Beoordelingen Kroon Kozijn

13-08-2018
6,9

Contact met dealer: Kroon Kozijn Visser

Positieve ervaring:
Dakkapel laten plaatsen in de winter 2010 / 2011. Goede maten, goede materialen, snelle levering, snelle plaatsing. Zag er al-met-al heel goed uit.

Negatieve ervaring:
1. Plaatsing Dakkapel. Geplaatst op een regenachtige dag. Niets afgedekt of afgeplakt. Mannen liepen ontelbare keren op- en neer / heen- en weer door het huis. Bekleding van trap hebben wij na afloop kunnen weggooien en de trap opnieuw laten bekleden. 2. Nazorg. Na ca. 6 jaar is er een paneel losgeraakt; schroeven missen en paneel klappert bij stevige wind. Hierdoor o.a. elektrische rolluik onvoldoende beschermd tegen de elementen. Telefonisch melding gedaan op 26 september 2017. Wordt i.d.d. als garantie erkend en men komt hier op terug. Op 31 okt 2017 telefoontje, dat de volgende dag de monteur zou langskomen. Dit kwam ons niet echt goed uit, want wij zouden dan een crematie van een oom in Amsterdam hebben. Dit gegeven werd ons bijna kwalijk genomen, want het is "moeilijk plannen"; wisten we het wel zeker?! Daarna bleef het ca. 6 maanden oorverdovend stil. Ben in april 2018 in persoon naar het bedrijf gegaan en daar kon men helemaal niets van deze hele kwestie in de papieren terug vinden?! Dan maar opnieuw een orderformulier aangemaakt en u hoort van ons... Zonder enige vooraankondiging stond opeens op 04 juni 2018 de monteur Edwin op de stoep. Men had hem een stapel orderformulieren meegegeven en hem op de bonnefooi op pad gestuurd... Tot mijn spijt lag mijn vrouw op dat moment doodziek op bed (op zolder, waar de dakkapel onderdeel van uitmaakt) en heb hem daarom (na een bakkie koffie) onverrichterzake weg moeten sturen. Ik heb dit de volgende dag gemeld aan het bedrijf met het verzoek om nogmaals een afspraak in te plannen. Het is inmiddels 10 weken later en ik ben na bijna 11 maanden nog steeds in gespannen afwachting van een monteur, die op een geschikte datum e.e.a. zal repareren.

H uit: Bemmel

31-07-2018

Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Positieve ervaring:
Ik heb bij Kroon een schuifpui en een voordeur gekocht met name omdat mij de kwaliteit beviel. Ik werd op een deskundige manier geadviseerd en de communicatie verliep met de medewerker verliep prettig, vlot en eerlijk. Ook de installatie is vakkundig em netjes uitgevoerd. Ik ben zeer tevreden met de geboden diensten.

Dhirza uit: Rotterdam

29-07-2018
6,0

Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam

Positieve ervaring:
Het contact met de verkoopmedewerker was goed er werd snel gereageerd op vragen. De deurkruk aan de buitenkant was te groot waardoor het rolluik niet meer dicht kon. Dit is een paar dagen later opgelost. Helaas is er wel een kleinere krukstift ingegaan. Deze stift is eigenlijk te klein, en schiet soms uit het buiten handvat, hierdoor hebben wij onszelf al eens buiten gesloten.

Negatieve ervaring:
De monteurs die de pui hebben geplaatst spraken nauwelijks nederlands waardoor het moeilijk communiseren was. Ook hebben de de gemaakte rommel niet opgeruimd. De pui was op enkele plaatsen beschadigd (dit is later netjes hersteld) ook staat de pui niet waterpas waardoor hij moeilijk sluit. Dit is opgelost door de sluiting in de onderdorpel te verlagen (na aandringen).

Connie uit: Nieuwegein

23-07-2018

Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Positieve ervaring:
Kozijnen zijn snel en vakkundig geplaatst op het tijdstip dat onze voorkeur had. Vooral met onze schuifpui zijn wij erg blij. Beschadigde deurklink is direct, zonder gezeur, vervangen.

M.A uit: Purmerend

21-07-2018

Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Positieve ervaring:
Verkoopervaring met Kroonkozijn Purmerend is zeer goed bevonden. Zeer vriendelijke verkopers. Ook de monteurs die de kunstof kozijnen plaatsten waren zeer netjes en meedenkend.
Waren helaas wat kleine zaken die niet goed waren gegaan, maar dit is zeer kundig en zonder problemen opgelost.

Geen.

Willem uit: Purmerend

13-07-2018
9,6

Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Positieve ervaring:
Goed en vriendelijk ontvangen in de showroom door Bouke.
Denkt mee over alternatieven en heeft het zelfs mogelijk gemaakt om een passend badkamerraam te vinden.
Monteurs waren harde werkers en vriendelijk en ook voor een klein extra dingetje werd niet moeilijk gedaan.
Schuifpui , voordeur en badkamerraam keurig en snel geplaatst.
Mannen , nogmaals bedankt voor de goede service. Wat betreft nazorg en garantie natuurlijk nog geen ervaring.

Geen.

11-07-2018

Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Positieve ervaring:
Snel en goed geregeld. Vriendelijk ook!

Negatieve ervaring:
Eigenlijk geen, maar wel verkeerde levering vanaf fabriek (goed besteld door Kroon Dordrecht).

Robbert uit: Dordrecht

9,8

Ik ben: vaker klant geweest

Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Positieve ervaring:
Absoluut een top zaak. Ik heb 7 jaar geleden mijn hele huis van kunstof laten voorzien. Ik kan echt niks negatiefs verzinnen. Herman heeft hart voor zijn zaak en voor zijn klanten. Div keren een beroep gedaan op nazorg en niks is te veel. Top man.

Carla uit: Eindhoven

Contact met dealer: Kroon Kozijn Eindhoven

Positieve ervaring:
Geweldige uitleg met meerdere opties. Prijs was ver beneden meerdere offertes. Afspraak naar mijn schema. Harde werkers. Eind resultaat: top!

B. uit: Sudwest Fryslan

5,4

Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Positieve ervaring:
Kozijnen zien er mooi uit.

Negatieve ervaring:
Levertijd 4-8 weken wordt niet gehaald. Afwerking niet overal strak. Kozijn niet goed ingemeten en is afgezaagd.