Beoordelingen Language Institute Regina Coeli B.V.

• Voldeed de training aan uw verwachting 9,0
  • Professionaliteit 9,2
  • Faciliteiten (locatie en catering) 9,2

Arnout uit: Ouderkerk aan de Amstel

12-07-2017

Een training bij Regina Coeli stond al een hele tijd op mijn verlanglijst en de trainers hebben de verwachtingen waargemaakt. Persoonlijk, vol aandacht en toegesneden op eigen tempo. De accomodaties zijn stijlvol en de catering op 4-sterren niveau. Van nul naar begrijpbaar- en het begrijpen van Italiaans in een week: bijzondere en gefocuste ervaring.

Gerbrand

12-07-2017
9,7

Een zeer intensieve en prettige ervaring, prettige docenten, ander personeel en medestudenten. Veel dank

Monique uit: Sneek

03-07-2017
9,7

Ik heb veel geleerd deze week, en mijn weerstand om naar Engels te luisteren of te lezen is weg. Veel handreikingen gekregen om op een plezierige manier, die bij mijn interesse aansluit, mijn Engelse vaardigheden uit te breiden.

Rinia uit: Rijswijk

08-05-2017
9,7

Zeer professioneel en betrokken docenten.
Intensief, zeer praktisch gericht. Prima op maat gemaakte opleiding, zeer leerzame en vooral ook erg leuke ervaring!
Complimenten!

Betsy

01-05-2017
9,7

Zeer professioneel en betrokken docenten. Prima locatie.
Intensief, zeer praktisch gericht. Complimenten!

Marja uit: Zandvoort

24-04-2017

Sarah uit: Tilburg

03-04-2017
9,9

Wat een fantastische ervaring! De docenten zijn enorm professioneel en zorgen ervoor dat de lessen helemaal aansluiten bij jouw behoefte. Daarnaast is alles tot in de puntjes verzorgd en de catering is geweldig. Deze ervaring gun ik iedereen die in korte tijd een taal wil leren!

Hanny uit: Mheer

29-03-2017

In een woord geweldig!
Ik ga mijn Italiaans snel in de praktijk brengen.
Ik kom zeker terug!

Klaes uit: Hommerts

27-02-2017

Naast de professionaliteit van het instituut was de sfeer, die ik tijdens de trainingen en in de avonden meemaakte, voor mij een fantastische ervaring.

09-02-2017