Beoordelingen Kubox Opslagruimte Thuisbezorgd

Beatrice uit: Wassenaar

19-10-2018
7,7

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Prijs

Handig als je opslagruimte nodig hebt! 2 minpunten: vermeld veel duidelijker op de website dat de minimum opslagtijd 2 maanden is en dat er een max. gewicht in de boxen kan.

jan

19-10-2018

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Locatie

Keurig op tijd bezorgd en gehaald!

M.K.A. uit: LELYSTAD

17-10-2018

prima behandeling. klein minpuntje:
met de chauffeur die brengt spreek je af dat wij nog aan het kantoor laten weten wanneer opgehaald kan worden. Dat wacht het kantoor niet af, maar plant zelf, zonder overleg met ons, de ophaaldatum en tijd.

Joost uit: Nieuwe Wetering

16-10-2018
7,0

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Gratis ophaalservice

Ik ben zeer tevreden over het concept. Graag wil ik tegen aandacht vragen voor het volgende. Nergens op de website of in de reclame is terug te vinden dat de Kubox op de dag van levering ook weer opgehaald wordt. Ik snap wel dat dit bij uw bedrijfsvoering hoort en dat anders de kosten voor u niet op wegen tegen de opbrengsten. Planning wordt dan onmogelijk. Het was voor ons echter pas duidelijk op donderdagochtend dat de Kubox op vrijdag ook weer opgehaald ging worden. Het was een hele klus om mensen te regelen die we eigenlijk de week erna hadden geregeld. Verder ben ik tot op heden tevreden. Al is dat lastig te beoordelen aangezien de spullen nog retour moeten komen. Dat zal nog wel minimaal een maand duren.

Bert uit: Kortenhoef

16-10-2018
7,7

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Prijs

Ik hoefde er niet bij te zijn bij het brengen en ophalen en kon het in mijn eigen tijd inladen. De binnendeur is wel lasting te hanteren en als de container na het laden wat getordeerd staat krijg je de binnendeur er niet meer in

helen uit: zeist

bas uit: weesp

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Anders

Elise uit: Rotterdam

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Gratis ophaalservice

Top: box voor de deur bezorgd dus je hoeft niet zelf je spullen naar de opslag te rijden. Betaalbaar.

Min: er was aangegeven dat de box een dag later opgehaald werd maar daar moest zelf achteraan bellen. Toen wel supersnel opgelost.

Louise uit: Lisserbroek

09-10-2018