Beoordelingen Kugeko

• Nazorg en garantie 9,1

Marc uit: Maassluis

23-01-2019

Ervaring met: Kozijnen

Kugeko heeft 2 grote ruiten van onze schuifpui vervangen.
Ik vond dat de levertijd lang was. Kugeko heeft echter vooraf aangegeven dat dit door diverse factoren zou gaan gebeuren. Op dat moment had ik een andere leverancier kunnen kiezen.
Ik heb toch gekozen voor Kugeko vanwege de enthousiaste en zeer correcte manier waarop medewerker Romy communiceerde. ZIj belde snel terug, bevestigde alles per mail en nam zelf contact met ons op om afspraken te maken voor plaatsing.
De plaatsing zelf is professioneel en naar tevredenheid verlopen.
Leuk detail, toen na de offertefase, een bescheiden bedrag erbij kwam door onvoorziene omstandigheden, heeft Kugeko deze voor haar rekening genomen.

uit: Pijnacker

08-01-2019

Ervaring met: Zonwering

Zeer tevreden. Mensen die hun vak verstaan. Fijn in de omgang. Goede terugkoppeling in communicatie, ook vanaf kantoor.
De pergola zonwering is net geplaatst, nazorg en garantie is nog niet van toepassing. Maar ook daar heb ik alle vertrouwen in. Top, vakmensen!

Yvo uit: Reeuwijk

06-01-2019

Het betreft: een aanbouw

Ervaring met: Kozijnen, Deuren, Aanbouw, Dakkapellen, Zonwering, Terrasoverkapping

We hebben samen een fantastische renovatie uitgevoerd. Kugeko is een club die meedenkt met de klant en waar nodig adviseert om zaken anders te doen. Ik ben heel blij dat Kugeko bij ons de renovatie heeft uitgevoerd.

Judith uit: Maassluis

05-01-2019

Ervaring met: Kozijnen, Deuren

Wij hebben anderhalve maand geleden nieuwe openslaande deuren en kozijnen laten plaatsen door Kugeko. Ze zijn prachtig!
In twee dagen tijd is er hard gewerkt en is er exact geplaatst wat wij voor ogen hadden. Vriendelijke, bekwame mensen. Ze lieten alles keurig achter. We zijn zeer tevreden!!

Chantal uit: Rotterdam

28-12-2018

Ervaring met: Kozijnen, Deuren, Zonwering

De mensen van Kugeko hebben fantastisch werk verricht tijdens het hele proces. Goed advies tijdens mijn oriëntatie, nauwkeurig in het opnemen van het werk vooraf, correcte afstemming met mijn buren voor het plaatsen vd steiger, zich bewust van het werken in een huis dat bewoond wordt (alleen onoverkomelijke rommel, stof etc), en heel duidelijk in de planning & afspraken. Ik ben heel tevreden dus over het proces, maar ook over het eindresultaat: harmonica-deuren bij het balkon; harmonica-ramen daarnaast, met daaronder een diepe vensterbank om heerlijk op te zitten. Dank je wel, Mike & collega’s!

Elly uit: Vlaardingen

22-11-2018

Ervaring met: Kozijnen, Deuren, Zonwering

Heel prettige vakmensen die alles volgens opdracht prima hebben afgeleverd. Afspraken goed nagekomen. Zeer tevreden over het resultaat. Zal dit bedrijf zeker aanbevelen bij anderen.

Henk uit: Rotterdam

18-11-2018
9,7

Ervaring met: Deuren

Alles is gewoon perfect gegaan vanaf het plan tot de uitvoering. Erg prettig bedrijf om mee te werken.

René uit: Maassluis

14-11-2018

Ik ben: vaste klant

Ervaring met: Kozijnen

Duidelijk, afspraken nagekomen, netjes gewerkt, zeer nette monteurs, vakmensen en harde werkers.

Semsi uit: Maassluis

12-11-2018

Ervaring met: Zonwering

Betrouwbaar, vriendelijke medewerker, serieus, doet uiterste best voor de klanten.
Ik ben tot nu toe zeer tevreden
Met vriendelijke groet
Semsi

Peter uit: Hellevoetsluis

11-11-2018
9,8

Ervaring met: Kozijnen

Recentelijk kozijnen laten vervangen. De monteurs hebben de kozijnen vakkundig geplaatst. Ik ben erg tevreden over het resultaat. Kozijnen van WERU zien er gelikt uit.