Beoordelingen Kubox Opslagruimte Thuisbezorgd

Daan

24-06-2019
2,3

Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Kubox liet 3 dagen vantevoren mijn bestelling vallen. De eerst mogelijke volgende datum was te laat omdat ik toen al geen beschikking meer zou hebben tot mijn pand. Door dit onbetrouwbare gedrag kwam ik in een crisis terecht waarin ik risico liep geen plek te hebben om mijn spullen kwijt te kunnen. Toen ik belde reageerde de klantenservice alsof dit ‘gewoon’ was, deel van het systeem en was er geen enkele betrokkenheif of initiatief om de zaak recht te zetten. Ik weet niet hoe dit was afgelopen als een ander bedrijf niet was ingesprongen.

Cor uit: Wervershoof

23-06-2019
7,7

Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Mijn ervaring met het bestellen viel tegen. Op de site word gesproken over drie dagen voor levering gesproken. Levertijd kwam bij mij uit op veertien dagen later. Tegenvaller in mijn planning. Voor het retourneren van de box word op de site vermeld om drie weken van te voren de aanvraag te doen. Ook deze periode vind ik persoonlijk vrij lang van te voren. Verder wel een positieve ervaring met telefoniste en chauffeur waarvan de laatste zelfs mee heeft geholpen om de box in te laden.

T uit: Utrecht

22-06-2019

Bert uit: Grubbenvorst

21-06-2019

Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs

Goede dienst om je spullen tijdelijk op te slaan. Met duidelijke website

Yoelle uit: Rotterdam

21-06-2019

Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice

Beste en handigste manier voor het opslaan van waardevolle spullen! Bezorgt recht voor de deur en later weer opgehaald makkelijker kan het niet!!

Janneke uit: Tilburg

Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice

Het was erg makkelijk dat we het voor de deur meteen in de opslag konden zetten en er verder geen omkijken naar hebben.
De persoon die de boxen kwam brengen was erg vriendelijk en dacht goed mee hoe ze neer te zetten in de nogal smalle eenrichtingsstraat, zodat niemand er last van had.

Stephanie uit: Barendrecht

Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Het hele concept is gewoon fantastisch:)
Johan was zeer vriendelijk! En een goede bestuurder van zo’n grote container en vrachtwagen.

Monique uit: Rotterdam-Hoogvliet

Yvonne uit: Huizen

Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Snel, praktisch en gebruikersvriendelijk, heel fijn. Ophalen in Groningen, opslaan, daarna terugbrengen in Huizen, een prachtige en betaalbare oplossing.

Topservice / makkelijk