Beoordelingen Landgoed Ulvenhart

• Prijs-kwaliteitverhouding 8,4

Marja uit: Essen

31-03-2017

Reden bezoek: anders

Wat een geweldig mooie avond, het was voor een diner concert, alles liep op rolletjes, ontvangst uitstekend, entourage heel gastvrij, vanwege mooi weer, de amuse met prosecco buiten, daarna een geweldig mooi diner met het concert van drie ontroerende getalenteerde dames!
Dit alles vergezeld van mooie wijnen. Kortom een topavond. Wij zullen zeker terugkomen en dit aanbevelen voor relaties en vrienden! Prachtplek!

Jeroen uit: Essen

08-09-2016

Reden bezoek: bruiloft

Wij hebben onze bruiloft gevierd op Landgoed Ulvenhart. Het diner en ceremonie waren buiten. Mede door het mooie weer en de prachtige locatie was dit een groot succes. Het avondfeest heeft plaatsgevonden in de mooie grote schuur. We hebben niets dan positieve reacties mogen ontvangen over de locatie, goede service en geweldige eten / hapjes. Een echte aanrader als je wilt trouwen in een romantische / landelijke omgeving. De styling was zelf geregeld, ook hier was er volledige medewerking door Ulvenhart. Complimenten aan Leonie, Julia en de medewerkers.

M

08-06-2016
8,5

Reden bezoek: presentatie/ lezing

Isabel uit: Breda

08-06-2016

Reden bezoek: presentatie/ lezing

Groenewout heeft het 50 jarig jubileum gevierd bij Landgoed Ulvenhart. Wij hadden de locatie de Raaf met aansluitend een stretchtent afgehuurd. De Raaf is een prachtige, sfeervolle gerenoveerde ruimte met behoud van authentieke elementen. De combinatie van binnen in de Raaf en aansluitend de stretchtent voor buiten was ideaal. Er was een geweldige sfeer. We hebben veel complimenten mogen ontvangen.

Veel dank voor Leonie tijdens de voorbereidingen voor het evenement. Tijdens het jubileum waren Julia en Bart de contactpersonen. Ontzettend behulpzaam en vriendelijk.

Wij zijn blij dat we deze mijlpaal op het idyllische landgoed van Ulvenhart hebben gevierd.

Arjen uit: Amersfoort/Nijkerk

23-05-2016

Reden bezoek: teambuilding

Zeer plezierig verblijf, echte aanrader.Mensen met passie,die goed met hun bedrijf bezig zijn.

Wim uit: Ulvenhout

20-05-2016
9,5

Ik ben: Vaker te gast geweest

Reden bezoek: anders

Toen ik vorig jaar in november het eerste diner-concert meemaakte, wist ik het meteen: zo wil ik in mei mijn 80e verjaardag vieren met familie en vrienden. Met dezelfde pianiste, Julia Achkinazy! Zondag 15 mei hebben we dat meegemaakt. Grandioos! Iets te vieren? Doe het ook zo!

Robert en Mirella uit: Breda

05-04-2016

Reden bezoek: bruiloft

Fijn dat alles op 1 lokatie kan plaatsvinden. Er is een mooie ceremonie ruimte, een bakhuis voor diner en een Vlaamsche schuur voor het feest.

Het diner was heerlijk, we kregen hier veel complimenten over van onze daggasten.

Alles wat afgesproken was werd ook in de praktijk uitgevoerd.

Paul uit: Breda

25-03-2016

Reden bezoek: workshop/ training

IKEA Breda heft de dag als bijzonder leuk ervaren. Iedereen was wel te spreken over de locatie en inrichting van de vergader mogelijkheden.

Geert en Judith uit: Bavel

13-08-2015
7,6

Reden bezoek: bruiloft

Zeer mooie locatie, geweldig gerenoveerde en sfeervolle ruimtes waardoor je al direct een goede ambiance heb. Daarnaast hadden we echt zomersweer wat het helemaal geweldig maakte. Verder een prettige bediening, zowel op de receptie als op het trouwfeest. Het diner was ook prima en goed verzorgd. Wij kijken terug op een fantastisch en romantisch trouwfeest, bevestigd door de vele complimenten van onze gasten.

Cees uit: Breda

15-09-2014

Dag Bart van Ulvenhart,

Nog even onze waardering en hartelijke dank uitspreken voor een prachtmiddag(zondag 14 sept 2014) in Ulvenhart!
Het was een heel fraaie omgeving, een goede sfeer en meesterlijke muziek van Maarten Lingier en Tom De Beuckelaer op die oude nieuwe vleugel...
Gastronomie was goed verzorgd en dat belooft wat voor een volgend keer.

Daar waar ik ga of sta zal ik je prachtlocatie graag aanbevelen.

Hartelijke groet,

Cees en Dianne