Beoordelingen Lederonline

• Aftersales 9,2

Jot

14-12-2018

Positieve ervaring:
Heel hartelijk bedankt voor de extra snelle levering!
Precies op tijd geleverd voor pakjesavond!

Connie uit: Middelharnis

12-12-2018
9,7

Positieve ervaring:
Zo aardig om een persoonlijk kaartje aan te treffen bij de bestelling. Goed verpakt en op tijd geleverd

Lieke uit: Nijmegen

12-12-2018
7,3

Positieve ervaring:
Er is ruime keuze op de website en het is fijn dat je je product kunt personaliseren met naam. Het bestellen was ook zo geregeld.

BJW uit: Limmen

11-12-2018

Positieve ervaring:
foto's op de site komen overeen met geleverd product (looks and feel) Erg leuk om het product met eigen logo cq naam te bedrukken met uitstekende service van Lederonline wat betreft de te leveren kwaliteit. Wat ik heb ontvangen ziet er erg goed uit.

Yana

02-12-2018

Positieve ervaring:
Na ongeveer een week mijn bestelde product (met naam gravering) ontvangen. Hartstikke mooie kwaliteit en de service is ook top!

Layilah uit: Enschede

30-11-2018

Positieve ervaring:
Zeer fijne ervaring, deskundige medewerkers die goed luisteren.

Ik ben: Terugkerende klant

H.W.J.M. uit: Zwolle

29-11-2018

Rachelle uit: Haarlem

27-11-2018

Positieve ervaring:
Wat een snelle service en wat wordt het product netjes ingepakt, zo ziet men het tegenwoordig niet veel meer.
Goede communicatie over de snelle levering, onwijs bedankt.

PG uit: Den Haag

26-11-2018

Positieve ervaring:
Mooie site leuke tassen mooie gravering laten zetten.
Nog even gebeld over het lertetype vriendelijk te woord gestaan.
Tas is super snel bezorgd.
Een super mooi cadeau voor mijn dochter.
Hier kom ik zeker nog eens terug.

agnes uit: Oude Tonge

25-11-2018
4,6

Positieve ervaring:
Ik ben een nieuwe klant en heb een map besteld die door hun toedoen verkeerd is bezorgd en ik kreeg een dame aan de lijn die al aardig kriegelig reageerde omdat ik niet thuis was en omdat het pakketje verkeerd bezorgd was en ik moest maar zelf gaan zoeken waar het dan bezorgd was. Probleem werd dus in de eerste instantie bij mij gelegd. Probleem wordt opgelost en als ik het dan toch ontvang en daar nog wat over te melden had, liet de dame aan de telefoon mij wederom op een nare manier weten kriegelig te worden van mijn opmerking en zonder mij verder iets uit te laten leggen zei ze stuur u het maar terug, ben er wel klaar mee. Zeer slordig. Niet de klant maar u maakt een fout met het huisnummer, niet ik maar uw bedrijf vermeld niet voldoende productinformatie waardoor er vragen ontstaan.