Beoordelingen Lederonline

• Aftersales 9,2

John uit: Zoetemeer

29-07-2018

Positieve ervaring:
Supersnel geleverd met handgeschreven bedankje voor de bestelling! Zeer persoonlijk en verzorgd.
Erg tevreden mee!

Ron uit: Ede

27-05-2018

Positieve ervaring:
Product snel geleverd, zelf met een handgeschreven persoonlijk kaartje. Top!!!

Fusun uit: Spijkenisse

05-05-2018

Positieve ervaring:
Heel klantvriendelijk, persoonlijk contact en heel snel geholpen!

Frank uit: Amsterdam

28-02-2018

Prachtige tas.

De tas kwam 1dag later dan verwacht. Kreeg direct een mailtje met excuus en verklaring.

Patricia uit: Winschoten

11-02-2018

Positieve ervaring:
Lederonline heeft super zijn best gedaan om een niet op voorraad zijnde geweldige map,met naam op tijd voor een verjaardag binnen te krijgen.Zelfs een dag eerder!!Bedankt lederonline!!

Ik ben: Terugkerende klant

H uit: Warmond

25-01-2018
9,6

Positieve ervaring:
Op donderdag belde ik voor een schrijfmap voor linkshandige. Ik kreeg Patricia aan de lijn en zij heeft mij zo fantastisch geholpen. Goed advies en wat ik geweldig vond is de extra service om de gegraveerde schrijfmap op tijd bij mij te krijgen. Vrijdagmiddag kreeg ik al een mailtje dat het verzonden was en gelukkig hielp de post ook mee.
De map zelf ziet er prachtig uit en goede kwaliteit!

Eva

03-01-2018

Positieve ervaring:
Zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice, en prachtig product. Ik kom zeker terug!

Nadine uit: ALmere

19-12-2017
9,8

Positieve ervaring:
Wat een super klantenservice!!!! Hartstikke bedankt voor je hulp en de eigenhandig geschreven nota.
Zo een klantenservice heb je bijna nergens meer. Super!
Ik ga zeker weer bij lederonline bestellen. De schrijfmap is echt super mooi geworden.

Pascal

09-12-2017
9,8

Positieve ervaring:
Voor mijn vriendin haar verjaardag had ik een ledere etui besteld met gravering. Ik had haar naam met een

Lillian

09-11-2017

Positieve ervaring:
Snelle levering, zelfs eerder dan aangegeven. Keurig verpakt, zelfs met leuk kaartje erbij. Product ziet er heel goed uit, ook de gravering op het product is heel mooi geworden.