Beoordelingen Kriek Optiek

• Snelheid dienstverlening 9,2

H. uit: Aalsmeer

17-08-2016
6,9

Ervaring met: aankoop van een complete bril, zonnebril

Positieve ervaring:
Heb hier meerdere brillen zonnebrillen gekocht en tevens een dure leesbril.
Na diefstal is het niet mogelijk mij de bon van een zonnebril te overhandigen.
Dit stelt mij erg teleur!!
Voor het bedrijf een kleine handeling, voor mij een grote kosten post.

mee denken met de klant

Marvin uit: Kudelstaart

29-05-2016

Positieve ervaring:
Enthousiaste medewerkers die weten waar ze het over hebben. Een professionele organisatie waar je als klant vriendelijk wordt geholpen. Zeker een aanrader!

Maurice uit: Nieuw-Vennep

11-05-2016

Ervaring met: aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole, optometrisch onderzoek

Isabel

20-05-2015
9,9

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole

Positieve ervaring:
De medewerker zijn heel erg aardig, ze helpen je met liefde en ze dwingen je niet om iets te kopen in hun winkel.

NIKS

Rob uit: Amsterdam

30-04-2015

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole, optometrisch onderzoek, zonnebril

Positieve ervaring:
Ik kom al jaren bij Ed Kriek Optiek voor mijn brillen en lenzen. Met de sterkte van mijn ogen is het cruciaal om een goede bril/lenzen te hebben. Ik ben altijd naar volle tevredenheid en super snel geholpen.

Daarbij is er altijd ruimte geweest om flexibel om te gaan met mijn soms wat aparte omstandigheden (lenzen sturen naar Japan? No problem!)

In een recent traject waarbij ik lensimplantaten heb gekregen, ben ik goed ook bijgestaan met advies vanuit Ed Kriek Optiek en mede daardoor super geslaagd!

Avital uit: Amstelveen

16-10-2014

Ervaring met: aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole, zonnebril

Positieve ervaring:
Ik ben zeer tevreden over de algehele service van Ed Kriek Optiek & Hoortechniek!

Paul uit: Kudelstaart

21-08-2014

Ervaring met: aankoop van een complete bril

Positieve ervaring:
Zeer klantvriendelijk en deskundig.
Geeft het gevoel in goede handen te zijn!

Michel uit: Aalsmeer

21-08-2014
9,5

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting

Niets aan toe te voegen

Verbeterpunten/ tips:
ook voor mensen met een wat 'gezetter hoofd' een iets ruimer aanbod kunnen laten zien...

Silvia uit: Aalsmeerderbrug

19-08-2014
7,8

Ervaring met: aankoop van een complete bril

Carla uit: Burgerveen

19-08-2014

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, optometrisch onderzoek

Positieve ervaring:
Vriendelijk personeel, snelle levering van de bestelde bril, in het verleden ook altijd perfecte service gehad, nu nog.