Beoordelingen Hoeve Vakanties

7,8

Koen uit: Grimbergen

13-02-2019

Locatie: Landgoed Hof van Ulvend

Mooi huis maar nog enkele puntjes om aan te werken zoals het harde gefluit van de wind dat je binnen hoort.
Dit is echt storend en zeker om te slapen.
Verwarming in de speelruimte zou ook leuk zijn?

Tjamke uit: Someren

07-02-2019
7,7

Locatie: Landgoed Hof van Ulvend

Super gezellige ruime woning.
Een paar opmerkingen
Drammer op de deuren niet fijn, klapt daardoor hard dicht.
En Temp niet te regelen. Op de slaapkamers boven was het 25 gr. Overdsg heerlijk in de woonkamer. Maar savond te warm.

Jolien uit: Geel

06-02-2019

Locatie: Landgoed Hof van Ulvend

Wij vonden de omgeving en de locatie zelf heel mooi. Met een groep van 13 volwassene en 13 kinderen verbleven we in landgoed van ulvend en deze was naar onze normen heel mooi en groot. Ideaal voor grote groepen.

Geert uit: Echt

30-01-2019
8,2

Locatie: Landgoed Hof van Ulvend

Een mooi ingerichte Carrehoeve met voldoende zit en slaapplaatsen en ruime badkamers.

Katrien uit: Zemst

30-01-2019

Locatie: Molen van Medael

top weekend in top sfeer
een echte aanrader

Jeltje uit: Utrecht

28-01-2019

Locatie: Molen van Medael

Fantastisch geholpen door Yvonne (en collega's) fijne flexibiliteit en aanpassingsvermogen.

Enig puntje wellicht dat de akoustiek in de Salon met grote groepen minder wordt, maar onbelangrijk in het grote geheel :)

Jan uit: Westerlo

23-01-2019
9,5

Locatie: Eyserhof

Na dat we boekten bij Hof van Ulvend bleek dat de gereserveerde woning niet beschikbaar was door technische problemen. De eigenaars zorgden echter voor een waardig alternatief (schuur 7) in Eyserhof. Mooie accomodatie met alles voorhanden! We hebben genoten en komen zeker terug! Een aanrader!

Rudi uit: Heist-op-den-Berg (B)

23-01-2019

Locatie: Landgoed Hof van Ulvend

Onze groep, het bestuur van een vereniging, was uiterst tevreden over de ganse lijn!

Jean uit: Londerzeel

17-01-2019

Locatie: Ten Hof

Het was tip top in orde...... Enkel met de TV Problemen..... Vroeg steeds naar een smart kaart. En de eerste avond kil. Koud. De dagen nadien goed warm .....