Beoordelingen Kubox Opslagruimte Thuisbezorgd

Monique uit: Culemborg

Martin uit: Zaandam

Nanda uit: Utrecht

Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice

Tot nu toe alleen maar positieve ervaring gehad. Erg vriendelijk en heel behulpzaam.

Frank uit: Dieren

Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs

Tot nu toe prima, ik moet de spullen nog wel terug hebben 😃. Puntje van aandacht: de houten binnendeur gaat wat moeilijk dicht.

Jan uit: Almere

4,7

Houdt geen rekening met de wensen van de klant komt zijn afspraken met betrekking tot de opslag niet na. Zal kubox dan ook niet aanbevelen

Jason uit: Zoetermeer

Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Na telefonische om wat informatie vragen, werden mijn vragen uitstekend beantwoord.
Het was mij gelijk duidelijk, een bedrijf dat niet moeilijk doet en met zijn klanten meedenkt.
Dit heeft zich in de praktijk ook bevestigd.

De boxen waren mooi op tijd geleverd en zoals afgesproken ben ik van tevoren gebeld door de chauffeur.
Hele vriendelijke en enthousiaste bezorger (Johan, als ik het goed heb onthouden). Top vent.

Ook ben ik Stefan van de planning erg dankbaar voor zijn geduld, inzet en het meedenken en helpen bij het inplannen van de boxen.

Ik heb nog niet de volledige service van kubox meegemaakt, aangezien de boxen nog terug moeten komen.
Tot nu toe ben ik in ieder geval uiterst tevreden met de service van kubox.

Floor uit: Haarlem

Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs

Ik was niet thuis toen de chauffeur langs kwam maar hij heeft telefonisch super met mij meegedacht over de plek van de boxen en was heel vriendelijk.

Silvio uit: Hoofddoorp

Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs

Positieve telefonische feedback. Prettig was ook de tijd die ik kreeg om te laden, jammer was daarentegen dat de container nog drie dagen voor de deur stond. Laatste was wel mede gedeeld vlak voor aflevering maar toen was het al een voldongen feit. Verder had ik vier verhuisdekens besteld, welke niet geleverd waren, zelf toen maar met wat oude lakens aan de gang gegaan.

Theo uit: Geldrop

3,7

Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Locatie

Komen afspraken niet na.
Daardoor extra kosten door planning verbouwing twee dagen uitschuiven, mensen moeten wegsturen.
Ook geen telf overleg waardoor er planningen aangepast kunne worden.
Dus een grote teleurstelling