Beoordelingen Kunststof Kozijnen Schijndel

• Montage personeel 9,2

L uit: Nuland

12-12-2017

Positieve ervaring:
Alles geleverd zoals besteld.
Netjes gemonteerd en op de afgesproken dag.
Wij zijn zeer tevreden.

Lindsay uit: Eindhoven

23-11-2017

Positieve ervaring:
Bijzonder prettig contact met de heren van Kunststof Kozijnen Schijndel! Ze reageren altijd snel, denken goed mee en kwamen met een goede offerte. Bij het inmeten bleek er wat extra werk nodig te zijn om het kozijn netjes te plaatsen en dus werd uiteindelijk de prijs ook iets hoger, maar dit was bijzonder redelijk. Het plaatsen van het kozijn ging niet echt vanzelf vanwege het bestaande houtwerk op de gevel, maar alles ziet er keurig uit en is netjes afgewerkt, en ze waren nog altijd binnen een dag helemaal klaar. Ik ben er heel blij mee!

K uit: St M'gestel

14-11-2017
8,5

Positieve ervaring:
Persoonlijke benadering. Meedenkend. Mooie materialen. geduldig met onze langere aanloop tot de definitieve aankoop. Prettige communicatie (er wordt bijv. ook gecommuniceerd dat een levering niet klopt of later komt), zorgvuldige afhandeling. Respectvol naar ons als klant. Kortom. Een fijn bedrijf. Gerben en Sander zijn bovendien erg fijn in de omgeving, kundig en communicatief. Thomas straalt rust uit en adviseert kwalitatief en inlevend.

Verbeterpunten:
Als ik dan toch een punt mag noemen: wat ons is opgevallen is dat de prettige relatie die wij hebben opgebouwd met KKS, in groot contrast staat tot de aannemer die KKS ons heeft aanbevolen in een vroeg stadium: geen prettig contact, oordelend, onduidelijke offerte (diverse taalfouten+ geen onderbouwing van de kosten) tot op het onbeschofte aan toe in het (niet) beantwoorden van vragen, of met verwijtende toon reageren. Onze tip: deze persoon niet meer aanbevelen aan klanten van KKS aangezien deze weinig representatief is en niet toevoegt aan de door jullie gebruikte prettige manier van klantcontact.
Dit feedbackpunt noemen wij omdat het ons echt heeft dwarsgezeten en het plezier in de verbouwing zelfs enige tijd heeft ontnomen.

Jolanda uit: Sint Oedenrode

8,2

Ik ben: vaste klant

Positieve ervaring:
Zijn zéér tevreden over het resultaat

Verbeterpunten:
Dat de metselaar beter / duidelijker comuniseert naar de klanten.

Ruud uit: Veghel

Ik ben: vaste klant

Positieve ervaring:
Zeer tevreden , vakkundig personeel en netjes gewerkt. Graag tot de volgende keer.

N.v.t.

Alles goed geregeld

Jolanda uit: Sint-Oedenrode

Positieve ervaring:
Goede service, duidelijke communicatie, goed advies, goed overleg en bereikbaarheid.

Geen

Peter uit: Schijndel

26-09-2017

Anne uit: Nuenen

16-09-2017
9,7

Positieve ervaring:
Solide bedrijf. Komt afspraken goed na. Montagepersoneel werkt zorgvuldig en schoon.
Perfect!

Piet uit: Son en Breugel