Beoordelingen Leadexpress

• Support & Service 9,3
  • Afspraken nakomen 9,4

Jop Dit is Ruig

04-12-2017

Prima product. Heeft mijn klanten geholpen aan kwalitatieve leads!

Dennis Seeders

24-11-2017

Het is fijn werken met Stefan, hij is betrokken en geïnteresseerd. De tool doet wat het moet doen. Dagelijks ontvangen mijn klanten keurig de leads. Dit werkt omzet verhogend.

Luuc

22-11-2017
9,5

Snelle en goede ondersteuning van Stefan. Zijn proactieve houding wordt door ons zeer gewaardeerd.

Jeroen Soldit!

14-11-2017

Leadexpress is een prettig bedrijf om mee samen te werken.

Jeroen YOR24

18-10-2017

Supergoede ondersteuning om te proberen of het iets voor ons was. Bellen snel en proactief zonder dat het storend is. Denken ook goed mee om er meer uit te halen!

Anne Stalman & Rijken Gerechtsdeurwaarders

28-06-2017

Sinds enige tijd maken wij naar volle tevredenheid gebruik van de software van LeadExpress. Voor een relatief laag bedrag per maand ontvangen we erg waardevolle data waarmee onze salesafdeling aan de slag kan. De service is top. Stefan staat direct voor je klaar en is bereid ons te allen tijde te helpen.

De software is ideale tool voor bedrijven die niet helemaal 'koud' willen bellen maar ook voor bedrijven die gewoon willen weten hoe het precies zit met naamsbekendheid, bereik etc.

Leen De Raadgevers

21-06-2017

Snelle en deskundige ondersteuning die meer doen dan verwacht

Roel triptic

13-06-2017
8,2

Leadexpress levert een prima product met een goede prijs/kwaliteit verhouding. De contacten die ik met het bedrijf heb gehad verliepen allemaal prettig en soepel. Afspraken worden goed nagekomen.

Hajro Beghler BV

12-06-2017

Joost Videns-IT Services

07-04-2017
8,5

makkelijk en zeer nuttige tool welke elke (b2b) organisatie in haar toolkit moet hebben. De support van Leadexpress heb ik als bijzonder prettig ervaren en denken goed met je mee. Goed bezig mannen!