Beoordelingen Legal Parrot

• Betrokkenheid 9,2

Young Ambition uit: Utrecht

23-11-2018

Geholpen door: mr. J.E.S. (Joël) Dolmans

Wanneer ik een juridische vraag heb, reageert Joël altijd direct en neemt hier de tijd voor die nodig is om de vraag te beantwoorden. Dit is erg fijn want hierdoor weet ik zeker dat mijn juridische stukken ook kloppen met de wet. Hij is goed op de hoogte van de wetten waardoor ik het vertrouwen krijg dat ik geen fouten maak.

Nienke van der Beek uit: Nieuwegein

20-11-2018

Geholpen door: mr. J.E.S. (Joël) Dolmans

Prima juridisch adviseur. Dhr. Dolmans is altijd bereikbaar en denkt mee in oplossingen.

Cherrelle / Markant Nederland BV uit: Houten

24-04-2018

Geholpen door: mr. J.E.S. (Joël) Dolmans

Wordt altijd super geholpen door Joël. Prettige samenwerking!

Suzanne van Heerewaarden, OnderNamen uit: Oudewater

11-04-2018

Bas Wouters uit: Tilburg

23-11-2017

Geholpen door: mr. E.E. (Eva) Boschloo

Ik heb al verschillende zaken laten afhandelen door de service van Legal Parrot. Steeds leggen ze mij helder uit wat ik kan verwachten en maken dit vervolgens helemaal waar! Daarnaast is het heerlijk om een vast aanspreekpunt te hebben als ik een vraag heb. Ik kan Legal Parrot dan ook voor iedere ondernemer aanbevelen.

Zout&Dijk Webdesign uit: Utrecht

01-11-2017

Geholpen door: mr. J.E.S. (Joël) Dolmans

Joel heeft mij uitstekend geholpen met een aantal documenten. Hij heeft mij persoonlijke face-to-face aandacht gegeven, wat ik erg waardevol vind!

Froob uit: Amsterdam

31-10-2017

Geholpen door: mr. J.E.S. (Joël) Dolmans

We zijn pas net klant en kunnen daarom nog niet alles beoordelen, maar onze eerste indrukken zijn zeer positief. Onze huisadvocaat is uitstekend bereikbaar en is met zijn deskundigheid meteen een fijne sparringspartner voor ons. Hij lijkt nu al zeer betrokken bij onze organisatie.

Maatschap db-adviseurs uit: Nieuwegein

30-10-2017

Geholpen door: mr. M (Marlies) Oogjen

Snelle reactie na melding, deskundige/vriendelijke medewerkers waarbij ook de voortgang gedurende langere trajecten niet wordt vergeten.

BaseCamp International uit: Vianen

27-10-2017

Geholpen door: mr. R.P.E. (René) Halfens

Volledige betrokkenheid en deskundigheid voor de ondernemer van nu. Juridische vraagstukken leg je neer bij een specialist en dat is niet je accountant op dat vlak

Capo J. uit: Nootdorp

27-10-2017

Geholpen door: mr. E.E. (Eva) Boschloo

Snel contact, compleet advies, betrokken afwikkeling. Echt een aanwinst om mee samen te werken!