Beoordelingen Leertouwer

• Duidelijkheid communicatie 8,0

Co uit: Arnhem

30-01-2018
7,5

Ervaring: Goede service, maar ook wat duur doordat voor alle extra betaald moet worden.

Hessing Administratie

Frans uit: Utrecht

30-01-2018

Ervaring: Bekabeling voor project in bakkerij

Oceaneering AGV Systems

Peter uit: Ede

28-01-2018
7,5

Ervaring: Op zich is alles prima verlopen echter mijn belangrijkste bezwaar is om de oplevering en het inregelen van de installatie samen met de klant veel beter te gaan doen. We zijn nu weken bezig geweest om binnen ons gezin alles werkend te krijgen met alle irritatie van dien. Op de vraag of hiervoor nog een keer een monteur kon langskomen (aangezien er geen oplevering is geweest maar ook geen uitleg over de installatie) kwam de reactie dat er dan een factuur zou komen. Dit zou echt een aandachtspunt moeten zijn om dit vooraf met de klant te plannen.

Risk Solutions

Leonne uit: Wageningen

26-01-2018

Ervaring: Mooi op tijd geleverd en communicatie is goed

Soil Cares Research

Theo uit: Tiel

26-01-2018
8,5

Ervaring: Snelle duidelijke reactie

Niacet

Cornelis uit: Barneveld

12-01-2018

Ervaring: Tijdens het gehele traject hebben we elkaar leren te respecteren en te waarderen. Mijn conclusie is dat Leertouwer een uiterst professionele bouwpartner is. Wat wel jammer is is dat sommige mensen nu ineens hun baard laten groeien.

EeStairs

Angelo uit: Gorinchem

04-12-2017
7,0

Ervaring: Prettig samenwerking. kwalitatief technisch medewerkers.

Agidens Process Automation

Richard uit: Hycom BV

04-12-2017
7,5

Ervaring: Eerste opdracht met Leertouwer gedaan, goed voortraject, uiteindelijke offerte traject door iets langer door aannames Leertouwer en wijzigingen eindklant. Eindervaring overall prima.

Kees uit: Barneveld

03-12-2017