Beoordelingen Kras

• Kras website 8,4

HenkieT

05-02-2018
3,7

Sinds anderhalve week aan het wachten op bevestiging om een reis naar Java en Bali (8500,-) te mogen doen. Klaarblijkelijk heeft Kras geen inzicht wanneer wij uitsluitsel krijgen of het wel of niet door gaat. Erg matige service dat er op deze manier met de klanten wordt omgegaan. Je wordt gewoon aan het lijntje gehouden. En zolang er geen uitsluitsel is, wordt verwacht dat je maar een afwachtende houding aanneemt. Je kunt niet eens een andere reis boeken omdat je hieraan vast zit, indien je uiteindelijk ooit is een keer een go krijgt. Om nog maar te zwijgen over de behandeling van de telefonisten; ronduit slecht en kortaf.

Anja uit: Kooten

16-01-2018

Prima geregeld

Adriana uit: Calpe Spanje of Tilburg

03-01-2018
5,7

Zou het niet eenvoudiger zijn i.p.v. naam het woord paspoort naam te schrijven. Minder administratie veranderingen . Overigens heb ik nog steeds geen bevestiging gekregen over mijn naamsverandering.

Geen uit: Krimpen aan den IJssel

24-12-2017

reizen zijn goed op de website te vinden en alle informatie over hotels enz. zijn erg goed.

Daniel uit: Zuidland

21-12-2017

Prima website en duidelijk

Karel

12-12-2017
5,3

De reis door Andalusiƫ was goed. Daarom heb ik 2 reizen naar Portugal geboekt (voorjaar en najaar 2018). Twee maal liep ik korting mis en dat vind ik ronduit teleurstellend en klantonvriendelijk. Bij 'de parels van Portugal' stond vroegboekkorting vermeld. Ik kreeg die niet, omdat deze niet op deze reis van toepassing was??? Het stond erbij vermeld op internet!!??
De reis naar de Algarve boekte ik via internet. Enkele dagen daarna ontving ik de gids (nooit gehad) en daarin stond weer vroegboekkorting. Ook nu weer niet voor mij, want ik had al eerder geboekt?? Ik noem dat geen klantenbinding en zwalkend beleid. Jammer, maar de volgende keer denk ik nog eens na of ik nog wel bij Kras boek. Deze ervaring deel ik ook met anderen, die bij Kras boeken.

J.W. uit: Waddinxveen

09-12-2017

Het boeken via de website werkt uitstekend, een prettige site, gegevens makkelijk in te voeren en na boeking supersnel een bevestiging via de e-mail.

mevr. Fransen uit: Venlo

06-12-2017

Ik had een vraag over het excursie pakket en waar ik dit kon aanvinken. Gebeld met de helpdesk en ben hiermee goed geholpen.

Charles uit: Hulst (Z.Vl.)

04-12-2017

WIJ KUNNEN ZEGGEN DAT WE DE LAATSTE 22 JAAR MET
JULLIE DE WERELD GEZIEN HEBBEN. EERST VERRE REIZEN MAAR DE LAATSTE 7 JAAR RIVIERCRUISES. DIT LAATSTE 00K VANWEGE LEEFTIJD (80 JAAR !). MAAR DE
SLOTEN RAKEN OP EN DIT JAAR HEBBEN WE ER EEN GEVONDEN VAN PASSAU NAAR KEULEN. ALLES STEEDS NAAR VOLLE TEVREDENHEID.

Ronald uit: Alphen aan den Rijn

03-12-2017

De website ziet er geweldig en duidelijk uit.
Het boeken ging vrijwel vlekkeloos.
De bevestiging van de boeking heb ik ook vrij snel ontvangen.