Beoordelingen Learncare Academy

• Professionaliteit 8,3
  • Tevredenheid 8,2

Gina uit: Hellevoetsluis

17-08-2017

Inhoudelijk interessante masterclass. Docent heeft op deskundige en plezierige wijze de informatie overgedragen. Ruimte was er voldoende voor eigen inbreng.

Baukje uit: Tzummarum

18-07-2017

opfriscursus PE punten schuldhulpverlening

Tjanderkanta uit: Rotterdam

17-07-2017
6,4

Over de heer die de belastingcursus heeft verzorgd, ben ik erg tevreden. Over de mevrouw die de cursus over de Sociale Zekerheden heeft verzorgd denk ik een stuk minder tevreden.

Ellen uit: Nuenen

10-07-2017

Voor mij was het een carrièreswitch en na jaren niet meer te hebben gestudeerd is het me uiteindelijk toch gelukt! Ik ben zéér tevreden over de e-learning omdat het op eigen tempo gevolgd kan worden. Juiste en deskundige begeleiding van alle medewerkers van Learncare Academy. Top!!

Josephine uit: Maastricht

04-07-2017

Goede, snelle communicatie met leraren, goede uitleg en lesstof en een fijn programma om mee te werken.

Anne uit: Middelharnis

03-07-2017

Voor mij is het een prettige manier van leren. Ik kan mijn eigen tijd indelen en de opleiding is praktijkgericht. Door middel van opdrachten kan je de geleerde stof toepassen. Mijn complimenten voor de snelle terugkoppeling die ik ontvangen op mijn ingestuurde opdrachten.

Tine uit: Egmond aan Zee

02-07-2017
6,8

28-06-2017
9,5

Ontzettend goede training. Deze gaf mij meer inzicht in het soort vraagstelling. Alleen jammer dat er maar 1 oefenexamen MC in zit.
Mailcontact ook erg prettig, snelle reactie.

John uit: Mechelen

27-06-2017
7,3

De online tool verdient nog enige aandacht, maar dat is ook normaal wanneer een tool de eerste keer wordt toegepast. In de praktijk komen immers de gedachten en wensen van de gebruiker naar voren.

Eric uit: Naarden

27-06-2017

De cursus heeft mij veel gebracht. Op sommige punten had de verdeling van de cursusstof tijdens de cursusdagen anders gemogen. Dit hebben de cursisten reeds aangegeven in de mondelinge en schriftelijke feedback. Maar ik ben in het algemeen zeer tevreden met het niveau van de cursus. Zal het aan een ieder aanbevelen.