Beoordelingen La France

• Professionaliteit 9,4

Petra uit: Rijnsburg

05-04-2018

Ervaring met: Trouwlocatie

Wij hebben de hele dag onze bruiloft bij La France gevierd, van ceremonie tot het feest. Het contact ging prima, alles was duidelijk en mogelijk. Het was gewoon goed verzorgd en de hapjes en het eten was heerlijk.

Gedurende de gehele dag stond Paul van La France ons bij. Hij was zo ontzettend enthousiast, vriendelijk en zorgzaam, lette echt op het bruidspaar en dat maakte het helemaal af!

Wim en Wil uit: Leiderdorp

03-04-2018

Ervaring met: Feestarrangement

Dit was niet ons eerste feestje bij La France en - hopelijk - ook niet de laatste. Het was rondom top! Het enthousiasme van de bediening (je kon heel duidelijk merken dat ze het leuk vonden om ons te verwennen). Het eten, de zaalindeling en de planning van de avond lieten zien dat La France weet hoe de gasten een feestje willen bouwen. Heb van mijn gasten alleen maar positieve geluiden en loftuitingen gehoord. Grote klasse mensen van La France en bedankt!

Henriette uit: Rijnsburg

28-03-2018

Ervaring met: Feestarrangement

Het was lekker ongedwongen eten goed medewerkers perfect Al met al super.

Henriette uit: Rijnsburg

28-03-2018

Ervaring met: Feestarrangement

Het was lekker ongedwongen eten goed medewerkers perfect Al met al super.

Probus1 Schiedam uit: Schiedam

22-03-2018
9,5

Ervaring met: Feestarrangement

Wij hebben met onze Probusclub (41 aanwezigen) een fantastisch feest gehad (voor de tweede keer in onze geschiedenis).

Remko uit: De Meern

21-03-2018

Ervaring met: Feestarrangement

Alles was zeer goed geregeld. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Hele relaxte sfeer. En ook lekker eten vanuit de verschillende kraampjes. Echt top!

Stefan uit: Katwijk aan zee

26-01-2018

Ervaring met: Trouwlocatie

Top locatie geweldige sfeer en personeel

Top avond gehad

Bert uit: Oegstgeest

12-01-2018

Ervaring met: Feestzaal

Zowel de intake bij de bezichtiging van de zaal als de bediening op de avond zelf als de hapjes en het eten waren zeer goed, evenals de zaal “Het café”. Een speciale vermelding voor gastheer Paul: een prima gastheer 👍

Rien uit: Rijnsburg

02-01-2018
8,5

Ervaring met: Feestarrangement

Prima locatie voor een familie feestje .
Sfeervolle ruimte , bediening top.
La france blijft leuk !

pieter uit: leiderdorp

31-12-2017

Ervaring met: Feestarrangement

Net zoals vijf jaar geleden was alles tot in de puntjes verzorgd. Niets dan lof.Zal zeker La France bij anderen aanbevelen.
De gastheer alleen is al een aanbeveling waard