Beoordelingen Kozijnplan

• Nazorg en garantie 8,8

Daniël uit: Meppel

09-08-2016

Ervaring met: Schuco Kozijnen

Gewoon zeer tevreden. Per maand betalen gaat prima en heel makkelijk. Hele huis top gerenoveerd. Goede kwaliteit kozijnen.

Sanne uit: Rotterdam

12-01-2016
8,5

Ervaring met: Kozijnen

Prettige ervaring met Kozijnplan gehad! Na het indienen van onze aanvraag werden wij direct gebeld en we konden dezelfde week nog een afspraak maken. Duidelijke uitleg, goede prijs-kwaliteit verhouding. Complimenten! Vakwerk en met prettige medewerkers in contact gekomen.

Arnold uit: Alblasserdam

10-01-2016
7,8

Ervaring met: Kozijnen

heb een goede ploeg monteurs gehad; waren ZZP'ers maar wel ervaren in het plaatsen van kozijnen. Kwalitatief goed uitgevoerd, netjes gewerkt en alles ging in goed overleg.

Bert uit: Alkmaar

08-01-2016

Ervaring met: Kozijnen

Via het betaalplan hebben we in één keer onze woning kunnen doen. We waren van plan om alles in delen te doen maar nu hebben we alles al klaar!

Dion uit: Enschede

08-01-2016

Ervaring met: Kozijnen

Wij hebben kort geleden de voorzijde van ons huis laten renoveren door KozijnPlan. De kunststof kozijnen hebben we gelukkig via een maandelijkse betaling kunnen aanschaffen. Het gesprek met de adviseur verliep erg fijn en de montage is super verlopen. De monteurs waren erg vriendelijk en hebben een perfect product achtergelaten. Ik zou KozijnPlan zeker aanraden!

Familie Van den Hoek