Beoordelingen Leike Uw Vakschilder

Hanneke uit: Utrecht

03-06-2015
9,9

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: goeie kwaliteit

Leike/Leon is een echte vakman, neemt zn werk heel serieus. Ik ben heel blij dat Leon in m'n huis geschilderd heeft. Ziet er super uit.

wied uit: zeist

26-05-2015

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Ik heb gekozen voor een Sikkens quality painter vanwege het te verwachte hoge kwaliteits niveau.

Leike vakschilder (Leon) heeft de klus vlot en erg netjes uitgevoerd.

nia uit: doorn

20-11-2014
9,6

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: ik kende deze schilder al voor hij bij sikkens was

prettig in de omgang,betrouwbaar,aan Léon kan je een sleutel geven en weggaan,dat is heel bizonder in deze tijd. totaal 9.8 voor alles

Dick uit: Utrecht

10-08-2014
9,7

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: kiezen voor kwaliteit en zekerheid over langere periode

we zijn uiterst positief over Leike Vakschilder. Het vakmanschap was evident. Compromisloos werden problemen aangepakt. Maar los daarvan was de schilder een heel prettige persoon die flexibel de klus aanpakte. We hebben weinig vaklui meegemaakt die zo makkelijk met de bewoners van het huis omgingen in vakantietijd en om ons dagelijks leefpatroon heen kon werken. Heel prettig en voor iedereen aan te bevelen. Iemand die gevoel had voor de wensen van de bewonders.

Helma uit: De Bilt

10-07-2014
9,6

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Aanbevolen door vrienden.

Ons huis is nog nooit zo mooi geweest. Bezoekers constateren spontaan dat ons huis geschilderd is. Het schilderen is op een ambachtelijke en zorgvuldige manier gedaan. En alles steeds in overleg. Zelfs de balkondeur die al 22 jaar klemt, klemt niet meer en de ramen op zolder zijn gezeemd: dat zijn voorbeelden van eigen initiatief!