Beoordelingen Kremers Schilderwerken

Harm uit: Helmond

12-02-2018
9,8

Algehele mening:
Vanaf eerste moment (offerte) tot en met de klus zeer klantvriendelijke benadering. Zeer professioneel. Plakken alles netjes af en ruimen alles op. Geen last van ze gehad, Goed werk geleverd. Simpelweg; daar kun je niet tegenop werken..
Aardige mensen die hun vak begrijpen en daarom ook tevreden zijn met hun geleverde werk.
Goed advies, geen commerciele druk.
Al met al; absolute aanrader! Ik kan helaas niet te veel aanraden anders zijn ze dadelijk voor vervolgklussen niet meer beschikbaar door drukte ;)

Top werk mannen!!

Bert uit: Heeze

08-02-2018

Algehele mening:
Ook dit keer weer heeft Kremers schilderwerk heel mooi werk opgeleverd. Het was geen eenvoudige klus, maar het resultaat is prachtig. Ook wordt er goed met je meegedacht met het geven van kleuradvies.

R uit: Wessem

28-01-2018

Algehele mening:
Zeer ervaren schilders erg vriendelijk en correct.

Ron uit: Eindhoven

28-01-2018
9,8

Algehele mening:
Wij hebben verschillende werknemers van dit bedrijf over de vloer gehad en over allen waren wij zeer tevreden.

Rob uit: Heeze

15-01-2018

Algehele mening:
Echte vakmensen met oog voor detail

Arjan uit: Heeze

27-12-2017

Willy uit: Asten

24-12-2017

Algehele mening:
Tijdens eerste bezoek werd er volop meegedacht over volgorde van werkzaamheden en de kleurstelling. Alles werd professioneel aangepakt, ook het afplakken werd netjes gedaan. Elke klacht of onvolkomenheid werd direct opgelost, geen discussie maar klant heeft altijd gelijk. Eindresultaat is verbluffend. Volgende keer als we een schilder nodig hebben nemen we weer contact op met hen.

Niek uit: Mierlo

18-12-2017
9,5

Algehele mening:
Prettige ervaring, goede service en goede planning

W uit: Heeze

05-12-2017

Prima, netjes gewerkt. Vriendelijke mensen

Maikel uit: Geldrop

04-11-2017

Algehele mening:
Vooraf goed advies gekregen over materiaal, kosten etc. Bedrijf heeft veel "know how" in huis. Werk wat geleverd wordt is van hoge kwaliteit. Schilders van Kremers zijn echte vakmensen!