Beoordelingen Lean.NL

• Betrouwbaarheid 8,8

Arjen

08-11-2018
6,4

Was reeds bekend met veel principes. Cursus heeft niet veel toegevoegde waarde gehad. Oefeningen duurden lang, uitleg kan beter. Niet verrassend.

Tim uit: Zevenbergen

06-11-2018

Prettige cursus(leider) en zeer leerzaam.

Tiffeny uit: Hoofddorp

17-10-2018

Een cursus waar ik met veel plezier naar toe ging! Deskundig en professionele trainers die de juiste koppeling naar de praktijk weten te maken.

Bedankt Menno & Anend!

Bastiaan uit: Vleuten

16-10-2018

Dankzij Lean.nl heb ik een geweldige ervaring opgedaan in Japan om kennis te nemen van de Lean filosofie. De studiereis was een zeer waardevolle toevoeging op de theorie. In Japan ga je terug naar de oorsprong van de filosofie en leer je de cultuur kennen waardoor je begrijpt waarom het werkt.

Bart uit: Apeldoorn

16-10-2018
9,8

De Lean.nl trainingen is een ervaring om mee te maken. Alle dagen fun en alle dagen erg goed inhoudelijk.
De Lean reis naar Japan is een beleving op zich met veel mooie bedrijfsbezoeken oa naar Toyota waar je leert vd echte Sensei’s en andere bedrijven waar Lean met de paplepel is ingegoten! Een echte aanrader waar ik aan terug blijf denken!

Marjan uit: Putte

10-10-2018

Conny uit: Roosendaal

10-10-2018

Roland O uit: Helmond

09-10-2018

Graag had ik wat meer de best practices en behaalde resultaten van andere "administratieve" organisaties processen vernomen.

Welke TCO reducties zijn er behaald.
Kennis deling

Angela uit: Hoogerheide

09-10-2018

Eric uit: Den Haag

05-10-2018

Anend en Menno hebben voor ons echt het verschil gemaakt tijdens de Lean SixSigma training!