Beoordelingen Kuysters Tweewielers

Eerk uit: Oirschot

19-02-2018
9,5

Ervaring met: Elektrische fietsen

Na een lange online zoektocht voor een e-bike, ook bij de grote webshops, kwamen we bij John van Kuysters tetecht. Hij kon al onze vragen beantwoorden, gaf het advies dat we zochten en heeft het kunnen regelen om de beoogde fiets te kunnen proefrijden. 'Dat kan niet', hadden we bij zo'n grote webshop te horen gehad. Wij kopen nou eenmaal geen e-bike van 2.500 euro zonder er op te rijden... En dat we hem kunnen kopen en dan terugsturen, is een hoop rompslomp.
Ook de aflevering met weer veel tips en advies was prima.
Misschien hadden we online voor een paar tientjes minder kunnen slagen, maar we zijn heel blij dat niet te hebben gedaan. Ons advies: ga bij het kopen van zo'n jaren te gebruiken fiets naar een echte winkel zoals Kuysters.

29-01-2018

Ervaring met: Stadsfietsen

M.J.A. uit: Tilburg

16-01-2018

Ervaring met: Stadsfietsen

lieve kundige mensen. persoonlijk advies, communicatief.

B uit: Tilburg

16-01-2018

Vriendelijk personeel, bij aankoop van mijn fiets bleek mijn koplamp stuk te zijn, waardoor ik mijn fiets niet meteen kon meenemen. Lamp werd vervangen en fiets werd binnen 30 min afgeleverd bij mijn thuis. Zeer tevreden met deze service!

Franci uit: Tilburg

07-01-2018

Ervaring met: Elektrische fietsen

Nadat mijn fiets gestolen was supergoed en snel geholpen door de familie Kuysters !

anouska uit: tilburg

22-12-2017
9,5

goede ervaring

Odette uit: Tilburg

01-12-2017

Ervaring met: Elektrische fietsen

Vriendelijk luisteren naar jou wensen ze leggen alles goed uit en niet te beroerd om als het nodig is nog een keer uit te leggen. We zijn dan ook al jaren klant.

Rein uit: Tilburg

26-11-2017

Ervaring met: Elektrische fietsen

Eerste ervaring met Kuijsters smaakt zeker naar mee. Vakkundig geholpen in een prettige sfeer.

Lia uit: Tilburg

25-11-2017

Ervaring met: Elektrische fietsen

Mijn man kocht jaren geleden zijn fiets bij Kuysters ik was daarbij aanwezig en hoorde door de uitleg de gedrevenheid en liefde voor het vak.Toen ikzelf problemen had met mijn E- bike die ik kocht bij een inmiddels failliete fietszaak werd ik met een warm welkomsgevoel geholopen .Toen ik toe was aan een nieuwe E -bike hoefde ik niet na te denken waar te kopen, vanzelfsprekend bij Kuysters tweewielers, een mooi bedrijf voelt goed vertrouwd en gemoedelijk , 100% aanbeveling !

Frank uit: Tilburg

04-11-2017