Beoordelingen Kras

1 t/m 10 van 2045 beoordelingen

T uit: Middelburg

04-08-2018
2,0

In juni 2018 heb ik via Kras reizen de excursiereis Bella Italia gedaan in Italie, Sorrento, Amalfi kust. Het hotel Giosue a Mare gaf mij een hele slechte kamer en ik kon niet wisselen. Douchekop was verkalkt. Stopcontact viel uit muur. Reparatie werd vergeten, pas na boos worden opgelost. Diverse elektr app hadden gevaarlijk uitstekende kabels. Kamer direct aan weg, kon niet slapen zonder oordopjes. Kamer had invalidentoilet. Ontbijt eenvoudig en slecht bijgevuld. Diner geen keuze, je eet wat pot schaft. Eten soms niet warm genoeg. Medereizgrs dachten dat eten soms hergebruikt was. Mijn ervaring was van het niveau wat je op tv programma's ziet over horror vakanties. Reisleidng had deze reis nog niet gedaan en kende omgeving niet goed. Bussen te laat. Veel oudere mensen, tempo meer geschikt voor jongeren. Reisleiding op vrije momenten zeer slecht bereikbaar, onacceptabel bij calamiteiten. Bijkomende kosten excursies hoger dan op website. Achteraf klacht ingediend bij Kras en gevraagd om financiele compensatie. Telefonisch gaven ze me gelijk dat geleverde kwaliteit zwaar onder de maat was. Geen compensatie gekregen. Zware onvoldoende voor Kras reizen.

Elaine uit: Rotterdam

30-07-2018
8,5

Hebriden
Rondreis in Schotland, juli 2018

Totaal: 9 Vervoer: 8 Accommodatie: 7
Reisleiding: 10 Prijs: 8
Zeer geanimeerde reis. Heel veel gezien. Uitstekende begeleiding door chauffeur Peter. Hij zette alles in het spel om het iedereen zoveel mogelijk naar de zin te maken. Hij draaide mooie muziek in stijl met het landschap. Door Elaine van Oeveren

Ingevoerd op 28-07-2018

G uit: Veenendaal

30-07-2018
3,3

Zijn niet te bereiken! Heb net een half uur aan de telefoon gehangen om ze wat te vragen, niemand nam op. In het verleden ook een paar keer contact gezocht, altijd minimaal 15 minuten wachttijd. Dure reis geboekt van 2000,- euro voor 9 dagen italie. Eerste dag komen we al 21.30 uur aan, auto huren daar ben je ook zo een paar uur kwijt, naar het hotel rijden!! Nog een uur!! Dus we komen daar midden in de nacht aan. Dag van vertrek 15.30 wegvliegen. Twee uur rijden inclusief het terug brengen van de auto, twee uur van te voren aanwezig zijn, 11.30 uur wegrijden. Koffers pakken, ontbijten dus die dag zijn we ook kwijt. Dus 7 dagen voor 2000,- euro!!!Nooit en nooit meer Kras. Vertel ook iedereen nooit Kras te nemen, heb enorm spijt. Neem de Jongh intra reizen, daar hoor ik betere resultaten over, inzichtelijk en bereikbaar is de Jongh intra vakanties. Nooit meer Kras.

Ralf uit: Schijndel

23-07-2018

Ideaal en overzichtelijk boeken!

paul uit: Uithoorn

13-07-2018
2,7

zeer matige andalusie reis met slechte hotels en een gepeperde Avis rekening omdat vliegtuig vertraging had.
Ongenoegen kenbaar gemaakt bij Kras maar zelfs niet even een reactie terug ontvangen
Echt heel erg slecht!!!!!!

J.M. en H. uit: Zuidlaren

03-07-2018
5,3

Waarschijnlijk was onze reis, fietscruise Passau Wenen, de eerste keer voor Kras. Er zaten aanzienlijke schoonheidsfoutjes in de reis. De hutten aan boord waren schoon en netjes, maar erg gedateerd en heel erg klein, niet meer van deze tijd. Je kon alleen maar achter elkaar staan. Alle Krasreizigers lagen helemaal onderin, terwijl bovendek geboekt was. Prijs/kwaliteit verhouding klopt van geen kant. Alle fietsroutes waren structureel minstens 10 km langer als aangegeven in het routeboek (soms 15 km), waardoor er te weinig tijd was om ergens iets te bezichtigen. Vooral de wat oudere deelnemers kwamen hierdoor fysiek in de problemen. Tevens waren de routes zeer eentonig. De verzorging aan boord was uitstekend en het personeel zeer aardig en dienstbaar. Een nadeel hierbij was wel dat, van het Oekraïense personeel, er slechts 2 duits spraken, wat de communicatie er niet gemakkelijk op heeft gemaakt. Voor ons was dit geen probleem, maar voor veel deelnemers leverde dit veel stress op, alsook dat er geen begeleiding was. Wij hebben meerder deelnemers verteld dat duidelijk in de informatie stond dat het een individuele reis betrof zonder begeleiding, maar de meesten waren in de veronderstelling dat er begeleiding aan boord zou zijn. Misschien een aandachtspunt voor Kras om dit nog duidelijker in de informatie te zetten. Kortom: we hebben al vele reizen met Kras gemaakt, maar deze reis zullen we zeker niet aanbevelen bij anderen en we vonden dit een kras-onwaardige reis.

Lione uit: Hoorn

02-07-2018

Snelle duidelijke website

Brigitte uit: Alkmaar

02-07-2018
7,3

Vertrekdata kloptte niet op website en ik vind het inloggen op eigen account niet handig. Ik onrvang liever reisdocumenten gewoon op de mail.

A uit: R

25-06-2018

J. uit: Capelle aan den ijssel

25-06-2018

Het probleem is niet het boeken via de website maar in de daarna ontvangen documentatie stond een fout Om dit te herstellen EN de aangepaste documenten te krijgen heb ik 3x moeten inbellen. DAAR zit het probleem, wachttijden van 30 min en 60 min, mailen heeft geen zin, ook daar zit een zware vertraging van 2 weken. Als reactie op een officiële klacht... het is een beetje druk!! NEE, er is te weinig personeel. Zo hoor je niet met klanten om te gaan. Ik ben dus huiverig voor opnieuw boeken bij Kras.