Beoordelingen Kubox Opslagruimte Thuisbezorgd

Bjorn uit: Warnsveld

15-08-2018
5,0

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Prijs

Hoewel de medewerkers super vriendelijk zijn ben ik wel teleurgesteld in de service.

De website geeft keurig aan dat ik een box kan bestellen. Maar na reserveren blijkt het niet te kunnen op de gewenste datum.

Het is dan een week later wel mogelijk. Dit is voor mij helaas te laat.

Misschien iets te laat besteld, misschien woon ik niet op de route. Wel is het erg vervelend.

i uit: 5237cs

09-08-2018
7,0

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Prijs

Het is jammer dat er geen keuze tarief is.
Voor korte periode(korter als een maand) eventueel met extra kosten voor haal en breng service.
Je bent nu verplicht om altijd voor 2 mnd te betalen, terwijl je opslag tijd veel korter kan zijn.
Bijv opslagtijd per mnd € 15.-- Ophalen en terug brengen per rit € 80,--

Pascal uit: Alphen ad Rijn

05-08-2018

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Gratis ophaalservice

Goede service en het ophalen van de spullen is ideaal! Houd er wel rekening mee dat er 2,50€ per km in rekening wordt gebracht Als de spullen afgeleverd moeten worden op een ander adres dan dat deze zijn opgehaald. In mijn geval was dit Geleen. Mijn spullen stonden een jaar opgeslagen en toen heb ik een huis gevonden in Alphen ad Rijn. Met het afleveren van de kubox in Alphen zou dit mij 190km x 2,50€ gekost hebben, ook al stond de kubox 2km van mijn nieuwe huis opgeslagen.

Lenn uit: Woerden

02-08-2018

Snel. Makkelijk.

Fred uit: Delfgauw

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Anders

Erg toegankelijk, praktisch en zeer behulpzaam

Peggy uit: Nieuw-Vennep

7,0

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Prijs

Moesten wel even wachten op de box. Werd gezegd tussen 14.00 en 16.00 en ze kwamen pas om 16.10 uur.

Otto uit: Zwartewaal

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Locatie

Henk onze chauffeur was een heel geschikte man,gezellig hulpvaardig.

Marjan uit: Rotterdam

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Gratis ophaalservice

Prima systeem voor tijdelijke opslag wanneer je zelf geen vervoer hebt om het naar een opslagruimte te brengen.
Beveel het echt aan bij vrienden.

Loek uit: Rotterdam

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Anders

De mevrouw aan de telefoon was erg vriendelijk en meedenkend. De mannen die de boxen kwamen brengen waren ook vriendelijk. Kortom een top bedrijf 👍

Martin uit: Heenvliet

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Anders

Goede ervaring tot dusver, snelle reactie vanuit klantenservice en de bezorger Danny was ook top