Beoordelingen Language Institute Regina Coeli B.V.

• Voldeed de training aan uw verwachting 9,0
  • Professionaliteit 9,2
  • Faciliteiten (locatie en catering) 9,3

Marion uit: Helvoirt

16-12-2018

De cursus is zeer intensief. Je bent echt ondergedompeld in een andere wereld. Alles verliep zoals het moest. De organisatie was perfect en de betrokkenheid en deskundigheid van de docenten bij mijn praktijk was zeer groot.

Theo uit: Naaldwijk

28-11-2018

Alleen maar positief

Saskia uit: Eindhoven

29-10-2018

Reinier uit: Hoevelaken

01-10-2018
9,6

Gepassioneerde trainers, die met hun hart de studenten stimuleren zich te verbeteren.
- Gepersonaliseerd programma
- Volledige focus op taaltraining

Saskia uit: Veldhoven

03-04-2018

Een zeer kundig opleidingscentrum. Het enige waar je op hoeft te focussen is de opleiding. De rest wordt voor je geregeld en/of verzorgd.

Agnès uit: Heemstede

27-03-2018
9,8

Een zeer positieve ervaring, die ik zeker recommandeer aan anderen

WvZ uit: Sliedrecht

13-03-2018
9,6

Geweldige ervaring in een geweldige accommodatie. Trainers waren stuk voor stuk erg aardig en professioneel. Van "angst" voor Engels naar comfortabel praten in 1 week! Geen spijt van gehad.

WCK uit: Meppel

26-02-2018

Een geweldige ervaring. Uitstekende docenten die je motiveren en stimuleren. De faciliteiten en de catering zijn van topklasse. Je moet keihard werken, hoewel je absoluut niks 'moet', maar het geeft enorm veel voldoening dat je aan het einde van de week heel veel meer weet en kunt dan aan het begin.

Fatma

28-12-2017

Zeer goede instelling waar van docenten tot catering zo georganiseerd is, dat de student zich alleen nog maar hoeft te concentreren op de studie.

José uit: Oisterwijk

11-12-2017
4,9

Teleurgesteld in de cursus Franse taal. Deze cursus heeft geheel niet aan mijn verwachtingen voldaan. Ik volgde deze cursus voor privé doelen. Diverse keren tijdens de cursus aangegeven dat ik meer prijs stelde op lezen en conversatie, maar toch elke les weer grammatica. heel jammer!!