Beoordelingen Hoeve Vakanties

• Omgeving 9,2

Adrie uit: Hoogerheide

15-12-2018

Locatie: Landgoed Hof van Ulvend

Wat een prachtige locatie. wij hebben met z'n allen genoten van de gebouwen en de gastvrijheid.
Prima verzorgd.

Ine uit: Munstergeleen

Locatie: Molen van Medael

Ondanks t slechte weer heerlijk weekend gehad met kinderen en kleinkinderen. Vooral jaccuzi en sauna was heerlijk. Leuke activiteiten op terrein. Voor herhaling vatbaar

Henriëtte uit: Voerendaal

7,3

Locatie: Ten Hof

alles op het kaartje gschreven

Stef uit: Valkenburg a/d Geul

Locatie: Eyserhof

Geboekt van 7 t/m 9 december. Konden op de 7e al om 10.00u terecht in het door ons gehuurde woonhuis. De 9e konden we zo lang blijven als we wilden. De gehele inrichting was goed en schoon.

Piet uit: Breda

Locatie: Landgoed Hof van Ulvend

Mooie woning, zeer geschikt voor volwassenen en kinderen door de aparte speelkelder. Sommige kleine onderdelen zijn aan vervanging toe (slot toilet beneden en sommige deurkrukken van de slaapkamers). De drangers op de deuren maken dat kinderen deze soms moeilijk open krijgen of de deuren loslaten die dan hard dichtslaan. Verder een zeer geschikte vakantiewoning.

Marc uit: Deurne

12-12-2018

Locatie: Landgoed Hof van Ulvend

Prachtige Carrehoeve in een mooie landelijke omgeving. Zeer gedienstige eigenaars/uitbaters die de volledige dag vlak naast de deur bereikbaar zijn. Zeer mooie omgeving die niet te lastig is voor de meeste wandelaars. Accomodaties met 9 slaapkamers en evenveel badkamers zijn niet zo dik gezaaid, dus een topadres voor grotere groepen die gesteld zijn op privacy !

Geert-Jan uit: Herkenbosch

12-12-2018
9,9

Locatie: Eyserhof

Mooie locatie en omgeving. Eigenaren zijn super vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden in eerste instantie "Hof van Ulvend" geboekt. Hier had de verhuurder echter plotseling (een dag voor onze aankomst) een probleem met de tegelvloer waardoor deze locatie niet bewoonbaar was. Dit werd meteen aan ons gecommuniceerd en er werd voor een prima oplossing gezorgd!!!

Maud uit: Leudal

06-12-2018
7,9

Locatie: Eyserhof

Echt een aanrader! We hebben een geweldig weekend gehad! In de omgeving ook veel leuke dingen te doen, vooral de huifkar van d'r lei is echt de moeite waard :)

Fam uit: Ridderkerk

05-12-2018
7,9

Locatie: Landgoed Hof van Ulvend

Prima locatie, goed communicatie en klantenservice. Aanrader

Colette uit: Biest-Houtakker

05-12-2018

Locatie: Molen van Medael

Een zeer goede ervaring. Vriendelijke ontvangst. Zeer behulpzaam. Rustige omgeving, je merkt niet dat er ook nog andere huizen op het complex staan met eventuele gasten. Ons verblijf was in alle opzichten geslaagd.