Beoordelingen Kubox Opslagruimte Thuisbezorgd

Naomi uit: Hoogvliet

17-09-2017
6,7

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Gratis ophaalservice

Ik heb dit bedrijf bij mijn buren aanbevolen, aangezien mijn gehele oude wijk gerenoveerd zal gaan worden. Gratis ophaal en breng service stond op de website. Ik was tevrede en heb dit bedrijf aanbevolen aan mijn buren, die tevens ook gebruik hebben gemaakt van de services van dit bedrijf. Tot ik de factuur ontving en zag dat ik betaalde als ik mijn spullen niet langer dan 6 maand zou opslaan. Dit is op de beginpagina van de website zeer onduidelijk. Ik heb al mijn buren, die nog wouden huren direct ingelicht. Ik vind het dan ook jammer dat er niet transparant gecommuniceerd wordt. Daarnaast stond mijn kubox scheef waardoor de deur niet dicht ging. De medewerker die de kubox bracht, was hiervan op de hoogte. De deur sloot namelijk niet meer nadat ik gevraagd had hoe ze te openen en sluiten. Mijn buurman die ze een dag eerder had laten komen had nergens last van. Bij hem stonden de boxen op dezelfde plaats.

Ronald uit: steenwijk

13-09-2017

13-09-2017
5,0

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Anders

Ook al is Kubox een mooi concept en uiteindelijk logistiek in orde (nou ja, we moeten nog onze spullen heel terug zien te krijgen), de sales medewerkers zijn barslecht. Ze hebben ons meermaals verkeerd geinformeerd over prijzen, hebben onvoldoende op onze verzoeken gereageerd, zijn afspraken niet nagekomen en we hadden steeds met verschillende mensen en telefoonnummers te maken waardoor er een hoop verwarring, misverstand en ontevredenheid is ontstaan. Jammer.

Frans uit: Amstelveen

12-09-2017

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Gratis ophaalservice

zowel de medewerkers vh bedrijf (hoofdkantoor) als in het 'veld' zijn zeer correct, behulpzaam en vriendelijk. Kubox komt afspraken volledig na. Een premium!!

Robert uit: Dongen

7,7

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Gratis ophaalservice

Zeer klantvriendelijke chauffeur en de kubox werd keurig op de juiste plaats gezet.
al met al een juiste beslissing om met Kubox in zee te gaan

Timo uit: Rijswijk

7,3

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Gratis ophaalservice

Het scheelt misschien niet alles in kosten, maar niet 2 keer al je spullen verslepen is het ruim waard.

Ton uit: Amsterdam

21-08-2017