Beoordelingen Kramer Keukens

• Plaatsing / montage / levering 8,9
  • Garantie / nazorg 8,6

Piet Buisman uit: Volendam

17-12-2017

Wij zijn heel erg tevreden over de uitgevoerde opdracht bij ons. Geen tegenvallers achteraf.

Goeie offerte. Vooraf controleren en inmeten is heel belangrijk. Daarna nog een keer in detail offerte bespreken, doornemen en aanpassen is ook heel belangrijk om de puntjes op de i te zetten. Montage werd uitgevoerd door een vakman. Dit soort werk gaat bijna altijd en bij iedereen mis. Bij ons door het werk van Edwin, ee installateur en overigens ook van mijzelf is alles goed verlopen.

Wij maken vaak reclame voor Kramer Keukens!

wever uit: wognum

17-12-2017

mooie keuken voor een goede prijs, dames in de showroom bijzonder vriendelijk en behulpzaam en goede kennis. ook door Edwin zijn we goed geadviseerd en geholpen. Deze ervaring delen we dan ook graag met iedereen die het wil horen :)

J.C.H.WICHHART uit: Purmerend

01-11-2017
7,6

Grietje Visser uit: Dronten

27-10-2017

Ben uitermate tevreden over alles. Keurig werk geleverd, en zeker een aanbeveling voor vrienden die een keuken moeten aanschaffen

Rt. Baars uit: Oosthuizen

26-10-2017
7,9

Fam. Vogelzang uit: Oosthuizen

30-07-2017

Prettige en ongedwongen sfeer in showroom, voldoende tijd beschikbaar gemaakt om tot de juiste keuze keuken (meubels en blad) en uitrusting te komen. Prijs/kwaliteit verhouding goed. Afspraken levering en plaatsing helder en correct nagekomen. Coƶrdinatie plaatsing en voorbereidende werkzaamheden loodgieter, elektricien en stukadoor door hr. Groot uitstekend. Resultaat keuken cf. verwachtingen.

Van de Kraats uit: Ede

27-07-2017
8,5

Wij zijn erg blij met onze nieuwe keuken. Er wordt bij KramerKeukens uitstekend meegedacht. Het plaatsen van de keuken wordt vakkundig gedaan.

Lilian Zondag uit: Zasndam

20-07-2017

We werden prettig geholpen, konden onze vragen stellen, met eigen ideeƫn komen en die werden serieus genomen.
Kortom een prettige ervaring!

S.J.de Boer uit: Obdam

19-07-2017

Positieve ervaring over het verkoop advies en samenstelling keuken Bij plaatsing door deskundige monteurs was alles in een keer correct. De Franke heet water kraan
bleek defect, bij bezoek aan showroom werd ik doorverwezen naar de fabrikant, dit viel me erg tegen.

maruszewski uit: Hoorn

17-07-2017