Beoordelingen Leadexpress

• Support & Service 9,3
  • Afspraken nakomen 9,4

Jeroen YOR24

18-10-2017

Supergoede ondersteuning om te proberen of het iets voor ons was. Bellen snel en proactief zonder dat het storend is. Denken ook goed mee om er meer uit te halen!

Anne Stalman & Rijken Gerechtsdeurwaarders

28-06-2017

Sinds enige tijd maken wij naar volle tevredenheid gebruik van de software van LeadExpress. Voor een relatief laag bedrag per maand ontvangen we erg waardevolle data waarmee onze salesafdeling aan de slag kan. De service is top. Stefan staat direct voor je klaar en is bereid ons te allen tijde te helpen.

De software is ideale tool voor bedrijven die niet helemaal 'koud' willen bellen maar ook voor bedrijven die gewoon willen weten hoe het precies zit met naamsbekendheid, bereik etc.

Leen De Raadgevers

21-06-2017

Snelle en deskundige ondersteuning die meer doen dan verwacht

Roel triptic

13-06-2017
8,2

Leadexpress levert een prima product met een goede prijs/kwaliteit verhouding. De contacten die ik met het bedrijf heb gehad verliepen allemaal prettig en soepel. Afspraken worden goed nagekomen.

Hajro Beghler BV

12-06-2017

Joost Videns-IT Services

07-04-2017
8,5

makkelijk en zeer nuttige tool welke elke (b2b) organisatie in haar toolkit moet hebben. De support van Leadexpress heb ik als bijzonder prettig ervaren en denken goed met je mee. Goed bezig mannen!

Michiel

06-04-2017

Goeie prijs/kwaliteit verhouding. Fijn om elke ochtend de bezoekers rapporten door te nemen. Deze zijn heel overzichtelijk opgesteld en geeft alle info die wij nodig hebben. Het geeft ons een perfect indicatie of een bedrijf interesse heeft in onze dienstverlening.

Bart Draad

28-02-2017

Na flink wat onderzoek en uitprobeersels bij andere aanbieders is Leadexpress de partij die exact biedt wat wij zoeken. Flexibiliteit, geen restricties in het aantal pageviews en vooral een hele nuchtere kijk op zakendoen. Daarnaast is het product erg goed en handig in gebruik. Echte aanrader dus!

D Havic

28-02-2017

-anoniem- -anoniem-

27-02-2017
9,7

Deskundige partij, denkt met je mee, reageert snel en adequaat op e-mail.