelingen LennMedia

• Serviceniveau 9,5
  • Bereikbaarheid 9,5

M. uit: Rotterdam

11-07-2018

Ik ben een aantal maanden geleden overgestapt met een online systeem (en mijn websites) naar Lennmedia en ben echt super tevreden! Het was voor mij wel een grote stap en ik zag er erg tegenop, maar Lennart heeft mij alle zorg uit handen genomen. Lennart denkt heel actief mee over mijn online systeem en heeft voor mij een hele mooie professionaliseringsslag gemaakt. Ik kan daarmee betere kwaliteit leveren aan mijn klanten en met goede beveiliging. Niks is hem teveel en hij is altijd bereikbaar voor vragen en extra toelichting (zonder dat direct elke minuut wordt geschreven, echt heel klantgericht). We hebben samen een middag gezeten (een soort intake) om alles door te nemen en ik had er direct veel vertrouwen in, je kon op kantoor ook zien dat alles heel professioneel verloopt. De applicatie draait nu al een paar maanden feilloos en zonder onderbrekingen. Ook de service overeenkomst is een aanrader, elke maand wordt alles geoptimaliseerd en houdt Lennart mij netjes op de hoogte.

Kortom, ik ben blij met mijn keuze voor Lennmedia en raadt dit bedrijf aan mensen uit mijn netwerk ook aan.

Sjors uit: Tilburg

25-05-2018

Bedrijfsnaam: Kompas advocatuur

Lennart denkt met je mee en werkt snel, doelgericht en efficiƫnt. Aanrader!

uit: Werkendam

21-02-2018

daan uit: etten-leur

09-12-2017

het is goed koop en je wordt altijd geholpen

Maarten uit: Breda

19-07-2017
9,6

Bedrijfsnaam: GIG creative film production

LennMedia heeft absoluut kennis van zaken en gaat door tot de oplossing is gevonden. Ook qua kennis en advies zit het zeker goed. Een veelzijdig bedrijf op gebied van ICT.

14-03-2017

Heel fijn.

Ben uit: Assen

09-12-2016

Bedrijfsnaam: Web and Brand

Biedt persoonlijke service aan elke klant. Gebruikt moderne, hoogstaande kwaliteit hard- en software. Denkt kritisch mee door terug te gaan naar de essentie van iedere technische vraag. Zorgt voor passende oplossingen die binnen de eisen, persoonlijke voorkeuren en het beschikbare budget vallen. Verrast in creativiteit.

M uit: Den Bosch

08-11-2016

Direct geholpen met een support vraag en het probleem dus ook meteen opgelost. Uitstekende service.

Tobias uit: Germany

02-10-2016
9,8

Always quick responses to inquiries. Passion to deliver individual client solutions and exceed the expectations. Adds unique client solutions to the its own company portfolio. Stays up-to-date on latest IT solutions and develops his own.
LennMedia can be seen as an outsourced IT department

Buddy uit: Almere

17-08-2016

Bedrijfsnaam: LocalLeadGenerator

Deskundige en welwillende hostingpartij. Zeer goed bereikbaar, ook in het weekend.

Als ze de hostingkosten zouden verdubbelen zou ik het nog steeds met liefde betalen. Dit in tegenstelling tot veel andere hostingpartijen waar we ook sites hosten.