Beoordelingen Kuysters Tweewielers

• Service 9,3

Perry uit: Tilburg

15-07-2018

Ervaring met: Elektrische fietsen

Persoonlijk aandacht en services staat hier hoog in het vaandel! Dit bedrijf onderscheidt zich echt van de rest.
Ook proef fietsen met persoonlijke begeleiding, dat was echt geweldig. Ze tonen geduld en forceren niets. Echt, maar dan ook echt prettig om hier fietsen te kopen.

Sandra uit: Tilburg

14-07-2018
9,8

Peter uit: Tilburg

10-07-2018

Ervaring met: Hybride fietsen

Al meer dan 20 jaar vaste klant voor mijn fietsen en van mijn gezin. In al die jaren alleen maar positieve ervaringen en nog steeds de echte service van vroeger. Het draait echt nog om klanttevredenheid . Mooie mensen, super vakkennis en beveel iedereen aan daar te gaan shoppen.

Marion uit: Tilburg

05-07-2018

Super te woord gestaan, goed advies gekregen.
Kwalitatief goede producten.

gerrit en nel uit: tilburg

Wij komen al 52 jaar bij deze zaak verschillende fietsen ge-
kocht voor ons maar ook de kinderen en zelf voor de klein
kinderen deze kopen nu ook nog fietsen bij Kuysters.
bij inruil altijd een mooie prijs terug zonder daarom te -vragen .Ik kan deze bij ieder een aan bevelen. 100%

Eric uit: Tilburg

Ervaring met: Elektrische fietsen

Fijn geholpen, ze probeerde alles te doen om aan mijn wensen te voldoen. Mensen die er werken zijn zeer deskundig en geven goed advies.
Dik tevreden, prima zaak.

Lisa uit: Oisterwijk

11-06-2018

Ervaring met: Elektrische fietsen

Bij de aanschaf van mijn elektrische fiets lieten ze mij diverse modellen zien en maakten met mij een proefrit. Alle voor- en nadelen werden per model toegelicht en er werd meegedacht in accessoires (kinderzitjes, fietsmanden etc). Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De service aan huis is erg prettig.

Carien en frank uit: Goirle

10-06-2018

Ervaring met: Stadsfietsen

Klant vriendelijk. Scherpe prijs voor een super product. Ideaal zo'n familie bedrijfje met vakmensen.

Jacqueline uit: Tilburg

28-05-2018
8,2

Snel en goed geholpen en geven goed advies .

Wil uit: Tilburg

23-05-2018