Beoordelingen Kubox Opslag Alphen aan den Rijn

Jan

18-06-2019
4,7

Prima opslag.
Alleen erg jammer dat wij de box, wegens gelukkige omstandigheden, toch niet nodig hadden. Dit wisten wij ruim op tijd maar zo commercieel als ze zijn bij kubox viel hier niet over te praten. Dus dag geld. Ze hadden minstens de huur terug kunnen geven, is onze mening.

Dolf uit: Schoonhoven

Zoran uit: Bodegraven

30-04-2019
2,3

Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Eerdere ervaringen

Bij mijn laatste huur ben ik verkeerd geadviseerd.
Ik gaf aan dat ik bang was dat de opslag te klein is. Mevrouw gaf aan dat ik dat makkelijk kom aanpassen. Op donderdag was ik bij mijn box en ja helaas te klein.
Donderdag is niemand op kantoor aanwezig en moest ik andere plan verzinnen en die heb ik gevonden.
Ik ben 2 dagen later langs geweest en heb mijn situatie uitgelegd en kon mijn contract opzeggen ben naar mijn box gegaan en heb mijn slot eruit gehaald. Bij terug komst in de kantoor moest ik tekenen dat ik niets terug krijg van de 62euro ik was hier niet mee eens. Kon de box ook niet terug nemen meer toen was ik het zat. Voor 62euro ben ik verkeerd geïnformeerd en heb ik een verkeerde box gekozen en moet genoegen nemen met niets.Voor 62euro kiezen jullie voor een boze klant die dit belachelijke ervaring met vrienden, familie en met mijn handels vereniging moet en zal delen en zal dit zeker afraden in mijn omgeving. Ik heb hier voor een incidentele tevreden klant maar dit ging mijn gewoon te ver. De medewerkers doen hun best maar dat moest gewoon anders afgehandeld worden.

Hans uit: Alphen aan den rijn

22-04-2019

zie rapport.geen goeie vraag

N uit: Bodegraven

03-04-2019

Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs

hakim uit: alphen aan den rijn

29-03-2019

Demie uit: Alphen aan den Rijn