Beoordelingen Kozijnmaatwerk.nl

• Duidelijke informatie op website 8,6

Gert uit: Antwerpen, België

04-09-2017

Profiel:
Ik heb een technische opleiding genoten, maar ben werkzaam binnen de IT sector, en ben dus geen bouwvakker. Ik heb wel wat ervaring in houtbewerking en ben best handig.
De bestelling:
Vooraleer effectief te bestellen had ik een paar vragen, welke ik via mail aan Kozijnmaatwerk.nl had gesteld. Ik werd dan prompt opgebeld en kreeg een duidelijk antwoord op al mijn vragen.
Wanneer ik dan de beslissing had genomen om de bestelling voor een drievoudige schuifpui effectief te plaatsen, had ik even contact opgenomen met Kozijnmaatwerk.nl om de afmetingen te bevestigen. Na bevestiging heb ik de bestelling probleemloos via de website kunnen plaatsen. Bij bestelling heb ik enkel een voorschot betaald.
Na vijf weken werd ik gecontacteerd om een leverdatum af te spreken. Perfect in lijn met wat als levertermijn staat vermeld op de website.
Het bouwpakket werd gratis geleverd op datum en uur zoals afgesproken. Pas na levering heb ik het saldo betaald.
Montage en plaatsing:
Vermits het raam te groot was om gemonteerd geleverd te worden, had ik gevraagd om het frame als bouwpakket te leveren. Bij de stukken zat ook een complete montage handleiding en op de onderdelen stonden her en der aanduidingen voor de montage. Ik had dan toch nog een aantal vragen die ik via mail had gesteld, en waarop ik dezelfde dag nog antwoord heb gekregen. Dit had voornamelijk te maken met het feit dat ik het frame niet gemonteerd had ontvangen. In het pakket zit alles inbegrepen, behalve kit om de spleet tussen het frame en de muur te dichten.
De montage van de schuifpui, waarbij ik de bijgeleverde handleiding stap voor stap heb gevolgd, is perfect verlopen. De montage zelf heeft een halve dag in beslag genomen.
Het raam zelf was tot in de perfectie afgewerkt. Het raam kan je zeer vlot openen. Gesloten is het ook volledig winddicht en geluid wordt ook heel zwaar gedempt.
Bedenkingen:
De opening in de muur moet echt recht zijn, anders gaat het moeilijk, zoniet onmogelijk zijn om de schuifpui correct te plaasten.
Ik had de schuifpui niet alleen kunnen plaasten. Met twee was het perfect te doen.
Ik kan een technische tekening lezen en dat is me wel van pas gekomen om de handleiding te kunnen volgen.
Besluit:
Ik zou niet aarzelen om nogmaals te bestellen bij Kozijnmaatwerk.nl. Zeer mooie degelijke schuifpui en goede, correcte service.

rene uit: bussum

07-08-2017

weynand uit: steenenkamer

06-08-2017

Internet

prima service, denken goed mee!

Johan uit: Oostzaan

09-06-2017

Internet

Goede communicatie, duidelijke tekening en kleine aanbetaling restant na levering goede kwaliteit.

Sid uit: Gouda

30-05-2017
9,8

Internet

Perfecte prijs/kwaliteit, goede afspraken over levering, alles keurig verpakt en beschreven. Telefonische hulp is prima.

05-05-2017
8,2

Ervaring met: Kozijnen, Deuren, Schuifpuien

Anders:

Mooi en compleet product, duidelijke communicatie.
Klaar voor bouw 2.0

Goed bedrijf!

Jan uit: Bergen nh.

10-04-2017

Internet

Al 2 keer schuifpui en kozijn besteld en dit in periode van een jaar.
De prijs/kwaliteit van de produkten is uitstekend en ik was al bij enkele andere producenten van deze puien en kozijnen in mijn omgeving afgeweest voordat ik via internet op kozijnmaatwerk uitkwam. Na een bezoek aan de showroom en productieruimte gaf voor mij de prijs/kwaliteit de doorslag om te bestellen.

Pierre uit: Breda

03-12-2016

Ervaring met: Kozijnen

Internet

Perfect geholpen en volgens afspraak gehandeld!

Leon uit: Son

06-10-2016

Internet

Eenvoudig bestellen, mooie producten! Voor het bestellen eerst een bezoek gebracht aan het serrepark in Best. Fijn dat dit er is zodat ondanks dat het een internetwinkel is je toch beeld krijgt bij wat je koopt. Daarnaast ter plekke afspraken kunnen maken om de schuifpui als bouwpakket geleverd te krijgen om zo een hijskraan uit te sparen! Super service en advies!