Beoordelingen Leeseman Tandprothetische Praktijk

• Afspraken nakomen 9,4

piet uit: amstelhoek

29-12-2017

Vestiging: Uithoorn

zeer te vrede zo wel tijdens als na controle
vaak na telefoontje de zelfde dag nog daar kunnen komen

Pieter uit: Amstelveen

07-12-2017

Vestiging: Uithoorn

Niets op aan te merken. Voortreffelijke behandeling.

M.P.M. uit: Uithoorn

04-12-2017

Vestiging: Uithoorn

Zeer goed behandeld en verzorgd.

Chris uit: Uithoorn

24-10-2017

Vestiging: Uithoorn

Wat een fijn bedrijf! Zeer goede kwaliteit van mijn onderframe en mijn totaal-kunsthappertje die boven zit! Alles zit goed, stevig en het ziet er fraai uit. Goed werk van Camilla Leeseman en eveneens van haar vader, Ronald Leeseman. En de berekende kosten die in eerste instantie opgegeven zijn, zijn ook in rekening gebracht en niet meer. De vergoeding van de zorgverzekering die opgegeven zijn kloppen eveneens. Ook fijn dat voor het hele trajectje er meteen 4 afspraken gemaakt zijn. Prettig! Prima stel vaklieden, dat heb ik ook heel anders meegemaakt, zoals de keer dat ik 14 keer terug moest voordat mijn frame geen zeer meer deed! Dat is hier wel even anders!

A.A. uit: UITHOORN

23-10-2017

Prettig geholpen.
was een moeilijke prothese maar door deskundigheid toch
goed gekomen.
Mijn complimenten voor het hele team.
Een tevreden klant.

Cor uit: Leimuiden

19-10-2017

Vestiging: Uithoorn

Bij het intakegesprek werden er direct vervolg afspraken gemaakt voor het hele traject. Je weet direct waar je aan toe bent, óók het kostenplaatje en het deel voor de zorgverzekeraar werd doorgenomen. Het inmeten werd met grote vaardigheid gedaan door Camilla, en kreeg eigenlijk het gevoel dat wij elkaar al jaren kende. Dit geeft je een groot vertrouwen. Met grote tevredenheid heb ik weer een compleet en goedpassend kunstgebit gekregen. Met de twee jaarlijkse controle hoop ik wederom een groot aantal jaren lachend door het leven te kunnen gaan.

Jande uit: Uithoorn

18-10-2017
9,6

Vestiging: Uithoorn

Een nieuw bovengebit laten maken. Perfecte persoonlijke aandacht. Zeer tevreden over behandeling. Een aanrader.

Johan uit: Uithoorn

25-07-2017

Vestiging: Uithoorn

Ondanks een wel heel sterk geslonken bovenkaak, toch een comfortabele bovenprothese - nog zonder implantaten - aangemeten gekregen! Laat voor de rest de bovenstaande scores maar spreken. (In een vorig leven stond ik voor de klas).

B.M. uit: Alkmaar

21-07-2017

Vestiging: Alkmaar

Zeer zorgvuldig en vakkundig geholpen met het verzorgen van een nieuw gebit op twee implantaten

Marijke uit: Mijdrecht

13-12-2016

Door de ervaring en deskundigheidheid van het team voel ik me zeer vertrouwd bij de praktijk van Ronald Leeseman.
Ik kan het weten want kom hier vanaf 1973.