Beoordelingen Lagerwey bestrijding & bescherming

• Prijs 8,4

Alex uit: Amsterdam

22-02-2017

Positieve ervaring:
Als Technische Commissie van een Vve van De Alliantie, kreeg ik te maken met Lagerwey als hoofdaannemer. Ze hadden in het verleden al goede projecten opgeleverde voor De Alliantie.
Het project was vrij complex maar desondanks hebben we samen met de mensen van Lagerwey er toch iets moois van weten te maken. Alles binnen de gestelde tijdslimiet en binnen het budget... mijn complimenten!

Bart uit: Puiflijk

02-02-2017

kundig,vriendelijk en meedenkend personeel

Jacqueline uit: Alphen aan den Rijn

17-10-2016
9,6

Positieve ervaring:
Snelle service, direct handelen en heel fijn personeel. Niet alleen op kantoor, maar zeker ook diegene die hier alles hebben gerepareerd!

Willem uit: Veenendaal

13-10-2016
9,9

Positieve ervaring:
Maandag begonnen met de vloer uitbreken nieuwe balken en zwammen bestrijden in woonkamer en gang dat ging netjes en snel dinsdag al bezig met vloeren dichttimmeren en laminaat gelegd Top.

harold uit: driebergen

12-10-2016

Ik ben: maak een keuze

Positieve ervaring:
jullie waren het 2e bedrijf die een poging kwam doen om me van de bedwantsen af te helpen. al mijn losse en verplaatsbare dingen in me huis zijn door jullie meegenomen en behandeld in een warmte kamer (alles in laden heeft 3 kwart da gekost) en toen me huis leeg was me huis behandeld. 3 weken later nog eens een na behandeling. maar ze waren met de eerste keer al weg. het was voor jullie een hoop werk. zeker omdat jullie hadden verwacht dat er dingen ingepakt waren. daarom ook erg blij met jullie hulp en bestrijding

Wat ook als erg positieve was 1 contacrpersoo. Die ook je contactpersoon blijft

Negatieve ervaring:
Door mis commicatie was er niks ingepak. Nu moesten jullie me hee huis leeg ruimen en inpakken. Dat inpakken hoort normaal niet bij jullie taak. Maar daar is het ook mis gegaan. Paar dingen beschaddigd door niet goed ingepak. Mischien handig als de wonngbouw de opdrahtgever is. Toch nog met de huurder goed af te spreken wat nou de bedoelng is. Dat gebeurde nu via de woningbouw dus 1 partij die alles door met vertellen en uit moetvlegge. En daar is het ook mis gegaan door extra partij

Top uit: Venlo

07-10-2016

Positieve ervaring:
Doen al een aantal jaren zaken met elkaar, zeer tevreden. Duidelijke en eerlijke adviezen.

Tim uit: Gorinchem

07-10-2016

Positieve ervaring:
Lagerwey is een fijne en professionele organisatie die alle zorgen uit handen neemt. Zij zijn gedurende onze vakantieperiode met hun werkzaamheden aan de gegaan en zijn pro-actief en denken mee. Je ziet dat de kwaliteit voorop staat.

Kleine puntjes:
- Verhuis dozen kwamen niet op afgesproken datum
- Sleutel van de woning is zoekgeraakt door een onderaannemer
- Cv-installatie was niet gevuld bij thuiskomst (van vakantie)

Tiny uit: Amsterdam

01-09-2016
7,4

Positieve ervaring:
Harde werkers,meeste keurig afgewekt,behulpzaam.

Negatieve ervaring:
Niet vastzetten van deklatjes laminaat,,ben nu 3 weken terug in huis maar er moeten nog steeds een aantal dingen worden gedaan,zoals trap naar kelder en glas in raam kelder.

David uit: amsterdam

03-06-2016

Positieve ervaring:
Ik heb Lagerwey gebruikt voor diverse inspecties en als controleur van bouwwerkzaamheden. De expertise en de zeer goede communicatie hebben mij zeer goed geholpen in processen waar ik zelf totaal geen verstand van heb. Flexibiliteit is zeer goed te noemen.

22-03-2016

Positieve ervaring:
Fantastische prestatie gelverd in de afgesproken tijd!