Beoordelingen Learncare Academy

• Professionaliteit 8,4
  • Tevredenheid 8,4

Judith uit: Rijen

22-01-2018

Zeer prettige les, met betrokken docente! Het heeft mij tot nieuwe inzichten gebracht.

Hans uit: Breda

19-01-2018

Heerlijke dag, nieuwe inzichten en energie verkregen, trainer spreekt in begrijpelijke taal. Super dag, nooit voldoende, maar wat deze dag is behandeld geeft nieuwe input.

Rene uit: Breda

17-01-2018
9,6

Deze training was een hit :-) Super docente

Gretha

10-01-2018
9,6

E-learning Schuldhulpverlener als zeer positief ervaren. Zou zeker weer voor Learncare gaan als ik weer een opleiding zou gaan volgen. Snelle reacties op vragen en nakijken huiswerk. Ook de praktijk dag is heel waardevol.

Marielle uit: Utrecht

27-12-2017

Goede opleiding. Enige aandachtspunten:
in zeer korte tijd je huiswerkopdrachten af hebben zoals sociale kaart en zelfreflectie. Dat heeft mij veel tijd gekost naast drukke baan (zeker eind vh jaar)
Veel taalfouten bij memotraining ;-)

Petra uit: Geldrop

22-12-2017
9,5

locatie was goed verzorgd tijdens pauze.
Ligging erg slecht. Als je na half 5 gaat, duurt het 1,5 uur om bij de snelweg te komen.

Annemiek uit: Hierden

21-12-2017
8,1

Bedankt voor de leerzame, gezellige lessen.

AJC uit: Elsloo

20-12-2017

Ik vond het een zeer prettige training. Trainers deden alles goed uitleggen. Afwisseling van theorie met oefeningen. Fijn dat er zo snel feedback was op de ingeleverde stukken.
Voor mij was de locatie Utrecht alleen niet zo gelukkig gekozen. Vanwege de spits was mijn reistijd 2-3 uur.

Ineke uit: Heemskerk

20-12-2017

Een heel complete cursus. Zeer boeiend en educatief. Ik ben zeer tevreden en ben ontzettend blij dat ik deze cursus heb gevolgd.

Bert uit: Roermond

20-12-2017

Goede cursus. Erg inspannend maar een goed begin.