Beoordelingen Kous Hoveniers

• Nakomen afspraken 9,2

Riemke uit: Amersfoort

23-12-2018

Ervaring met: Anders

Half november is door Arend en Peter een vijver aangelegd in mijn tuin. Er wordt wel eens gezegd: het proces is net zo belangrijk als het product. En beide -proces en product- waren 100% goed. Arend en Peter dachten goed mee, kwamen met suggesties om het resultaat nog beter te laten worden, waren duidelijk en correct in de afspraken en heel plezierig in de communicatie. Het met het resultaat ben ik heel blij. Ik ontving na afloop nog een digitaal filmpje met beelden van de werkzaamheden, heel leuk. Ik kan Kous Hoveniers van harte aanbevelen!

Sjors uit: Wormerveer

21-12-2018
9,5

Ervaring met: Tuinonderhoud

Wij Sunchemical BV maken al een aantal jaren gebruik van de dienstverlening van de dienstverlening van Mantel hoveniers een bedrijf die hun afspraken nakomen, goede communicatie, deskundig en klantvriendelijk personeel, kwaliteit geleverde werkzaamheden is top
ja ik beveel Mantel hoveniers aan

Marja uit: Hilversum

19-12-2018

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Boomverzorging

Prettige communicatie. Vriendelijke hardwerkende medewerkers. Tevens is het ook erg gezellig met de mannen onder het genot van koffie met koek te kletsen en advies te vragen en ook te krijgen. Onze tuin ziet er als een plaatje uit als Arend met zijn collega is geweest.

E uit: Veenendaal

19-12-2018

Ervaring met: Tuinonderhoud

Zijn doen prima werk,komen afspreken na.
Overleggen ook goed.
En zijn super vriendelijk

emma uit: ermelo

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Zojuist hebben de medewerkers van Kous onze tuin de gebruikelijke winterbeurt gegeven en onze tuin kan nu rusten van al de schoonheid die zij dit jaar heeft voortgebracht! Met lof en respect voor de harde werkers van Kous!

Rudy uit: Oosterbeek

7,9

Ervaring met: Tuin voor Vereniging van Eigenaren

Kous Hoveniers denkt goed mee in de plannen die je als VvE voor je bewoners t.a.v. de tuin wilt realiseren.

Wij ervaren de twee jaarlijkse (persoonlijke) evaluatiemomenten als toegevoegde waarde om tijdige ontwikkelingen bij te sturen, maar dragen bovenal bij aan het verstevigen van de zakelijke relatie met een menselijke snaar.

We kijken uit naar de samenwerking in 2019!

Vriendelijke groet,

VvE Dreijerheide Oosterbeek

Gijs uit: Barneveld

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

reeds vele jaren worden de jaarlijkse lente/herfstbeurten uitgevoerd door Koushoveniers en dit met volle tevredenheid. In november heeft Aart i.s.m.ons een nieuwe achtertuin ontworpen, welke in februari 2019 gerealiseerd zal worden.

Harry uit: Veenendaal

6,9

Ervaring met: Tuin voor Vereniging van Eigenaren

klantvriendelijk Ok, deskundigheid van jonge medewerkers kan beter.

Wim uit: Barneveld

16-12-2018
9,6

Ervaring met: Tuin voor Vereniging van Eigenaren

Als V.E.E. alleen maar positieve ervaringen. Onderhoud vindt altijd op tijd plaats, we hoeven nooit te bellen. Ook bij de beregeningsinstallatie en vijvers krijgen we deskundige hulp. Gerben moet wel een gouden werknemer zijn. Zorgt voor een perfecte communicatie.
Aart en alle medewerkers, hartelijk dank voor de werkzaamheden in 2018.

C uit: Bilthoven

16-12-2018