Beoordelingen La France

• Professionaliteit 9,4

Bert uit: Oegstgeest

12-01-2018

Ervaring met: Feestzaal

Zowel de intake bij de bezichtiging van de zaal als de bediening op de avond zelf als de hapjes en het eten waren zeer goed, evenals de zaal “Het café”. Een speciale vermelding voor gastheer Paul: een prima gastheer 👍

Rien uit: Rijnsburg

02-01-2018
8,5

Ervaring met: Feestarrangement

Prima locatie voor een familie feestje .
Sfeervolle ruimte , bediening top.
La france blijft leuk !

pieter uit: leiderdorp

31-12-2017

Ervaring met: Feestarrangement

Net zoals vijf jaar geleden was alles tot in de puntjes verzorgd. Niets dan lof.Zal zeker La France bij anderen aanbevelen.
De gastheer alleen is al een aanbeveling waard

Matthijs uit: Sassenheim

18-12-2017

Ervaring met: Bedrijfsfeest en vergaderen

Mireille uit: Leiden

15-12-2017

Ervaring met: Feestzaal

Goedemiddag,

Alles was super geregeld en de gastheer en al het personeel was super aardig en heel erg behulpzaam. Het eten was heerlijk en het was een heel gezellig zaaltje. Wij willen jullie nogmaals heel erg bedanken en denken met heel veel plezier terug aan deze dag.

Willem en Krijntje uit: Katwijk

08-12-2017

Ervaring met: Feestarrangement

Wij hebben ons 12,5 jarig huwelijksfeest gevierd in de kas. Ontzettend sfeervolle ruimte en door het 'zelf halen' concept was iedereen lekker actief en ontstonden leuke gesprekken. In combinatie met een goede service, prima eten en door La France verzorgde pianist hebben wij een topavond gehad!

Anneke uit: Oegstgeest

03-12-2017

Ervaring met: Feestarrangement

Topfeest gehad in Serre van La France. Ideale locatie voor familiefeest. Voelt als woonkamer en alles was tot in de puntjes verzorgd. Voor herhaling vatbaar!

Petra uit: Den Haag

01-12-2017

Ervaring met: Feestarrangement

Het team van La France is zeer vriendelijk, denkt mee, houdt zich aan de afspraken en maakt er ook echt een feestje van! Ik ben zeer tevreden!!

Leonie uit: De Wilgen

20-11-2017

Ervaring met: Bedrijfsfeest en vergaderen

Uitstekend!

G uit: Oegstgeest

17-11-2017

Ervaring met: Feestarrangement

5 november was voor mij een geweldige feestdag Hartelijk dank voor de perfecte verzorging.