Beoordelingen Kubus Opslag Rotterdam Zuid

• Meedenken medewerker 8,5
  • Behulpzaamheid medewerker 8,6

Sonja uit: Rotterdam

14-08-2017

Ik heb het als goed ervaren

Edward uit: Rotterdam

09-08-2017

Prima geholpen en snel afgehandeld

Adeleida uit: Rotterdam

23-07-2017

Hallo,

Bedankt voor de flexibiliteit dat ik 2 weken eerder in de box kon.
Het duurde even dat ik het systeem snapte.
Mede doordat degene die mij hielp mij niet gelijk hele antwoorden gaf.

Ik wou een busje huren met een voucher van jullie, maar ook hierin werd ik niet helemaal goed geïnformeerd. Toen deze persoon mij uitlegde hoe het werkte zag ik al aan het gezicht dat het niet het hele verhaal was. Later toen ik naar het bedrijf belde bleek dat ik geen busje kon reserveren. Dus als ik op de dag zelf zou bellen en er was geen bus dan had ik niks. Ik heb een aanhanger geregeld via een ander bedrijf. Dat vond ik echt geen goeie service.

Adeleida

Monique uit: Rotterdam

19-07-2017

12-07-2017

Geen klachten,alles naar wens!!!!!!!!!

Mark uit: Rotterdam

07-07-2017

Is al een oudere opslag. Maar alles is aanwezig.
Nette ruimte voor een nette prijs.
Verlichting in de ruimte mag wel beter.

Gertjan uit: Rotterdam

07-07-2017

prima te woord gestaan en geholpen. we konden met de auto direct bij de opslagruimte komen, wat fijn was

27-06-2017
7,3

Mavis uit: Rotterdam

26-06-2017

Heel prettig geholpen en goed geadviseerd
Deze opslagruimte is dichtbij huis enakkelijk bereikbaar.

13-06-2017
6,7

1 minpuntje was, dat wij er een paar maanden terug waren, en is ons een ruimte laten zien die groter was, als die van die we nu hebben, en die goedkoper was. Er werd door de medewerkster gezegd dat deze prijs voorlopig nog wel zo zou zijn. Vandaar dat wij gewacht hebben tot we hem echt nodig hadden. Nu bleek dat dit een zeldzame actie was 40-50% korting. Deze was nu niet meer. Nu hebben we een stuk kleinere ruimte, die ook stuk duurder is. Dit zou voor ons wel een reden zijn om ook bij andere opslagruimtes prijzen op te vragen.