Beoordelingen Lederonline

• Aftersales 9,2

Patricia uit: Winschoten

11-02-2018

Positieve ervaring:
Lederonline heeft super zijn best gedaan om een niet op voorraad zijnde geweldige map,met naam op tijd voor een verjaardag binnen te krijgen.Zelfs een dag eerder!!Bedankt lederonline!!

Ik ben: Terugkerende klant

H uit: Warmond

25-01-2018
9,6

Positieve ervaring:
Op donderdag belde ik voor een schrijfmap voor linkshandige. Ik kreeg Patricia aan de lijn en zij heeft mij zo fantastisch geholpen. Goed advies en wat ik geweldig vond is de extra service om de gegraveerde schrijfmap op tijd bij mij te krijgen. Vrijdagmiddag kreeg ik al een mailtje dat het verzonden was en gelukkig hielp de post ook mee.
De map zelf ziet er prachtig uit en goede kwaliteit!

Eva

03-01-2018

Positieve ervaring:
Zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice, en prachtig product. Ik kom zeker terug!

Nadine uit: ALmere

19-12-2017
9,8

Positieve ervaring:
Wat een super klantenservice!!!! Hartstikke bedankt voor je hulp en de eigenhandig geschreven nota.
Zo een klantenservice heb je bijna nergens meer. Super!
Ik ga zeker weer bij lederonline bestellen. De schrijfmap is echt super mooi geworden.

Pascal

09-12-2017
9,8

Positieve ervaring:
Voor mijn vriendin haar verjaardag had ik een ledere etui besteld met gravering. Ik had haar naam met een

Lillian

09-11-2017

Positieve ervaring:
Snelle levering, zelfs eerder dan aangegeven. Keurig verpakt, zelfs met leuk kaartje erbij. Product ziet er heel goed uit, ook de gravering op het product is heel mooi geworden.

Petra uit: Almere

05-11-2017

Positieve ervaring:
Ik bestelde te laat voor een heel speciale gelegenheid, maar ze hebben er alles aan gedaan om toch op tijd de bestelling bij me thuis te krijgen (en dat was gelukt als de bezorger onderweg geen autopech had gehad) en dat vind ik absolute service!

Paul

02-11-2017

Positieve ervaring:
Super meedenken in oplossingen. Super service!

Stephan uit: Bovensmilde

28-10-2017

Positieve ervaring:
Fijn bedrijf!Bestel regelmatig, altijd op tijd geleverd en netjes ingepakt.

Ik ben: Terugkerende klant

Harry uit: Groningen

28-10-2017

Positieve ervaring:
Groot aantal schrijfmappen gekocht en met ons bedrijfslogo laten graveren.Klantenservice heeft hierbij zeer goed geadviseerd.