Beoordelingen Kubus Opslag Rotterdam Zuid

8,5
132 beoordelingen
  • Klantvriendelijkheid medewerker 8,5
  • Meedenken medewerker 8,5
  • Behulpzaamheid medewerker 8,6
1 t/m 10 van 132 beoordelingen

Ferdy uit: Rotterdam

16-10-2017
1,0

Ervaring:
Opslag zelf is niets mis mee. Ruimte genoeg en makkelijk bereikbaar. Verwacht van de medewerkers alleen totaal geen medewerking wanneer het gaat om klantenservice. Coulant zijn kunnen ze niet en denken alleen maar aan hun eigen centjes.

Aanbeveling: nee

R uit: Rotterdam

10-10-2017
9,0
Aanbeveling: ja

L uit: Waddinxveen

29-09-2017
8,0

Ervaring:
Prijs is wel aan de hoge kant.

Aanbeveling: ja

Anoeska uit: Rotterdam

29-09-2017
8,0
Aanbeveling: ja

Ritchie uit: Hoogvliet

22-09-2017
10
Aanbeveling: ja

Marcel uit: Ridderkerk

14-09-2017
9,7

Ervaring:
Perfecte rondleiding met een meedenkende oplossing.

Aanbeveling: ja

Sonja uit: Rotterdam

14-08-2017
8,3

Ervaring:
Ik heb het als goed ervaren

Aanbeveling: ja

Edward uit: Rotterdam

09-08-2017
8,0

Ervaring:
Prima geholpen en snel afgehandeld

Aanbeveling: ja

Adeleida uit: Rotterdam

23-07-2017
8,7

Ervaring:
Hallo,

Bedankt voor de flexibiliteit dat ik 2 weken eerder in de box kon.
Het duurde even dat ik het systeem snapte.
Mede doordat degene die mij hielp mij niet gelijk hele antwoorden gaf.

Ik wou een busje huren met een voucher van jullie, maar ook hierin werd ik niet helemaal goed geïnformeerd. Toen deze persoon mij uitlegde hoe het werkte zag ik al aan het gezicht dat het niet het hele verhaal was. Later toen ik naar het bedrijf belde bleek dat ik geen busje kon reserveren. Dus als ik op de dag zelf zou bellen en er was geen bus dan had ik niks. Ik heb een aanhanger geregeld via een ander bedrijf. Dat vond ik echt geen goeie service.

Adeleida

Aanbeveling: ja

Monique uit: Rotterdam

19-07-2017
8,3
Aanbeveling: ja