Beoordelingen Kroon Kozijn

• Nazorg en garantie 8,7

Fred uit: Zevenaar

12-10-2018

Positieve ervaring:
Reparatie aan dakkapel; prima uitgevoerd! Ongevraagd nog even alle ramen en deuren gecontroleerd op gangbaarheid en afhangen, waar nodig gecorrigeerd; heel goed! Cilinder van voordeurslot defect (heeft niets met de geplaatste dakkapel te maken!); de volgende dag gecorrigeerd door nieuwe cilinder (met bijbehorende sleutels) te leveren en plaatsen; Zo hoort het! PRIMA. Dank je wel.

Geen.

Gert-Jan uit: Zurich

06-10-2018
6,8

Positieve ervaring:
Prettige mensen om mee te werken, zowel aannemer als personeel.
Besteden zorg aan het te maken object.

Will uit: Nieuwegein

05-10-2018

Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Positieve ervaring:
Bij ons een keukenkozijn vervangen met keraliet gevelbekleding. Goede stuk werk afgeleverd door Alfa Totaalbouw. Goede communicatie en flexibel. Vakmannen in dienst die een keurig stukje werk afleveren. Top.

Lieneke uit: Ede

1,0

Negatieve ervaring:
Zo'n 20 jaar gelden lieten de vorige bewoners een serre plaatsten door Kroon Kozijn Visser. In de loop der jaren is er slijtage ontstaan en is de serre toe aan een kleine renovatie. Al enige tijd proberen wij contact te zoeken met Kroon Kozijn maar helaas zonder enig resultaat. Door vakantie werd er eerst een afspraak gemaakt in augustus. De heer Visser kwam echter niet opdagen en liet, na een telefoontje van onze kant, via zijn assistente weten dat we foto's moesten versturen zodat hij op afstand een offerte kon maken. Helaas kwam er op onze email geen reactie. Na een aantal keren telefonisch contact kregen we dhr. Visser zelf aan de lijn. Hij vroeg ons de foto's en onze vragen nogmaals naar zijn mailadres te versturen en beloofde diezelfde avond contact met ons op te nemen. Ook nu geen enkele reactie...... we hadden graag gebruik gemaakt van de diensten van Kroon Kozijn Visser, maar het vertrouwen in weg.

B.C. uit: Harlingen

Positieve ervaring:
verstand van zaken, goede voorlichting, prettig uitvoerend personeel.

Siemen O. uit: Bolsward

8,1

Positieve ervaring:
Goede contract besprekingen met de leverancier zwfriesland /Schettens / Buwalda. Twee monteurs klaarden de klus in een dag. (muv vensterbanken) Was echt een team en er werd keurig werk geleverd en rommel e.d. schoongemaakt.

Negatieve ervaring:
Nadat de beide kozijnen (voor en achter woonkamer) geplaatst waren kregen we te horen dat de bestelde vensterbanken er niet waren. Moesten nog besteld worden. Daar hebben we vervolgens nog een week op moeten wachten. Kamerplanten her en der in de woonkamer. Rommelig - jammer.

Frits uit: Kimswerd

Positieve ervaring:
Uitstekende uitleg en tijd in de showroom.
Prognose levertijd en werkzaamheden correct.
Snelle installatie en schoon gewerkt .
Afwerking perfect.

niet van toepassing

Theo uit: ARNHEM

28-09-2018
9,6

Positieve ervaring:
Alles keurig opgenomen. Optijd geleverd. Keurige afwerking en netjes gewerkt. Al meerdere kozijnen vervangen. Nu een grote kamer schuifpui. Vakwerk.

D. uit: Huissen

27-09-2018
1,9

GEEN!!

Negatieve ervaring:
Kunststof kozijnen zijn omstreeks 4 jaar geleden geplaatst inclusief gele panelen. Deze panelen waren een jaar na plaatsing zeer vaal geworden, waarop wij contact hebben opgenomen met Kroon Kozijn Visser (kleurechtheid zou 10 jaar gegarandeerd zijn). Na onze eerste melding heeft het bijna een jaar geduurd voordat de panelen werden vervangen. Wij moesten hier constant achteraan bellen, vanuit Kroon Kozijn werd er totaal geen contact met ons opgenomen. Oftewel, afspraken werden en worden nog steeds niet nagekomen door hen. Na plaatsing van de nieuwe panelen duurde het weer minder dan een jaar dat de panelen verkleurden. Uiteindelijk toch maar besloten om weer contact op te nemen met Kroon Kozijn om de panelen te laten vervangen. We zijn nu weer een jaar bezig om dit geregeld te krijgen. Wederom worden afspraken niet nagekomen en contact krijgen met de heer Visser is nagenoeg ook niet mogelijk. De heer Visser is zelfs door het eigen personeel bijna niet te bereiken (althans dat wordt ons verteld door de kantoormedewerkers). Kortom, een zeer belabberde service, geen inlevingsvermogen en totaal geen oplossend vermogen. Klantvriendelijkheid en servicegerichtheid zijn zeer ver te zoeken. We zijn benieuwd hoe lang het nog gaat duren voordat ze met een oplossing gaan komen!!!