Beoordelingen Language Institute Regina Coeli B.V.

• Voldeed de training aan uw verwachting 9,0
  • Faciliteiten (locatie en catering) 9,2

José uit: Oisterwijk

11-12-2017
4,9

Teleurgesteld in de cursus Franse taal. Deze cursus heeft geheel niet aan mijn verwachtingen voldaan. Ik volgde deze cursus voor privé doelen. Diverse keren tijdens de cursus aangegeven dat ik meer prijs stelde op lezen en conversatie, maar toch elke les weer grammatica. heel jammer!!

Heike uit: Tienhoven

11-12-2017

Ik heb een zeer intensieve week met taaltraining Frans achter de rug. Het programma is pittig maar niet te hoog gegrepen. De persoonlijke aandacht is top. Je wordt uitgedaagd maar ook aangemoedigd als het even niet lukt. Het programma is afwisselend en daardoor kun je goed bij de les blijven. Trainers, programma, locatie alles is van hoog niveau. Prettige bijkomstigheid is de diversiteit van alle deelnemers. Ik had niet verwacht dat ik met mede-cursisten uit Venezuela en Nieuw-Zeeland aan tafel zou zitten.

Eric from: California

07-10-2017

Please describe your experience:
What an awesome experience! I hope that I can return in the near future.

Recommendation: ja

Cristina uit: Breda

25-09-2017
9,9

A memorable training experience. While studying 10-11 hours per day, being challenged to your ultimate capacity, Regica Coeli team knew how to make learning fun. Until the last hour of my course, I stayed engaged and I assimilated huge amount of information. Now, it is up to me to keep building up my knowledge. But i know for sure I have a good basis to continue my journey. I recomen RC as the best place to learn languages.

Arnout uit: Ouderkerk aan de Amstel

12-07-2017

Een training bij Regina Coeli stond al een hele tijd op mijn verlanglijst en de trainers hebben de verwachtingen waargemaakt. Persoonlijk, vol aandacht en toegesneden op eigen tempo. De accomodaties zijn stijlvol en de catering op 4-sterren niveau. Van nul naar begrijpbaar- en het begrijpen van Italiaans in een week: bijzondere en gefocuste ervaring.

Gerbrand

12-07-2017
9,7

Een zeer intensieve en prettige ervaring, prettige docenten, ander personeel en medestudenten. Veel dank

Monique uit: Sneek

03-07-2017
9,7

Ik heb veel geleerd deze week, en mijn weerstand om naar Engels te luisteren of te lezen is weg. Veel handreikingen gekregen om op een plezierige manier, die bij mijn interesse aansluit, mijn Engelse vaardigheden uit te breiden.

Rinia uit: Rijswijk

08-05-2017
9,7

Zeer professioneel en betrokken docenten.
Intensief, zeer praktisch gericht. Prima op maat gemaakte opleiding, zeer leerzame en vooral ook erg leuke ervaring!
Complimenten!

Betsy

01-05-2017
9,7

Zeer professioneel en betrokken docenten. Prima locatie.
Intensief, zeer praktisch gericht. Complimenten!

Marja uit: Zandvoort

24-04-2017