Beoordelingen Kras

• Prijs/kwaliteit verhouding 8,3
  • Kras website 8,3

07-01-2019
6,3

Oude en nieuw reis London 2018/2019. Reis ging snel en voorspoedig. Hotel en ontbijt waren prima.
Kantekening; Oudjaarsdag sóchtends afgezet in de stad, en je moest zelf maar kijken hoe je terug kwam in het hotel. De nachtbus rijd niet overal en ook niet tot aan Heahtrow waar het hotel ligt, en niet alle metrostations zijn open. Wij hebben mazzel gehad dat we met een andere NL touroperator mee terug mochten rijden. Volgens onze chauffeur kon de bus met oudjaar niet de stad in, maar dat kan dus wel! Tussen Lambeth bridge en Vauxhall bridge is er zelfs een speciale parkeerstrook voor touringcars, plus een prima locatie om het vuurwerk te zien als je geen kaarten hebt! Tip voor de volgende x. Chauffeur deed zn ding en daar bleef het ook bij.
Verder een mooi en spetterend oudjaar beleefd!

Anna uit: Den Haag

02-01-2019
5,3

Ik vind in vele gevallen de prijs kwaliteit van Kras niet in overeenstemming met het aanbod v.d. site.
De Kerstreis Portugal, proef en beleef, was echt slecht. Dat proeven vooral. Het beleven van de hotelkamer was heel bijzonder: op 20 december aankomst ijskoude kamer en het bed vochtig. Geen verwarming aan. Moesten we om vragen. Kortom akelig. En dan het eten: sorry dat ik zeg ' niet om aan te zien laat staan van te genieten. Heel jammer! En dat 7 dagen voor € 859,-. Dan verwacht je toch wel iets. Mischien iets voor het programma opgelicht😶

Roy uit: Uden

11-12-2018

Net terug van een heerlijke zonvakantie naar Mallorca. We hebben hier een top verblijf gehad en Kras heeft alles netjes geregeld. We hebben bij het boeken gebruik gemaakt van vroegboekkorting wat ook een hoop scheelde. https://www.vroegboekkortingtips.nl/kras-reizen/ hier vond ik aanbiedingen en korting tips van kras en door de prijs hebben we hier geboekt. Geen spijt van Kras gehad dus! Top bedrijf, blijf zo doorgaan!

Marijke uit: Ameide

04-12-2018

Info was duidelijk en kon snel boeken

Chris uit: Kerkdriel

13-11-2018

Afgelopen vakantie was een tegenvaller wat betreft accommodatie wel mooi in het centrum maar oubollig verder alle eerder gereserveerde reizen waren supergoed verzorgd

Angeni uit: Rotterdam

13-11-2018
7,7

Wij zijn net terug van een rondreis Nepal oktober/november 2018. Afgezien van een enthousiaste groep mensen, heeft met name de adequate begeleiding door Dorien onze vakantie tot een doorslaggevend succes gemaakt. Wij zijn haar daar bijzonder dankbaar voor. We hebben een Mountain flight gedaan, rafting, een excursie naar Sarangkot en een boottochtje ter hoogte van Lake Phew in Pokhara (op eigen initiatief). De laatste busreis hebben we vervangen door een binnenlandse vlucht vanaf Chitwan naar Kathmandu. Het was een waar spektakel en we hebben zoveel indrukken opgedaan. De reis was zeker weten 100% geslaagd!

Jack uit: Veldhoven

30-10-2018

Naar Maleisië en Borneo geweest. Mede dankzij Laura onze rijstleidster is dit een onvergetelijke reis geworden. Zij wist veel te vertellen en nam ons mee op vakantie. Super goed gedaan meiske. En sorry voor mijn zang en dans kwaliteiten.

Wil uit: Spijkenisse

23-10-2018

Hierbij de mail die we naar onze reisleider gestuurd hebben omdat hij dit verdient en we jullie op de hoogte willen brengen van onze ervaring tijdens de rondreis Zuid Afrika.Hallo Ben,

Hierbij willen wij jou heel erg bedanken voor de mooie rondreis die we hebben gemaakt vanaf 3-10-2018.
De manier waarop jij je verhaaltje doet in de bus werd door iedereen erg gewaardeerd.
Je bent erg deskundig op het gebied van de geschiedenis van Afrika en weet het op een manier te brengen zodat iedereen naar je luistert, soms met erg veel humor.
Mede door jouw aanpak was de groep al na 2 dagen erg hecht en werd iedereen overal bij betrokken.
Nogmaals bedankt voor jouw inzet en je hebt ervoor gezorgd dat deze rondreis voor ons onvergetelijk is geworden!!!!
Baie,baie dankie!!!

Groetjes Margre en Wil Fens

Margriet uit: Wijchen

20-10-2018

Jammer dat er nu weer kortingen zijn op langlauaf reizen naar Oostenrijk. Wij hebben net geboekt. Het is wel zo netjes om mensen er op attent te maken.

Klaas uit: Bunschoten

13-10-2018