Beoordelingen Learncare Academy

• Professionaliteit 8,4
  • Tevredenheid 8,4

Francisca uit: Doetinchem

24-04-2018

Een zeer leerzame cursus. Door de manier van lesgeven was het goed te volgen. Goede afwisseling van theorie en het geleerde oefenen. Ik heb de cursus met zeer veel enthousiasme gevolgd. Robert Westphal is een man uit de praktijk en gaf veel tips en deelde met ons zijn ervaring uit de praktijk. Goede trainer!
Door die ervaring is de cursus goed te volgen en is er meteen een link met het toepassen in de praktijk.
Aan te raden!

Dennis uit: Deurne

10-04-2018

Goede cursus gehad 👍.

Harrie uit: Hengelo

12-03-2018

Learncare Academy B.V. is er in geslaagd de juiste mix te presenteren tussen theorie en praktijk. De docenten laten zich als zeer deskundig kwalificeren en de praktijkdagen zijn m.i. dan ook onmisbaar.

Geart uit: Nieuwehorne

08-03-2018

Persoonlijk vond ik de locatie bij Hotel Fidder een prima locatie. Idd wat klein maar wat mij betreft hadden we niet naar de Buiten Sociëteit hoeven verhuizen.

Kornelis uit: Drachten

9,9

Manier van lesgeven en deskundigheid is zeer motiverend!

Yvonne uit: Monnickendam

08-03-2018

prima locatie, goed lesmaterialen en uitstekende docent.

Yvonne uit: Haarlem

7,8

positief

Caroline uit: Waddinxveen

8,5

De opleiding was een uitdaging die ik met veel plezier heb gevolgd. De klassikale opzet zorgt voor een vertrouwde omgeving om te leren en rollenspellen te oefenen. Van de medecursisten heb ik veel extra geleerd door hun werkervaring en kijk op het geleerde. De cursus dagen waren boeiend en vlogen voorbij. Jammer dat de opleiding voorbij is, nu aan de slag als budgetcoach!

Tamara uit: Medemblik

07-03-2018

Zeer tevreden over Learncare en de opleiding Budgetcoach. Ik vraag me wel af hoe de klantgesprekken in de praktijk gaan. Dit zal door ervaring opgebouwd moeten worden denk ik. Een extra dag(deel) gericht op het kiwa-examen zou ook fijn zijn.

Peter uit: Alkmaar

07-03-2018

niet elke week een bijeenkomst maar 1 keer per 2 weken.