Beoordelingen Kubus Opslag Rotterdam Centrum/Hillegersberg

• Meedenken medewerker 8,7
  • Behulpzaamheid medewerker 8,8

10-12-2017
1,0

Kubus absoluut niet aan te raden. Achteraf komen er allerlei prijzen ineens bij of veranderen de prijzen. Verschillende medewerkers gesproken en ik kreeg iedere keer weer een nieuwe verrassing en andere prijzen te horen. Vervolgens beweerden ze dat er bij een actie die ze hadden geen verhuisdozen bijzaten, terwijl dit op hun advertentiebord stond in de winkel in Schiedam. Bizar hoe deze mensen werken, totaal niet klantvriendelijk. Ik heb meteen de Kubus geannuleerd. Ik vertrouw Kubus niet meer.

08-12-2017
1,0

Adrianus uit: Pattaya Naklua Thailand

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Anders

Gewoon goed, heel goed.!!!!

Germien uit: Rotterdam

7,0

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Locatie

Zou het fijn vinden als bv ladder en karretje ter plaatse even te lenen waren. Nu een hoop gesjouw.

Linda uit: Rotterdam

27-11-2017

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Locatie

wij hadden de opslag al een poosje geleden geregeld en op de dag dat we de box wilde gebruiken raakte de sleutels kwijt, er werd meteen gekeken naar een andere box en slot en die was er, zodat we niet hoefde te wachten tot na het weekeinde om het slot open te boren. super meegedacht en heel erg bedankt

Robin uit: Rotterdam

14-11-2017

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Eerdere ervaringen

De medewerkster die me heeft geholpen was erg vriendelijk; niks negatiefs op aan te merken.

Jandirj uit: Rotterdam

07-11-2017

Andre uit: Rotterdam

04-11-2017

Anita uit: Rotterdam

29-10-2017

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Eerdere ervaringen

prima service, duidelijk en niet duur