Beoordelingen Kraan Tandheelkunde Bredyk

• Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,4
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,4
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,1
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 7,9
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,5

vd Berg uit: Sneek

16-07-2019
1,0

ZEER slechte communicatie.. Vaak een andere tandarts en ook nog die slecht nederlands spreken.

Y uit: Leeuwarden

10-05-2019
1,0

"Grote OPLICHT praktijken bij Kraan Tandheelkunde. Er werd geadviseerd om elektrisch te gaan poetsen.De tandarts zei; ik zal u uitleg geven hoe u dat moet doen.  Oké,  prima dacht ik......Het was geen vraag, maar werd gewoon gedaan.Vervolgens ligt een paar dagen later de rekening op mijn deurmat waarop € 13,- gedeclareerd wordt. " preventieve voorlichting en/ of instructie per 5 min" .Vervolgens gebeld met de leidinggevende van Kraan Tandheelkunde ( Lisette) met de vraag of dit van de rekening af kan.Dit zijn de regels krijg ik te horen?..... mijn mond valt open van verbazing.  Je jaagt je patiënten op kosten waar ze zelf niet om gevraagd hebben.Het wordt gedaan zónder overleg. Als de tandarts had gezegd; ik kan u uitleg geven over de manier van poetsen, maar dit brengt wel kosten met zich mee...... dan had ik zelf nog de keus kunnen maken of ik dit wel wou.Echt heel erg slecht en onbeschoft ook.Ordinaire oplichting over de rug van je eigen patiënten. "

Bianca uit: Sneek

05-05-2019
2,4

Ze zijn slecht in het communiceren. Er is veel verloop onder het personeel en geroddel.

R.A.Arendshorst uit: lelystad

7,5

Clemens Overdijk uit: Sneek

30-01-2019
9,8

patiënt/ cliënt vriendelijk/ prima service/ deskundige behandeling.
zeer plezierige werkomgeving.

O.Steinfort uit: Vlieland

30-01-2019

prettige omgang alle medewerking met afspraken maken