Beoordelingen Kozijnmaatwerk.nl

07-08-2017

weynand uit: steenenkamer

06-08-2017

Internet

prima service, denken goed mee!

Johan uit: Oostzaan

09-06-2017

Internet

Goede communicatie, duidelijke tekening en kleine aanbetaling restant na levering goede kwaliteit.

Sid uit: Gouda

30-05-2017
9,8

Internet

Perfecte prijs/kwaliteit, goede afspraken over levering, alles keurig verpakt en beschreven. Telefonische hulp is prima.

05-05-2017
8,2

Ervaring met: Kozijnen, Deuren, Schuifpuien

Anders:

Mooi en compleet product, duidelijke communicatie.
Klaar voor bouw 2.0

Goed bedrijf!

Jan uit: Bergen nh.

10-04-2017

Internet

Al 2 keer schuifpui en kozijn besteld en dit in periode van een jaar.
De prijs/kwaliteit van de produkten is uitstekend en ik was al bij enkele andere producenten van deze puien en kozijnen in mijn omgeving afgeweest voordat ik via internet op kozijnmaatwerk uitkwam. Na een bezoek aan de showroom en productieruimte gaf voor mij de prijs/kwaliteit de doorslag om te bestellen.

Pierre uit: Breda

03-12-2016

Ervaring met: Kozijnen

Internet

Perfect geholpen en volgens afspraak gehandeld!

Leon uit: Son

06-10-2016

Internet

Eenvoudig bestellen, mooie producten! Voor het bestellen eerst een bezoek gebracht aan het serrepark in Best. Fijn dat dit er is zodat ondanks dat het een internetwinkel is je toch beeld krijgt bij wat je koopt. Daarnaast ter plekke afspraken kunnen maken om de schuifpui als bouwpakket geleverd te krijgen om zo een hijskraan uit te sparen! Super service en advies!

Jacob uit: Dordrecht

01-09-2016

Internet

Na veel zoeken en overwegen toch besloten op aluminium te nemen ipv kunstof. Mede omdat ik een grote schuifpui wilde en geen brede randen van het kunstof. Hiervoor ook aluminium gehad en die is na 36 jaar eigenlijk nog steeds goed. En ja de prijs is zeker goed.
Mooie afwerking en netjes geleverd. Mijn advies is let goed op de glas bij bestellen!! Ik vind normale isolatieglas eigenlijk niet meer van deze tijd. HR++ zou de eerste keuze moeten zijn. Helaas heb ik het vinkje fout gezet en moet nu andere glas zien te regelen. 10m2 glas op het zuiden is erg warm.