Beoordelingen Kuus Totaaltuinen

• Nakomen afspraken 9,1

Magda uit: Ochten

31-10-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinplannen, tuinaanleg, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Bij het allereerste contact uitgelegd wat wij wel en wat wij niet wilden met de tuin. Omdat we ouder worden wilden wij een onderhoudsvriendelijke tuin met een pergola en een ruimte voor de barbecues. Wat ons opviel bij het laten zien van het tuinplan dat er naar ons is geluisterd. Dit resulteerde in een tuinplan waar wij heel enthousiast van werden. Intussen is het gerealiseerd en we zijn heel tevreden over het resultaat.

Bernadette uit: Veenendaal

20-06-2017
9,6

Positieve ervaring:
Auke kan heel goed luisteren en heeft onze wensen vertaald in een prachtig tuinplan. De tuin is mooi aangelegd, afspraken zijn nagekomen en de communicatie verloopt probleemloos. Kortom: een echte vakman!

uit: Elst (Utrecht)

21-08-2016

Positieve ervaring:
Wij zijn zeer tevreden over Kuus Totaaltuinen!
Auke Kuus heeft ons erg goed geadviseerd en heeft na het eerste kennismakingsgesprek een prachtig ontwerp gemaakt dat perfect aansloot bij onze smaak en wensen. Daarmee heeft hij laten zien dat hij zich goed kan inleven in de wensen van zijn klant.
Ook de uitvoering van de werkzaamheden is heel prettig en voortvarend verlopen en in goed overleg. Auke heeft zich flexibel getoond in de tussentijdse aanpassingen waar wij om vroegen en alles werd goed afgestemd. Hij en zijn medewerkers zijn zeer professioneel en beleefd en werken netjes en nauwkeurig.
Ook de nazorg na de aanleg is zeer correct en een check up in september staat nog gepland.
Kortom: we bevelen Kuus Totaaltuinen van harte aan!

Geen verbeterpunten te bedenken

Jasper uit: Utrecht

19-07-2016

Positieve ervaring:
Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend en ik kan altijd bellen, op ieder moment van de dag en ik word altijd vriendelijk te woord gestaan. Dat is ontzettend prettig in de samenwerking. Tuin voldoet volledig aan verwachtingen.

geen

Maike en Paul uit: Veenendaal

16-07-2016
8,1

Ik ben: een vaste klant

Positieve ervaring:
Kuus tuinen heeft onze eerste vage ideeën vertaald naar een superleuk tuinontwerp, waarin heel duidelijk onze persoonlijke wensen naar voren komen. De aanleg ging snel en vakkundig. Inmiddels genieten we al weer een paar jaar van onze heerlijke tuin. Precies zoals we het voor ogen hadden, is het een tuin geworden die we op verschillende manieren kunnen gebruiken en die gemakkelijk te onderhouden is. Het is echt genieten! Ook voor kleine onderhoudsklussen en aanpassingen schakelen we Kuus tuinen in en dan worden we steeds weer vriendelijk en vakkundig geholpen. Kuus tuinen is er echt een ster in onze persoonlijke wensen te verstaan en te vertalen naar mooie en praktische oplossingen in de tuin.

Marinus uit: Veenendaal

15-07-2016
8,5

Positieve ervaring:
Klantvriendelijk en luistert goed naar de wensen van de klant en verwerkt die goed in het plan met goede suggesties en nieuwe ideeën

PJ en Carolien uit: Alphen

13-04-2016
8,5

Positieve ervaring:
Wij zijn erg tevreden en blij met het resultaat. Vanaf het begin verliep het goed. Auke dacht goed mee, luisterde goed naar onze wensen. Tijdens de uitvoering werd goed overlegd en een nette oplevering compleet met beplantingslijst en snoeischema.

Verbeterpunten:
Die zijn er niet. Alles was naar wens. Wij kunnen iedereen Auke Kuus aanbevelen.

Marion uit: Wageningen

07-04-2016

Positieve ervaring:
Prettige / soepele samenwerking. Luistert goed naar de wensen en dringt niets op. Er wordt zeer netjes gewerkt en er wordt geen rommel achter gelaten.

Rita uit: Kesteren

05-11-2015

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinonderhoud, tuinrenovatie

Ik ben: een vaste klant

Positieve ervaring:
Wederom zijn onze wensen m.b.t. de tuin uitstekend verwerkt in het tuinontwerp. Problemen die tijdens de aanleg ontstaan, worden snel en adequaat opgelost. Prettige samenwerking en een fantastisch resultaat!
Hartelijk dank Auke en Christiaan.

Sandra uit: Utrecht

12-09-2015

Positieve ervaring:
We hebben voor Auke Kuus gekozen uit 3 hoveniers voor de aanleg van de tuin bij onze nieuwbouwwoning.
Zonder daarvoor kosten te rekenen wordt er serieus werk geleverd om een ontwerp te maken. En deze was zo goed, dat we meteen verkocht waren. Het eindresultaat is precies zoals we hadden gehoopt.
Gedurende de aanleg zijn nog wat aanpassingen gedaan. Het overleg hierover is zeer prettig.
We mogen wel zeggen dat Auke Kuus een vakman is. Vooral de bestrating ligt er bijzonder strak in.
Vooral prettig is ook de snelle reacties via email en whatsapp als we vragen hadden of extra wensen.

Verbeterpunten:
Aanvang van de werkzaamheden om 8 uur is wel erg vroeg :-)
Geen verbeterpunten.