Beoordelingen Lederonline

• Aftersales 9,1

R. uit: Nijverdal

10-08-2017

Positieve ervaring:
Na een fout van Beslist.nl heeft Lederonline snel gereageerd op de mail, de terugbelafspraak is netjes nagekomen en men heeft zonder bijbetaling een duurder vervangend product geleverd. Goede oplossing voor een in eerste instantie, buiten de schuld van lederonline om, teleurgestelde klant. Een goed werkende klantenservice dus.

Arjan

20-07-2017

Positieve ervaring:
prachtige schrijfmap gekocht voor een prima prijs. Alles helemaal volgens afspraak geleverd en op mijn mail werd direct greageerd

GJ uit: Amersfoort

06-07-2017

Positieve ervaring:
Prima kwaliteitsproduct; snelle levering met persoonlijke aandacht.

Tinca

03-07-2017

Positieve ervaring:
Fijne samenwerking proactive houding!

Mark uit: Elst

26-06-2017

Positieve ervaring:
De dame nam tijdens het telefoongesprek alle tijd om uit te leggen wat de mogelijkheden waren van het drukken van het logo. Ze heeft mij de volgende dag zelfs nog terug gebeld toen de drukker er was en gaven goed advies.

Kim uit: Hasselt

16-06-2017

Positieve ervaring:
De communicatie verliep zeer vlot en erg aangenaam.... Super service!

Marieke uit: Hilversum

09-06-2017

Positieve ervaring:
Op korte termijn een behoorlijk aantal schrijfmappen nodig. Goed geadviseerd, goede service en snelle levering. De mappen zijn super mooi geworden, BLIJ!

Gizem

29-05-2017

Positieve ervaring:
I.v.m. naam graveren op het product zou de leveringstijd 2/3 werkdagen zijn. Contact gehad met Patricia Kuiper met de vraag of mijn pakketje de volgende dag bezorgd kon worden (het was namelijk een cadeau).
Zij heeft er alles aan gedaan om dit voor elkaar te krijgen en de volgende ochtend lag het pakketje op de mat, geweldige service!

De jarige was erg blij met zijn cadeau en jullie hebben er een zéér tevreden klant bij!

Hendrien uit: Boxtel

15-05-2017
9,7

Positieve ervaring:
Modern, vriendelijk, grote collectie en fijne klantenservice.

Ik ben: Terugkerende klant

Hans uit: Eindhoven

15-05-2017

Positieve ervaring:
Netjes gebeld toen de juste kelur niet op voorraad was wat een paar dagen vertrgaing gaf met de bestelling. Leuk verpakt met handgeschreven kaartje om succes te wensen met de portemonnee. Zo is een webwinkel toch persoonlijk. Prijs was bovendien ook goed.