Beoordelingen Lederonline

Ina

18-11-2018
7,0

Positieve ervaring:
Ik heb zojuist een review gegeven en bijzonder dat de positieve ervaring wel vermeld wordt maar niet de verbeterpunten. Nu de verbeterpunten onder de positieve ervaring.
De naam in laten graveren kost 9,95. De naam is niet te lezen, voegt totaal niets toe. Erg jammer dat het niet een andere kleur (goud of zilver) gegraveerd wordt. Ik zou het op prijs stellen als u hier contact over opneemt.

Ina

18-11-2018
7,1

Positieve ervaring:
Vriendelijk aan de telefoon. Redelijk snelle levering

B uit: Oirsbeek

14-11-2018

Positieve ervaring:
Ik had mijn spoed bestelling na 14u geplaatst, hetgeen zou betekenen dat ik de levering niet de volgende dag zou ontvangen. Na telefonisch contact (waarin niks beloofd kon worden) werd alles in werk gesteld om mijn order toch dezelfde dag de deur uit te krijgen. Dit is gelukt! En bij ontvangst zat er een persoonlijk kaartje bij, waarin de hoop werd uitgesproken dat de bestelling op tijd was aankomen. Bedankt voor de fijne service!!

John uit: Veldhoven

10-11-2018

Zeer goed contact

LOUISA uit: ROTTERDAM

02-11-2018
6,6

Positieve ervaring:
HEB INMIDDELS DE ORGANISER IN GEBRUIK GENOMEN. DE ORGANISER BEVALT PRIMA. WILDE DEZE GRAAG GRAVEREN OM MIJN ORGANISER SPECIAAL TE MAKEN. HET GRAVEREN IS ME BIJZONDER TEGENGEVALLEN. DE NAAM IS BIJNA NIET TE LEZEN EN IS DAT OOK DE 9,95 EURO NIET WAARD. ALS IK HET VAN TE VOREN GEWETEN HAD DAN HAD IK NIET GEKOZEN VOOR GRAVEREN. JAMMER DAT DIT EEN TELEURSTELLING IS. MISSCHIEN IS HIER EEN OPLOSSING VOOR.

jaak uit: diest

31-10-2018
8,2

Positieve ervaring:
zeer leuke site en mijn bestelling was er niet meer in de gekozen kleur hebben ze mij gekontakteerd aan welke van de 2 overige kleuren ik de voorkeur gaf en zo heb ik dat telefonisch kunnen doorgeven

C.J.

29-10-2018

Positieve ervaring:
Na terugsturen van een artikel wat helaas niet geheel aan mijn verwachting voldeed, een zeer snelle en correcte afhandeling.

jaak uit: diest

21-10-2018

Positieve ervaring:
als nieuwe klant en een eerste bestelling viel alles mee

Jan uit: Hasselt (Ned.)

19-10-2018

Positieve ervaring:
Erg behulpzaam met b.v. omruilen en vriendelijk.

Wim uit: Eelderwolde

10-10-2018
7,4

Positieve ervaring:
Heel goede en vriendelijke bejegening van de klant, echt top!