Beoordelingen La France

• Professionaliteit 9,5

Gé uit: Voorhout

24-10-2017

Ervaring met: Feestarrangement

Voor mijn 80ste verjaardag hebben wij genoten van een uitstekend verzorgd feest. Aan te bevelen!

Rixt uit: Oegstgeest

14-10-2017

Ervaring met: Feestarrangement

Een geweldig zorgeloos feest op een fantastische locatie.

Hanno & Caroline uit: Rijnsburg

10-10-2017

Ervaring met: Feestarrangement

Wij hebben, net als bij ons huwelijk 12,5 jaar geleden, weer een geweldige ervaring bij jullie beleefd met dit keer de boerenbrunch. Wij en onze gasten waren zeer tevreden en zullen dan ook zeker jullie aanbevelen! Chapeau

Dwayne uit: Leiden

09-10-2017

Ervaring met: Feestarrangement

Ik heb hier me 25e verjaardag gevierd en het was helemaal top ze hebben me een top verjaardag bezorgd

Britt uit: Lisse

07-10-2017

Ervaring met: Trouwlocatie

Van tevoren ontzettend fijn geholpen door Willemijn. Op onze trouwdag liep alles vlekkeloos. Paar kleine dingetjes, maar die zijn verwaarloosbaar op onze fantastische dag. Het was een dag om nooit te vergeten! Geweldige locatie, organisatie en sfeer!

marion uit: rijnsburg

29-09-2017

Ervaring met: Feestzaal

Een fantastische plek om een feest te vieren.
Het hele plaatje klopt. Locatie sfeervol, personeel super enthousiast, eten en drinken heerlijk. Wij, en al onze gasten hebben genoten van een heerlijke avond. Bij La France voelt men haarfijn aan hoe je jouw feestje voor ogen hebt.

Patty uit: Pijnacker

28-09-2017

Ervaring met: Bedrijfsfeest en vergaderen

Wij kijken terug op een geslaagd teamuitje in De Kas in combinatie met De Keuken. Beide ruimten zorgden voor een informeel karakter, het dinerarrangement was goed en zeer smaakvol en de begeleiding vooraf en tijdens het teamuitjes was top. Gastheer Paul maakte de avond tot een feestje!

Inge uit: Katwijk

13-09-2017

Ervaring met: Trouwlocatie

Wij kijken terug op een fantastische bruiloft! Hebben genoten van alles. Het eten en drinken was erg goed, iedereen was te vrede! Communicatie was erg goed!

Kees uit: leiden

10-09-2017

Super verjaardag gevierd, super bediening, heerlijke hapjes erg leuke locatie in de KAS.
Erg goed voorgelicht door Mevr.Omtzigt

Elly en Kees uit: Oegstgeest

08-09-2017

Ervaring met: Feestarrangement

Het was in een woord geweldig. De lokatie, drank, hapjes en eten, de gastvrije ontvangst en de vriendelijke bediening en betrokkenheid konden niet beter.