Beoordelingen Lean.NL

• Professionaliteit 8,7
  • Betrouwbaarheid 8,8

Frank uit: Den Bosch

14-01-2019

Een geweldige LEAN-training Black Belt gevolgd bij Anend. Een uitstekende mix van theorie en praktijk, waarbij Anend kan putten uit zijn eigen ervaringen. Het mooie is dat Anend tijdens zijn training zelf diversie (presentatie)technieken toepast en laat zien die je als Black-Balter nodig hebt om Lean-projecten uit te voeren. Een echte aanrader!

Robin uit: Raamsdonksveer

03-01-2019

Dennis uit: Schiedam

27-12-2018
9,8

In een interactieve en energieke opleiding zijn wij door Anend met klaargestoomd als Lean Six Sigma Black Belt. Tempo en inhoud waren helemaal goed.

Eva uit: Gouda

27-12-2018

Christian uit: Nijkerk

24-12-2018

Afgelopen periode de training Lean Six Sigma (BB) met succes en veel plezier doorlopen. Anend Harkhoe is een fijne trainer die zijn vak verstaat. Kortom; TOP!

Jasvhant uit: Almere

24-12-2018

Onderwerpen binnen Lean Six Sigma worden goed uitgelegd. Voor een ieder wordt de tijd genomen om te zorgen dat de lesstof duidelijk is. Anend Harkoe weet goed jouw aandacht bij de les te houden door het interactief te houden. Ik heb nu de Green Belt afgerond en zal op termijn zeker de Black Belt via Lean.nl volgen.

Willem uit: Amersfoort

23-12-2018

Prettig en erg leerzaam, pakkende praktijk voorbeelden waarmee ik goed aan het denken ben gezet.

Af en toe bij vraag stellingen tijdens de training had ik mijn vraagtekens wat de exact vraag was.

Nu toepassen en wellicht later nog een keer op voor de Master!

Antoinette

21-12-2018

Ik heb een ontzettende leuke training gehad met een goed resultaat en kennis van Lean six sigma. Anend heeft een enthousiaste manier van lesgeven die enerverend werkt.

Paul uit: Rhoon

7,8

Lean.nl in de persoon van Anend geeft hele duidelijke instructie, voorzien van allerlei praktijkvoorbeelden, hierdoor wordt de theorie snel goed duidelijk en toepasbaar!
De stijl van lesgeven is open en toegankelijk en lekker no nonsens, dikke pluim voor Anend!

Peter uit: Tilburg

21-12-2018

Energieke docent. Heldere uitleg. Prima.
Stof: veel theorie, afgewisseld met praktijk gerichte oefeningen.
Enigste opmerking: er mocht van mij meer aandacht worden geschonken aan het uitleggen van de grafieken.