Beoordelingen La France

• Professionaliteit 9,4

Wouter en Marike uit: Leiden

01-04-2019

Ervaring met: Feestarrangement

Zowel met de bruiloft van onze dochter, het vieren van een verjaardag of een huwelijksjubileum een fantastisch verzorgd feest gehad. Blijft weinig tot niets te wensen over. Super vriendelijk en gemotiveerd personeel en goed eten en drinken. Bij de volgende gelegenheid zien jullie ons weer👍‼️

Maartje uit: Leiden

29-03-2019

Ervaring met: Feestarrangement

Topfeest gehad bij la France; zeer goede sfeer, lekkere bubbels, heerlijke hapjes, meedansende barmannen; attent en professioneel! Zin in volgende feest!

Robin uit: Katwijk

23-03-2019

Ervaring met: Feestarrangement

Onze verjaardagen in La France gevierd. Wat een feest was het) Wij maar ook onze gasten hebben genoten van de lekkere hapjes en de mooie zaal. Maar nog belangrijker was de goede sfeer en de top bediening die Paul en zijn team hebben neergezet. Zeker voor herhaling vatbaar:)

Wim uit: Boskoop

19-03-2019

Het is een mooie gezellige locatie en super bediening en ook lekker eten
Snelle beantwoording Gewoon top

Frans uit: Leiderdorp

11-03-2019

Ervaring met: Feestzaal

Ons 50 jarig huwelijksfeest inhet Cafe was van het begin tot het einde verrassend. Wij ( Frans en Hanny ) en onze gasten waren allen zeer tevreden.
Een groot compliment voor de bediening, onze hartelijke dank hiervoor. Mede onder andere julliue zorg in het voor ons en onze gasten een onvergetelijke geslaagde avond geworden.
Met vriendelijke groet,
Frans en Hanny Iestra

Peter uit: Oegstgeest

11-03-2019

Ervaring met: Feestarrangement

Voor ons en voor onze gasten een perfecte avond!
Hoewel het vroeg afgelopen was, de meeste mensen moesten nog een uur rijden, werd er volop gedanst, gegeten en gedronken.
Het was een topavond, waarvoor hartelijk dank.

Caroline uit: Leiden

23-02-2019

Ervaring met: Feestarrangement

Geweldig verjaardagsfeest gehad bij La France waar ik samen met familie en vrienden erg van genoten heb.

Ton uit: Roelofarendsveen

18-02-2019

Ervaring met: Bedrijfsfeest en vergaderen

Weer perfect georganiseerd. Heerlijk om een feest te organiseren waarbij zo veel uit handen genomen word.

Hellen uit: Leiderdorp

10-02-2019

Ervaring met: Bedrijfsfeest en vergaderen

Geweldige feest- dinerlokatie. Goede service, heerlijk eten. Professionele aanpak, heel vriendelijk en gastvrij personeel.

Ger uit: Oegstgeest

08-02-2019
9,5

Ervaring met: Bedrijfsfeest en vergaderen

Altijd weer een soort feestje, het jaarlijkse patiëntencontact van de ADCA vereniging in La France. Altijd weer prima verzorgd. Super! Ger Ligtvoet.