Beoordelingen Lacor riooltechniek

• Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Lacor riooltechniek bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd? 8,7
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)? 8,9
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? 8,8
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 8,6
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Lacor riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 8,8

Rimanda uit: Middelburg

18-03-2019

Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? 1

Had gebeld om 8 uur, eind van de ochtend begin de middag zouden ze komen, kreeg telefoontje om half 10 dat hij er over 10 min is.
Snelle service

Nather Kassim uit: Middelburg

26-02-2019

Het was de best werk gedaan, uw wordt hartelijke bedankt

Cahit uit: Middelburg

20-02-2019

Cees uit: Middelburg

18-02-2019
6,8

Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? 4

Deze meneer was in eerste instantie niet bereid het werk uit te voeren. Had geen trap bij zich. We hadden duidelijk verteld dat het om de afvoer van hemelwater was.
Nadat hij onze trap kon gebruiken is de reparatie prima uitgevoerd.

Pamela uit: Middelburg

21-01-2019

Sonja uit: Middelburg

10-01-2019
8,2

Zeer snel geholpen en een vriendelijke monteur, het ging om gootsteenontstopping. Na mijn vraag of hij ook even de wastafel wou nakijken gezien die ook niet perfect was , werd ook dit probleem direct op gepakt.

marleen uit: middelburg

En vakkundig!

jacqueline uit: middelburg

03-01-2019
6,6

mijn doucheputje was verstopt en binnen een dag kwam er iemand en het probleem was binnen een half uur opgelost, bedankt!