Beoordelingen Kuysters Tweewielers

• Service 9,2

Odette uit: Tilburg

01-12-2017

Ervaring met: Elektrische fietsen

Vriendelijk luisteren naar jou wensen ze leggen alles goed uit en niet te beroerd om als het nodig is nog een keer uit te leggen. We zijn dan ook al jaren klant.

Rein uit: Tilburg

26-11-2017

Ervaring met: Elektrische fietsen

Eerste ervaring met Kuijsters smaakt zeker naar mee. Vakkundig geholpen in een prettige sfeer.

Lia uit: Tilburg

25-11-2017

Ervaring met: Elektrische fietsen

Mijn man kocht jaren geleden zijn fiets bij Kuysters ik was daarbij aanwezig en hoorde door de uitleg de gedrevenheid en liefde voor het vak.Toen ikzelf problemen had met mijn E- bike die ik kocht bij een inmiddels failliete fietszaak werd ik met een warm welkomsgevoel geholopen .Toen ik toe was aan een nieuwe E -bike hoefde ik niet na te denken waar te kopen, vanzelfsprekend bij Kuysters tweewielers, een mooi bedrijf voelt goed vertrouwd en gemoedelijk , 100% aanbeveling !

Frank uit: Tilburg

04-11-2017

Klein maar fijn

Peter uit: Tilburg

02-11-2017
9,8

Wij zijn al langer klant bij Kuysters tweewielers, inmiddels heeft ons hele gezin een fiets van Kuysters en ook mijn schoonmoeder, dat zegt genoeg, je wordt vriendelijk en deskundig te woord gestaan en de service is prima. Kortom een prima fietsenwinkel!

Corien uit: Tilburg

30-10-2017

Nettie uit: Tilburg

29-10-2017
7,8

Ervaring met: Stadsfietsen

Prima behandeld! Twee minpuntjes, de banden hadden niet voldoende spanning. En bij het regelen van de verzekering werd niet vermeld dat er ook polis kosten bijkwamen. De rekening was dus duurder dan € 99,00.
Maar ik ben de eigenaar van een geweldige fiets!

Johan uit: Tilburg

22-10-2017

Ervaring met: Stadsfietsen

Prima geholpen, deskundig en vriendelijk

Malvin uit: Tilburg

18-10-2017
8,2

Lonki uit: Tilburg

10-10-2017

Ervaring met: Elektrische fietsen

Zeer veel aandacht van de verkoper en zeer grote deskundigheid en klantvriendelijkheid. Hij luistert goed en reageert daar adequaat op.
Nog geen ervaring mbt eventuele problemen of ongemakken maar ik verwacht een goede service.