Beoordelingen Lagarde

8,5
177 beoordelingen
  • Totaal oordeel 8,4
  • Klantvriendelijkheid 8,7
  • Advies 8,5
  • Deskundigheid 8,7
  • Service 8,5
1 t/m 10 van 177 beoordelingen

uit: Soest Bedrijfsnaam: Optisport Soest b.v.

20-06-2017
8,0

Ervaring met:
Beveiliging

Aanbeveling: ja

Jan uit: Ermelo Bedrijfsnaam: prive

13-06-2017
8,0

Ervaring:
Harold (storingsdienst) binnen 24 uur gereageerd. Meldingen uitgelezen en de gevoeligheid sensoren iets bijgesteld. In de praktijk ervaren of het helpt anders onderzoek op locatie

Aanbeveling: ja

Regina uit: Nijkerk Bedrijfsnaam: DC Beheer B.V.

12-06-2017
9,0

Ervaring met:
Telecommunicatie

Aanbeveling: ja

Renee uit: Haarlem Bedrijfsnaam: K2makelaars

08-06-2017
8,8

Ervaring met:
Telecommunicatie

Aanbeveling: ja

Hans uit: Zwolle Bedrijfsnaam: Historisch Centrum Overijssel

19-05-2017
8,8

Ervaring met:
Beveiliging

Ervaring:
Als wij problemen hadden/hebben met de installatie
wordt het altijd perfect afgehandeld.

Aanbeveling: nee

Gijs uit: Capelle aan den IJssel Bedrijfsnaam: Bomenwacht Nederland B.V.

18-05-2017
9,0

Ervaring met:
Beveiliging

Ervaring:
Super correct en snel gereageerd.

Aanbeveling: ja

Raymond Bedrijfsnaam: ZG Noorderboog

15-05-2017
10

Ervaring met:
Telecommunicatie, Netwerken, ICT, Beveiliging

Ervaring:
Ook in voorkomende ad-hoc vragen snel en deskundig schakelen.

Aanbeveling: ja

Adriaan uit: Giessen Bedrijfsnaam: Groan Mengvoedergrondstoffen

09-05-2017
7,6

Ervaring met:
Telecommunicatie

Ervaring:
De reden om een 6 te geven heeft te maken met de responstijd, als wij een storing melden dan duurt het te lang voor we respons krijgen

Aanbeveling: ja

Myriam uit: Dronten Bedrijfsnaam: Konutherm BV

08-05-2017
10

Ervaring met:
Telecommunicatie

Ervaring:
Technisch zeer deskundig en snelle afhandeling van telefonische aanmeldingen

Aanbeveling: ja

Evert uit: Leusden Bedrijfsnaam: Elektrotechniek Van den Berg BV

08-05-2017
8,4

Ervaring met:
Telecommunicatie, Netwerken, Beveiliging

Ervaring:
In de ruim 25 jaar dat we Lagarde kennen is alleen de techniek verandert. De persoonlijke contacten en de service is nog altijd hetzelfde. Omdat wij graag vanuit de relatiesfeer onze business doen sluit Lagarde hier naadloos bij aan. We hopen dat dit in de toekomst zo blijft.

Aanbeveling: ja