Beoordelingen Kremers Schilderwerken

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 8,8

J uit: Nuenen

17-08-2018

Algehele mening:
Goede communicatie,personeel komt vriendelijk en vertrouwd over

Anton uit: Geldrop

17-08-2018
9,5

Algehele mening:
Goede advisering uitvoering zeer vakkundig en professioneel. Mensen zijn plezierig, flexibel en service-gericht. Enige minpuntje: we moesten lang wachten (zonder tussentijds bericht) op een datum na akkoord offerte. Uiteindelijk meer dan tevreden.

wiljan uit: heeze

16-08-2018

Algehele mening:
Zeer betrouwbaar bedrijf. Ik ging met gezin 6 weken naar Thailand en firma Kremers(kreeg sleutel) aan het werk in mijn huis. Na terugkeer keurig geleverd werk met kwaliteit. Voor iedereen aanrader als u vertrouwen en kwaliteit zoekt.

Peter uit: Heeze

30-07-2018

Susan uit: Helmond

25-07-2018
9,7

Algehele mening:
Zeer nette en keurige vakmensen. Zal het bedrijf zeker aan bevelen bij vrienden en familie.
Ga zo door!!

J. uit: Eindhoven

23-07-2018

Algehele mening:
Vriendelijk, kundige en nette schilders. Denken mee en geven het nodige advies. Werkzaamheden zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd!

Bart uit: Geldrop

15-07-2018
9,8

Algehele mening:
Zeer betrouwbaar en hoge kwaliteit. Ze laten zien dat er nog pareltjes onder de schildersbedrijven zijn.....

Kees Houtzager uit: Heeze

15-07-2018

Algehele mening:
het personeel werkt goed, is beleefd, maakt geen lawaai, helpt met het verplaatsen van meubels ( indien nodig ) en laat geen rommel achter.

maurice uit: Helmond

07-07-2018
9,6

Algehele mening:
goed vakwerk afgeleverd , werken netjes. Komen afspraak goed na en denken mee over bepaalde situaties. Al met al meer dan tevreden.
Onze verwachtingen zijn overtroffen

Familie uit: Maarheeze