Beoordelingen Language Institute Regina Coeli B.V.

• Voldeed de training aan uw verwachting 9,0
  • Professionaliteit 9,2
  • Faciliteiten (locatie en catering) 9,2

Saskia uit: Veldhoven

03-04-2018

Een zeer kundig opleidingscentrum. Het enige waar je op hoeft te focussen is de opleiding. De rest wordt voor je geregeld en/of verzorgd.

Agnès uit: Heemstede

27-03-2018
9,8

Een zeer positieve ervaring, die ik zeker recommandeer aan anderen

WvZ uit: Sliedrecht

13-03-2018
9,6

Geweldige ervaring in een geweldige accommodatie. Trainers waren stuk voor stuk erg aardig en professioneel. Van "angst" voor Engels naar comfortabel praten in 1 week! Geen spijt van gehad.

WCK uit: Meppel

26-02-2018

Een geweldige ervaring. Uitstekende docenten die je motiveren en stimuleren. De faciliteiten en de catering zijn van topklasse. Je moet keihard werken, hoewel je absoluut niks 'moet', maar het geeft enorm veel voldoening dat je aan het einde van de week heel veel meer weet en kunt dan aan het begin.

Fatma

28-12-2017

Zeer goede instelling waar van docenten tot catering zo georganiseerd is, dat de student zich alleen nog maar hoeft te concentreren op de studie.

José uit: Oisterwijk

11-12-2017
4,9

Teleurgesteld in de cursus Franse taal. Deze cursus heeft geheel niet aan mijn verwachtingen voldaan. Ik volgde deze cursus voor privé doelen. Diverse keren tijdens de cursus aangegeven dat ik meer prijs stelde op lezen en conversatie, maar toch elke les weer grammatica. heel jammer!!

Heike uit: Tienhoven

11-12-2017

Ik heb een zeer intensieve week met taaltraining Frans achter de rug. Het programma is pittig maar niet te hoog gegrepen. De persoonlijke aandacht is top. Je wordt uitgedaagd maar ook aangemoedigd als het even niet lukt. Het programma is afwisselend en daardoor kun je goed bij de les blijven. Trainers, programma, locatie alles is van hoog niveau. Prettige bijkomstigheid is de diversiteit van alle deelnemers. Ik had niet verwacht dat ik met mede-cursisten uit Venezuela en Nieuw-Zeeland aan tafel zou zitten.

Eric from: California

07-10-2017

Please describe your experience:
What an awesome experience! I hope that I can return in the near future.

Recommendation: ja

Cristina uit: Breda

25-09-2017
9,9

A memorable training experience. While studying 10-11 hours per day, being challenged to your ultimate capacity, Regica Coeli team knew how to make learning fun. Until the last hour of my course, I stayed engaged and I assimilated huge amount of information. Now, it is up to me to keep building up my knowledge. But i know for sure I have a good basis to continue my journey. I recomen RC as the best place to learn languages.

Arnout uit: Ouderkerk aan de Amstel

12-07-2017

Een training bij Regina Coeli stond al een hele tijd op mijn verlanglijst en de trainers hebben de verwachtingen waargemaakt. Persoonlijk, vol aandacht en toegesneden op eigen tempo. De accomodaties zijn stijlvol en de catering op 4-sterren niveau. Van nul naar begrijpbaar- en het begrijpen van Italiaans in een week: bijzondere en gefocuste ervaring.