Beoordelingen Leenards Warmte- en Luchttechniek BV

• Betrokkenheid 7,8

Caroline uit: Den Haag

28-03-2018

Ervaring met: Service en onderhoud

Tot nu toe positief. Goede vakmanschap voor leuke prijs. De telefoniste is wel heel belangrijk dat ze klantvriendelijk blijft, hoe lastig dan ook. De eerste afspraak die ik op mail bevestigt kreeg was verkeerd gelopen. De monteur was ineens de dag ervoor aan de deur. De telefoniste zei dat ik het verkeerd had. De mail stond echter de datum. Hoe dan ook blijf klantvriendelijk, want hierdoor ging ik over mijn contract twijfelen. De laatste keer maakte ik een grapje naar de telefoniste en merkte dat het ijs gebroken was. Betreft reparatie en onderhoud en vaklui en bij een kapotte cv de volgende dag al een monteur voor de reparatie. Super fijn.

Cansu uit: Denhaag

13-03-2018
5,8

Ervaring met: Service en onderhoud

Aardige monteur met goede service. Mevrouw aan de telefoon niet klantvriendelijk! Praat arrogant en alsof ze geen zin heeft. Vorige week is de monteur langs geweest waardoor ik met paar seconde heb gemist 15:32 uur zag de monteur weg rijden, volgende dag contact opgenomen mevr maakte mij voor leugenaar uit dat de monteur 1 uur voor mij deur heeft gewacht. Waardoor ik ook wat arrogant ging praten, ik heb haar ook eerder aan telefoon gehad van de vorige monteur-bezoeken. super onaardig! Ik heb het ook door gegeven aan de VVE. Omdat we conflict hadden wou ze mij geen nieuwe afspraak,maar helaas werkt VVE met leenards waardoor ik ging dringen om een afspraak te krijgen, ze had ook geen ander keus want VVE Heeft dienstverband met leenards omdat het een centraalverwarming is. Omdat mvr zo gemeen was heeft ze mij voor de nieuwe afspraak wat blijkbaar tussen 15-17 uur is expres 12-17 uur doorgegeven zodat ik lekker voor niks kan wachten. Ik heb hierover een email verstuurt naar de vve, zij zullen ook contact opnemen. Dit is niet te accepteren! Zojuist belde ik om te vragen of ze nou ongeveer wel weet, want dan kan ik me baby laten slapen(omdat de onderhoud in babykamer plaats zou vinden), word er mij verteld dat de monteur 15-17 uur langs komt. Ik zei tegen haar maar je zei 12-17 uur zegt ze dat dat dus veranderd is en na 15 uur is geroosterd! Ik beveel deze firma zeker niet aan met zo’n arrogante gemene mevrouw aan de telefoon. We betalen er honderden euro’s voor, ipv dankbaar zijn voor het kiezen van dit bedrijf word er in je gezicht gespuugt. Sorry dat ik het zo grof zeg maar ik ben heel erg boos! Ik had al vermoede dat ze expres lange tijden inzet, omdat ik eerder 3 afspraken had en geen een was volle hele middag. Ik wacht al sinds vorige week op een afspraak omdat ik het in de middag wou wegens mijn baby, ik geloof dat ze mij weer expres dagen heeft laten wachten en niet eerder een dag heeft gepland omdat ze zo gemeen is. Vorige week was het zogenaamd helemaal vol! Dit is de laatste keer dat ik met deze mevrouw contact neem, volgende keer (hoop dat ik nooit meer met Leenards dienst hoeft te voeren) zal de afspraken via VVE gaan. Ze praat zo aan de telefoon alsof er iemand verplicht om het op te nemen met een pistool aan haar hoofd, het is haar werk en wij zijn klanten! Ze verdient haar geld dankzij de klanten, moet ze niet vergeten. Het is een oudere vrouw dat hoor ik aan haar stem. Ik zal een keer langs komen bij de Frankenstraat, ik hoop dat ik haar daar ook kan benaderen! Want ik laat dit niet zomaar gebeuren! Belachelijk dit! Ik zal ook review op google zetten! De punten die ik hierboven heb gegeven zijn alleen voor de monteur.

Jaap uit: Rijswijk ZH

08-02-2018

Ervaring met: CV installatie

Al meer dan 25 jaar onderhoud en installeerd dit bedrijf mijn centrale verwarming. Op 7 februari 2018 is er bij mij een nieuwe cv ketel geplaatst. Kan alleen maar zeggen zeer vakkundig. Aardige man die zijn werk zeer serieeus neemt. Lof voor dit bedrijf ook na 25 jaar. Van harte aan te bevelen. Waardering een dikke 9!

uit: Den Haag

23-11-2016

Ervaring met: Service en onderhoud

Regelmatig en goed uitgevoerd onderhoud aan onze uitgebreide CV installatie met Daalderop ketel. Uitgebreid advies voor onderhoud, goed contact. Professioneel en klantvriendelijk.