Beoordelingen La France

• Professionaliteit 9,4

Hellen uit: Leiderdorp

10-02-2019

Ervaring met: Bedrijfsfeest en vergaderen

Geweldige feest- dinerlokatie. Goede service, heerlijk eten. Professionele aanpak, heel vriendelijk en gastvrij personeel.

Ger uit: Oegstgeest

08-02-2019
9,5

Ervaring met: Bedrijfsfeest en vergaderen

Altijd weer een soort feestje, het jaarlijkse patiëntencontact van de ADCA vereniging in La France. Altijd weer prima verzorgd. Super! Ger Ligtvoet.

Anneke uit: Leiden

02-02-2019

Ervaring met: Feestarrangement

Het was een fantastisch feest mede dankzij het evriendelijk personeel en de goede verzorging van het eten en drinken. Ook de ingehuurde DJ was zeer goed.

Truus uit: Katwijk

01-02-2019

Ervaring met: Feestzaal

Alles was goed verzorgd .👍🏻

max uit: lisse

01-02-2019

Ervaring met: Feestarrangement

Een geweldige ambiance met een heerlijks losse sfeer en goede en vriendelijke bediening. Onze gasten voelden zich verwend,

Arthur en Margreet uit: Leidschendam

29-01-2019

Ervaring met: Feestarrangement

We hebben een geweldig leuk feest gehad in de fantastische kas en keuken. Het eten was voortreffelijk evenals de gastheer en de bediening. Ruim voldoende eten en drinken voor iedereen. We komen zeker terug als we weer wat te vieren hebben.

Sabine uit: Leiden

24-01-2019

Ervaring met: Feestarrangement

Vanaf het begin van ons feest tot aan het eind zeer gastvrij ontvangen.. Onze gasten waren ook zeer te spreken over de klantvriendelijkheid van het personeel. Al met al een geweldige avond gehad en zeer tevreden over hoe alles geregeld was van begin tot eind.

Bonda's Veevoederbureau BV uit: Hillegom

17-01-2019
9,7

Ervaring met: Bedrijfsfeest en vergaderen

Met het bedrijf zijn we al diverse keren bij La France geweest, en iedere keer is het weer een fijn feest met goede verzorging. We komen hier dan ook steeds weer graag terug!

Brandweer uit: Oegstgeest

16-01-2019
9,7

Ervaring met: Bedrijfsfeest en vergaderen

Iedereen ging met een grote glimlach naar huis na onze korpsavond. De locatie, het eten en drinken en de vooral de bediening was uitstekend.

Nathalie en Robin uit: Zoetermeer

29-12-2018

Ervaring met: Trouwlocatie

Jullie hebben een topservice geleverd. Niks ontbrak. Zelfs complimenten aan jullie van onze bruilofts gasten.

Personeel van La France,
Heel erg bedankt voor alles.