Beoordelingen La France

• Professionaliteit 9,5

Ron uit: Oegstgeest

21-08-2017

Ervaring met: Feestarrangement

We hebben echt een superavond gehad en Jose wat een top gastvrouw, wat is zij leuk! Zij heeft mijn vrouw zo goed ontvangen!
De hapjes werden prima verzorgd geserveerd door......, ben z'n naam kwijt sorry, en het meisje achter de bar voor het drankje was ook erg vriendlijk.
Over 4 jaar wordt ik 60 jaar en ga dit zeker bij jullie vieren!
Dit blijft een mooie en dierbare herinnering voor ons en de familie/ vrienden.

Aly enTeun uit: Rijnsburg

18-08-2017

Top.

Linda

16-08-2017

Ervaring met: Feestarrangement

Voor het 80-jarig verjaardag feest van mijn vader hebben we bij La France gebruik gemaakt van de tuinkamer. Een hele sfeervolle ruimte met een buiten gelegenheid. Hier hebben we ook gebruik van kunnen maken door het goede weer.
De bediening was prima, erg lekker eten en drinken en vooral ruim voldoende voor alle gasten.
We houden deze locatie zeker in gedachten voor eventuele volgende feestjes.

Fred uit: Leiden

07-08-2017

Ervaring met: Feestzaal

Feest voor de 50e verjaardag van mijn vrouw was top. Gastvrouw Jose maakte er met haar fantastische inzet en enthousiasme een superfeest van. Een toekomstig feest gaan we zeker weer in La France vieren.

Linda uit: Sassenheim

12-07-2017

Ervaring met: Trouwlocatie

Wij hebben een super trouwfeest gehad bij La France. De service van het personeel was subliem en ontzorgend. Wij zullen niet twijfelen om La France aan een ander aan te bevelen en vinden het daarom ook jammer dat we binnenkort hier niet weer een feestje kunnen houden.

E.M. uit: Oegstgeest

10-07-2017

Ervaring met: Feestarrangement

Ik geef alleen maar 10-en als ik het volmaakt vind. En dit was volmaakt op alle fronten.
Ook mijn gasten waren verrast over de vriendelijkheid, de sfeer en de aangeboden happen en denken erover ook hun feest bij jullie te houden!

Marianne uit: Katwijk

08-07-2017

Ervaring met: Trouwlocatie

Wij waren op kort termijn op zoek naar een trouwlocatie na een nare aanvaring met een ander bedrijf. Wat een verademing is la France! Super vriendelijke en professionele medewerkers. Flexibel, meedenkend, correct en vakkundig. Onze ceremonie vond plaats in de tuin van de tuinkamer. Heel romantisch onder de bomen. De bittergarnituur bleef maar langskomen. Het eten was uitstekend. Tijdens de feestavond was er een overvloedige en uitgebreide selectie hapjes en alles was heel lekker. De DJ die la France voor ons geregeld had heeft onze opgegeven voorkeur aan muziekstijlen perfect begrepen. Ik geef niet snel een 10 als eindcijfer maar er was echt niets wat niet klopte! Bedankt la France, jullie hebben onze huwelijksdag onvergetelijk gemaakt!

Ewald en Ria uit: Anton van Duinkerkenlaan 12, Oegstgeest

04-07-2017

Ervaring met: Feestarrangement

Het Live Cooking arrangement is door feestpaar en gasten zeer gewaardeerd. Door de ontspannen sfeer in een prachtige locatie was het genieten voor jong en oud. Een volgend feest mag alleen maar in La France gevierd worden; hiervoor komt iedereen "terug naar Oegstgeest"!

Cherita

03-07-2017

Ervaring met: Feestarrangement

Een super verjaardag gehad. Voelde ons gelijk welkom. Gasten hebben het ook positief ervaren en complimenten gegeven over de locatie en gastvriendelijkheid.

Cor uit: Oegstgeest

29-06-2017

Ervaring met: Feestzaal

100% aanbevelingswaard. En dit gaat vanwege onze ervaring ook zeker gebeuren.