Beoordelingen Leertouwer

• Nakomen van afspraken 8,2
  • Duidelijkheid communicatie 8,0

Jan uit: Barneveld

28-05-2019

Ervaring: Duidelijke afspraken en doen wat ze zeggen

Pon Dealer Barneveld

Daniel uit: Barneveld

27-05-2019

Ervaring: Goede ervaringen snelle response.

AVisie

Renske uit: Veghel

24-05-2019

Ervaring: Samenwerking prettig, punctuele terugkoppeling, vriendelijk en duidelijk

Kuehne + Nagel

Joost uit: Ede

24-05-2019
7,9

Bouwbedrijf Van Grootheest B.V.

Leen uit: Ede

21-05-2019
7,8

Ervaring: Veel aandacht geweest in de periode dat de overeenkomst rondgemaakt ging worden. Toen de overeenkomst eenmaal getekend had bestond er even de indruk bij ons dat de aandacht over was. Er waren wat gewenningsproblemen waarvoor technische ondersteuning nodig was. Hiervoor werden eerst facturen gestuurd; na een gesprek zijn deze gecrediteerd. Nog steeds heb ik in deze fase af en toe ondersteuning nodig van de service afdeling

Sportservice Ede

Paul uit: Ede

20-05-2019
7,0

Ervaring: Afgelopen jaar zijn we een contract c.q. meerdere contracten aangegaan. Ik heb de implementatie en alles wat ermee samenhangt ervan als wisselend ervaren.

Sportservice Ede

Ronald uit: Ede

15-05-2019
5,5

Ervaring: NA de acquisitiefase lopen we regelmatig tegen ongewenste zaken aan

Stichting SPortservice Ede/ Zwembad de Peppel BV

Joost uit: Hoogland

07-05-2019

Ervaring: Leertouwer heeft bij ons een nieuwe meterkast geplaatst en wij zijn uitermaten tevreden! Netjes op tijd aanwezig, werken netjes en zorgvuldig
En in de persoon Gerwin van luttikuizenvan de firma niets dan lof!

Raymond uit: Veenendaal

05-04-2019
9,9

Ervaring: Leertouwer is een plezierige partner om mee samen te werken. Ze hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan en ze communiceren op een snelle en een eerlijke manier.

DeGraaf Contracting BV

Olaf uit: Amersfoort

15-03-2019

Ervaring: Wij zijn al jarenlang klant bij Leertouwer en hebben heel goede ervaringen. Oplossingsgericht, klantvriendelijk en deskundig!

Iddink Group