Beoordelingen Kriek Optiek

• Afspraken nakomen 9,3
  • Snelheid dienstverlening 9,2

Kitty uit: Hillegom

07-07-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting

Positieve ervaring:
Mijn dochter is blij met haar nieuwe bril. Service is top.

Theresia uit: Kudelstaart

01-07-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, zonnebril

Positieve ervaring:
Zowel in de winkel in Kudelstaart als in Aalsmeer worden we vriendelijk en met enthousiasme en vakkundige kennis geholpen.

Verbeterpunten/ tips:
Een spaarovereenkomst met klanten opstarten. De aanschaf van een bril is best een uitgave en met meerdere brildragers in het gezin is dat soms puzzelen wie wat wanneer. Als er dan al een spaarpotje is geeft dat meer rust.

Janique uit: Nieuw-Vennep

23-06-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, oogmeting, optometrisch onderzoek, orthoptisch onderzoek, zonnebril

Marjolijn uit: Hoofddorp

22-06-2018
9,9

Ervaring met: contactlenscontrole

Positieve ervaring:
Top zaak! Zeer profesioneel met zéér veel aandacht om voor jou de juiste oplossing te vinden!

Geen

Marianne uit: Aalsmeer

22-06-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, optometrisch onderzoek, zonnebril

Positieve ervaring:
Ben altijd blij om door Jeroen geholpen te worden, hij kent zijn klant.

Verbeterpunten/ tips:
Wat meer uitgesproken monturen zou ik leuk vinden.

H. uit: Aalsmeer

17-08-2016
6,9

Ervaring met: aankoop van een complete bril, zonnebril

Positieve ervaring:
Heb hier meerdere brillen zonnebrillen gekocht en tevens een dure leesbril.
Na diefstal is het niet mogelijk mij de bon van een zonnebril te overhandigen.
Dit stelt mij erg teleur!!
Voor het bedrijf een kleine handeling, voor mij een grote kosten post.

mee denken met de klant

Marvin uit: Kudelstaart

29-05-2016

Positieve ervaring:
Enthousiaste medewerkers die weten waar ze het over hebben. Een professionele organisatie waar je als klant vriendelijk wordt geholpen. Zeker een aanrader!

Maurice uit: Nieuw-Vennep

11-05-2016

Ervaring met: aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole, optometrisch onderzoek

Isabel

20-05-2015
9,9

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole

Positieve ervaring:
De medewerker zijn heel erg aardig, ze helpen je met liefde en ze dwingen je niet om iets te kopen in hun winkel.

NIKS

Rob uit: Amsterdam

30-04-2015

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole, optometrisch onderzoek, zonnebril

Positieve ervaring:
Ik kom al jaren bij Ed Kriek Optiek voor mijn brillen en lenzen. Met de sterkte van mijn ogen is het cruciaal om een goede bril/lenzen te hebben. Ik ben altijd naar volle tevredenheid en super snel geholpen.

Daarbij is er altijd ruimte geweest om flexibel om te gaan met mijn soms wat aparte omstandigheden (lenzen sturen naar Japan? No problem!)

In een recent traject waarbij ik lensimplantaten heb gekregen, ben ik goed ook bijgestaan met advies vanuit Ed Kriek Optiek en mede daardoor super geslaagd!