Beoordelingen Kugeko

Martin uit: Maassluis

25-03-2019
9,9

Ik ben: eerste keer klant

Het betreft: een nieuwbouw woning

Ervaring met: Zonwering

De levering van de fabrikant was op een aantal punten niet in orde. Dit werd door Kugeko zelf tijdig ontdekt en hersteld.
Kugeko is een bedrijf die de klanten centraal stelt en deze voorziet van kwalitatief goede producten tegen een concurrende prijs.
Een absolute aanrader.

chantal uit: Maassluis

24-03-2019

Ervaring met: Kozijnen

Alle medewerkers zijn ontzettend aardig en behulpzaam. De offerte was duidelijk en het werk is prima gedaan.

Stephan uit: Maassluis

21-03-2019
8,5

Ik ben: vaste klant

Ervaring met: Zonwering, Anders

Ondanks dat wij erg snel onze nieuwe woning wilde betrekken, heeft het Kugeko team er voor gezorgd dat alles op tijd geleverd werd en geplaatst. Rolluiken en plissé gordijnen zijn schitterend geworden. Een echte aanrader.

J uit: Vlaardingen

16-03-2019

Ervaring met: Kozijnen, Zonwering

Ondanks dat ik ziek op bed lag werd de zonwering toch geplaatst zonder teveel drukte.Hulde!

Later zijn de ramen nog gesteld en ook dit verliep prima!

Irma uit: Maassluis

13-03-2019

Ervaring met: Kozijnen, Deuren, Gevelbekleding

Goed advies gekregen in de showroom. Monteurs zijn vakkundig, werken hard en ruimen alles netjes op. Ik ben heel tevreden met het eindresultaat.

Adriaan. H.M.M. uit: Maassluis

08-03-2019

Ervaring met: Kozijnen

vriendelijke ontvangst, vriendelijke uitvoerders, informeel, maar correct. Snel en vakkundig (op het oog, want wij zijn leken)gewerkt. Kleine storing als gevolg van even mindere communicatie, snel verholpen.

Eerder bij dochter ook prima werk geleverd.

Vincent uit: Maassluis

07-03-2019

Ervaring met: Dakkapellen

Hele ervaren werknemers de twee plaatsers en vertelde precies wat ze gingen doen. Offerte was ook erg duidelijk en zijn alles nagekomen. Ze hebben zelfs de zolder na de werkzaamheden opgeruimd. Als verbeterpunt wil meegeven om na de werkzaamheden even te vragen of langs te komen of alles naar wens is alvorens de factuur verstuurd wordt. Klein puntje maar.

Marc uit: Maassluis

23-01-2019

Ervaring met: Kozijnen

Kugeko heeft 2 grote ruiten van onze schuifpui vervangen.
Ik vond dat de levertijd lang was. Kugeko heeft echter vooraf aangegeven dat dit door diverse factoren zou gaan gebeuren. Op dat moment had ik een andere leverancier kunnen kiezen.
Ik heb toch gekozen voor Kugeko vanwege de enthousiaste en zeer correcte manier waarop medewerker Romy communiceerde. ZIj belde snel terug, bevestigde alles per mail en nam zelf contact met ons op om afspraken te maken voor plaatsing.
De plaatsing zelf is professioneel en naar tevredenheid verlopen.
Leuk detail, toen na de offertefase, een bescheiden bedrag erbij kwam door onvoorziene omstandigheden, heeft Kugeko deze voor haar rekening genomen.

uit: Pijnacker

08-01-2019

Ervaring met: Zonwering

Zeer tevreden. Mensen die hun vak verstaan. Fijn in de omgang. Goede terugkoppeling in communicatie, ook vanaf kantoor.
De pergola zonwering is net geplaatst, nazorg en garantie is nog niet van toepassing. Maar ook daar heb ik alle vertrouwen in. Top, vakmensen!

Yvo uit: Reeuwijk

06-01-2019

Het betreft: een aanbouw

Ervaring met: Kozijnen, Deuren, Aanbouw, Dakkapellen, Zonwering, Terrasoverkapping

We hebben samen een fantastische renovatie uitgevoerd. Kugeko is een club die meedenkt met de klant en waar nodig adviseert om zaken anders te doen. Ik ben heel blij dat Kugeko bij ons de renovatie heeft uitgevoerd.