Beoordelingen Kous Hoveniers

• Nakomen afspraken 9,2

kor uit: voorthuizen

17-01-2019

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg, Kunstgras, Anders

ontwerp en aanleg prima. aanleg kunstgras was eerst niet helemaal correct. Later prima verholpen was geen probleem. in de heg een paar dode struiken ook gewoon goed verholpen. wat extra hout nodig voor de overkaping, kreeg het zo mee gratis was volgens Hr. Gerben toch afval.

Jos uit: Amersfoort

14-01-2019

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Boomverzorging

Al meer dan 15 jaar zijn we klant, al meer dan 15 jaar zonder problemen, al meer dan 15 jaar vriendelijk en bereid om mee te denken op basis van deskundigheid en inlevingsvermogen.

Een aanrader!

Leny en Kees uit: Hulshorst

13-01-2019

Ervaring met: Tuinaanleg

Hofplan Tuinontwerpen (Machteld Touburg) heeft uw bedrijf aanbevolen en daar hebben we geen seconde spijt van gehad. De communicatie verliep bijzonder goed; opvallend was de daadkracht en vakkundigheid van het personeel van Kous Hoveniers. Niets was hen te veel! Het eindresultaat mag er zijn en wij genieten volop van onze nieuw aangelegde tuin.

Jan uit: Barneveld

08-01-2019
8,5

Ervaring met: Boomverzorging

Via Harmen Hazeleger is een lei boom geleverd en geplaatst.
Harmen is een correcte en klantvriendelijke medewerker.
Ik hoop in het voorjaar te genieten van de boom.

Jeroen uit: Zaandijk

31-12-2018
8,5

Ervaring met: Boomverzorging, Anders

Wij hebben een boom weg laten halen in Stroe in het park Westeneng bij huisje nr 22.

André + Pim uit: Amersfoort vathorst

31-12-2018
9,5

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

In 2007 kregen wij ons nieuwe huis, voor mij het derde.
Deze keer niet zelf aan rommelen, maar een tuinarchitect inschakelen vond Pim.
Aart kwam en ontwierp voor ons de perfecte "stads" tuin. Prima aangelegd en gemiddeld 2x per jaar onderhouden, veelal door Arend. Met Gerben die de afspraken maakt en altijd meedenkt, zijn wij zeer blij met onze hovenier. Hulde !!!

A.F. uit: Ermelo/Stroe

28-12-2018
9,9

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Boomverzorging

Hulde aan de firma Kous! Vakkundig, betrouwbaar, vriendelijk. Korter gezegd dan zo kan het niet: Kous, applaus!

Dirk uit: Rijnsburg

26-12-2018

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Boomverzorging

Prima regelmatige verzorging van onze tuin conform de gemaakte afspraak.

Rob uit: Amersfoort

25-12-2018
9,8

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Ik had Kous in eerste instantie gevraagd een simpele aanpassing van mijn tuin te doen. Ik kreeg daar een mooi ontwerp voor, maar werd verrast met een ook een compleet ander ontwerp. Waarbij duidelijk werd dat deze mensen ECHT nadenken over tuin, mogelijkheden, wensen, enz. Een geweldig alternatief ontwerp wat het uiteindelijk geworden is.
De aanleg ging goed en snel, leuke en deskundige hoveniers, en ik ben tot op de dag van vandaag buitengewoon tevreden. Inmiddels wordt het onderhoud (voorjaar en najaar) ook door Kous uitgevoerd: altijd worden afspraken nagekomen en wordt het werk perfect uitgevoerd.
Voor mij geen andere hovenier !!

Job uit: Kootwijkerbroek

24-12-2018

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Boomverzorging

Al weer 7 jaar genieten wij van onze zeer goed onderhouden tuinen zowel op het bedrijf als prive. De aanleg is van idee tot uitvoering altijd perfect verlopen!

Het mooie is ook dat het bedrijf zelf contact opneemt voor het periodieke onderhoud.
Het geeft ons een goed gevoel om te weten dat we gefaciliteerd worden door een bedrijf die voor 100 procent klant tevredenheid gaat...

Ga zo door!