Beoordelingen La France

• Professionaliteit 9,4

Leo uit: Leiden

08-12-2018
7,7

Het was erg gezellig en goed geregeld en vriendelijk personeel

Marty uit: Zoetermeer

03-12-2018

Ervaring met: Bedrijfsfeest en vergaderen

Een geweldig leuk bedrijfsuitje gehad bij La France in de Herenkamer met oud hollandse spelen. Een heel vriendelijke ontvangst, gezellig en attent personeel, overheerlijk eten in een sfeervolle zaal. Klasse, we hebben genoten van deze leuke avond met elkaar. Complimenten voor La France en jullie medewerkers.

Groeten namens stichting Cardia

Jacques en Elly uit: Voorhout

19-10-2018

Ervaring met: Feestarrangement

We hebben een heel goed en gezellig feest gehad.
De bediening en alles er omheen was perfect.
De zaal vonden heel sfeervol.
We kijken terug op een fantastisch feest.

uit: Leiderdorp

16-10-2018
8,5

Ervaring met: Trouwlocatie

Wij zijn erg blij dat wij ons trouwfeest bij La France hebben gevierd. Vanaf het begin zijn wij door Sophie en Nina goed geholpen en waren doorgaans zij helder in wat wel en niet mogelijk was. Onze huwelijksceremonie vond plaats in de Kas, waarover we van iedereen complimenten kregen. Aan lange tafels vond ons diner vervolgens ook in de Kas plaats. Snel klaar gezet door het personeel terwijl wij buiten konden borrelen. Al het personeel is vriendelijk, persoonlijk en attent. Wij en onze gasten hebben ons erg op ons gemak gevoeld bij La France hierdoor. Het eten was smakelijk, ondanks de de ruime keuze aan drank vielen de smaken van de verschillende wijnen een beetje tegen bij ons en de gasten.
We hebben een prachtige dag gehad en een hele positieve ervaring over gehouden aan La France.

Erik uit: Leidschendam

07-10-2018

Ervaring met: Feestarrangement

De gastvrije bejegening, de persoonlijke communicatie en de prima verzorging maken dat we deze locatie aan een ieder van harte aanbevelen.

Henry uit: Oegstgeest

02-10-2018

Ervaring met: Bedrijfsfeest en vergaderen

We hadden een muziekavond in een kleine zaal. De sfeer was heel goed. Prima bediening. Iedereen heeft een fantastische avond gehad.

Ria uit: De Lier

27-09-2018
9,7

Ervaring met: Feestzaal

Mijn moeder's 70ste verjaardag gevierd in de Tuinkamer, we hadden het weer mee en er hing een hele gezellige sfeer, het personeel was heel vriendelijk en persoonlijk, het heeft niemand aan iets ontbroken. We hadden het pas een week van tevoren geboekt en men was heel flexibel. Ik zal het zeker aanraden!

Lisanne uit: Bodegraven

23-09-2018
9,8

Ervaring met: Trouwlocatie

Op 7 september 2018 vierde wij ons huwelijk bij La France. Wat een geweldige locatie. Alles was goed geregeld en we hoefde ons nergens zorgen om te maken. De zalen geven zoveel sfeer dat je bijna niks anders nodig hebt. De ongedwongenheid die wij hadden tijdens het diner was voor ons fijn. De gastheer engastvrouw waren top! Jose heeft ons tijdens het diner goed geholpen en Paul was tijdens het feest super, hij vroeg de gehele avond of alles goed ging, een enorme betrokkenheid straalde ze uit. Van onze gasten ook niks anders dan lof gehoord over deze locatie. Het feest in de club met de huis DJ Pieter was echt een feestje!

De communicatie met La France van te voren was ook top! Alles wat wij wilde was mogelijk en als we vragen hadden werd er snel gereageerd.

Kortom, een top locatie die wij enorm aanbevelen!

Annette uit: Voorschoten

21-09-2018
9,7

Ervaring met: Feestarrangement

Fijne sfeer en goede verzorging!
Speciale complimenten aan gastvrouw Jolanda!

Greet uit: Leidschendam

17-09-2018

Ervaring met: Feestarrangement

prachtige locatie, gast vrij onthaal.
communicatie oké.