Beoordelingen Learncare Academy

• Professionaliteit 8,4
  • Tevredenheid 8,4

Ellen uit: Rotterdam

20-05-2019

Goede opleiding/duidelijke uitleg/goede locatie met super service

Joyce uit: Hilversum

17-05-2019

Fijne trainer, verstand van zaken en heldere communicatie. De opleiding was ook goed te volgen in de digitale omgeving.

firas uit: IJselstein

17-05-2019
8,1

Zoals kenbaar gemaakt in mijn reflectieverslag voldeed de opleiding aan mijn eisen en ben ik zeer tevreden geweest over de inhoud van de lesstof de manier hoe de docent les gaf en de combinatie theorie en paraktijk oefening.

Irma uit: Hilversum

16-05-2019

Leerzame cursus. Jammer dat het examen niet direct aansluit bij de opleiding. Veel AA collega's die niet allemaal met een goede instelling en verwachting deze opleiding volgen. Hier mag best een duidelijke verwachting vanuit de docent gegeven mogen worden. Zou nog wel iets doen aan de opbouw van de training. laatste dag met 2 trainers is veel zeker wanneer er niemand examen gaat doen.

Arvy uit: Hoogvliet

14-05-2019
8,1

Prettige omgeving om een cursus / training te volgen. Online cursus, informative en e-trainingen lernings prima kwaliteit.
Lunch mogelijkheden uitstekend.

Dirk uit: Nieuwehorne

29-04-2019

trainers hadden allemaal een prettige en deskundige manier van het brengen van de leerstof. Wel erg veel informatie in een kort tijdbestek. Voldoende aandacht en tijd voor individuele vragen. prima locatie. Ik heb mij vooraf niet voldoende laten informeren over de omvang van de leerstof. veel van geleerd en nog veel te leren tot het moment van examen.

Reino uit: Makkum

8,1

Locatie niet optimaal erg klein en warm

Hotel Fidder te Zwolle

Lynn uit: Almelo

29-04-2019

Ik heb de opleiding "assistent-bewindvoerder" gevolgd. De opleiding is erg leerzaam en sluit goed aan met de praktijk! De manier van lesgeven was ook erg prettig.

Esther uit: Winschoten

29-04-2019

Ik vond deze opleiding zeer interessant en praktijkgericht. De hoeveelheid lesmateriaal en de duur van de opleiding (6 weken) vind ik niet met elkaar matchen. Te veel stof in zeer korte tijd. Met name wanneer dit gecombineerd wordt met een baan. Ik had het prettiger gevonden wanneer er 1 keer in de twee weken een contactdag was. Op deze manier kun je je goed voorbereiden op de nieuwe lesdag. Wellicht heb je dan ook de mogelijkheid om het reeds geleerde nog eens te herhalen en tijdens een contactdag op door te vragen. Hierdoor ben je naar mijn mening beter voorbereid op het examen.

Samuel uit: Scheemda

29-04-2019

In een tijdsbestek van 6 wekelijkse bijeenkomst ben ik als cursist meegenomen in de wereld van schuldhulpverlener. Mede door de praktijkverhalen van de verschillende trainers is de stof op een duidelijke wijze doorgenomen, en is deze ook goed blijven hangen. Door de e-learning en de daarin opgenomen filmpjes heb ik mij optimaal kunnen voorbereiden op de bijeenkomsten.