Beoordelingen Kras

• Prijs/kwaliteit verhouding 8,3
  • Kras website 8,4

anne uit: heemskerk

13-09-2017

de reis naar IJsland Puur en Compleet was een ware belevenis, mede door de zeer deskundige begeleiding van Gerben. Hij wist veel te vertellen over alle aspecten van IJsland en haar bevolking. Hij begeleidde de reis op een rustige, adequate manier. Respect!

Frank uit: Rosmalen

02-08-2017

Classic Zuid Afrika
Wij zijn in juni met een groepsrondreis naar Zuid-Afrika geweest en hebben een fantastische vakantie gehad.
We hadden een erg leuke groep mensen en vooral onze geweldige gids Ben Lombard heeft er mede voor gezorgd dat het voor ons een onvergetelijke vakantie is geworden.

Tamara uit: Breda

17-07-2017
1,0

Hotels in Miami niet geboekt door Kras. Moesten we maar even zelf betalen! Zeer slechte organisatie!

djoeke uit: delft

13-07-2017
1,0

Wachttijden voor het bellen met de klantenservice is minmaal 30 minuten. Online inchecken kan niet bij KRAS, niet erg modern.
Bij vertek moeten we om 10.00 uur uitckecken bij het hotel, terwijl de vlucht pas om 03.30 midden in de nacht vertrekt.... Waar ga je dan naar toe met twee kleine kinderen.... Hotel verlengen kun je zelf betalen... Geen service en geen prettige tijden. Dit stond ook niet van de voren aagegeven op de website. Geen aanrader.

Francien uit: Doesburg

06-07-2017
3,0

Geboekt reis Costa de Lisboa nummer ez 38792 vertrek 25 mei reisduur 8 dagen 2 personen.
Hotel Sana: slecht / vergane glorie / ouderwets / vieze vloerbedekking / kleine douche / schimmel / riolering stinkt/ binnenzwembad gesloten/buitenzwembad geen toezicht, geen stoelen genoeg, geen kussens/ dakterras niet in gebruik / eten slecht catering / en als klap op de vuurpijl een kakkerlak op mijn kamer/ badkamer !!! Ik zal u een foto mailen. 3 sterren ?!! Mag niet gevoerd worden !!! Ben vaak en lang klant geweest bij Kras, maar dit is heel erg !! Door omstandigheden kon ik niet eerder reageren, mijn vriendin denkt er precies zo over !!
Graag reactie, Francien Löverink. telef.0313-473707

Wil uit: Zwartebroek

02-07-2017

az Bruisend Berlijn 18-06-32017. Chauffeur een 10. Ned.sprekende gids wist erg veel en boeiend te vertellen.Desondanks was sans soucis een teleurstelling en Potsdam een verloren middag.Mensen in een vreemde stad droppen zonder informatie zwart op wit over vervoer (waar en op welke tijd) etc. veroorzaakt een gebrek aan planning.

H. uit: Middelburg

28-06-2017
4,3

Er zijn Fouten in de boekings site.
Waarom moet je las je de hoofdboeking bent voor twee personen nog een keer de naam van je vrouw opgeven.
Als je dit niet doet loop de boeking niet door.
Doe je dit wel krijg je twee 1persoons kamers. Dit is een fout bij kras pas hier voor op, dit is ons overkomen bij kras, dit gelijk op vakantie gemeld en ze laten je gewoon doen je ziet maar. Ook achter af gemeld, ach ja de fout ligt altijd bij de geen die boekt. We boeken al jaren de vakanties op internet ook bij anderen maar dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Ze lossen het naderhand wel op, je krijgt een bon van €25 daarvoor heb je dan gescheiden geslapen.
Kras dit is een kras door je vakantie.

Maria uit: ARNHEM

18-06-2017
7,3

We hebben van 1 t/m 9 juni een geweldige rondreis gemaakt door Zwitserland. alles was prima verzorgd en alle lof voor onze bekwame chauffeur / reisleider, Stefan Kremers. we troffen ook een prettig gezelschap. voor een volgende vakantie denken we zeker aan Kras.

Carla uit: Zoeterwoude

11-06-2017

We hebben een geweldige vakantie gehad in Andalusie.

Jan uit: Nieuwegein

16-05-2017
7,3

Als je nog vragen hebt dan geen probleem voor ze leiden dit zo op