Beoordelingen Kous Hoveniers

G.J. uit: Barneveld

29-11-2018
9,5

Ervaring met: Anders

Kous gevraagd om een kapschuur in de tuin te bouwen naar ons eigen ontwerp. Vriendelijk contact en vakkundig overleg resulteerde in de opdracht. Onze eigen ideeën werden zorgvuldig aangehoord en met tips van de zijde van Kous aangevuld. Niet alleen bracht dit verfijning van onze ideeën, maar tevens waardevolle aanvullingen waardoor wij nu een fantastische kapschuur hebben, die aan al onze wensen (en meer) voldoet. De samenwerking met de bouwers was optimaal, een zeer op elkaar ingespeeld team, vlotte werkers die nauw contact onderhield met ons. Tussentijdse vragen en opmerkingen werden gehoord en het was een waar genoegen om mee te kunnen helpen. Wellicht gaan wij nog een keer met elkaar in zee. De plannen zijn weer in de maak.

L. uit: Hilversum

14-11-2018

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Ik ben heel tevreden over de kwaliteit van het werk wat de jongens geleverd hebben, het ziet er goed uit. Ik ben blij met het resultaat.

Alleen de verhouding prijs/tijdspanne, vind ik buiten proporties.
Een eenvoudige klus van anderhalve dag kost bijna drie en een half duizend euro. Alle reacties om me heen gehoord is dat erg veel geld.
En één struik moet nog veranderd worden omdat de verkeerde kleur geplant is.

Dat is de reden dat ik geen aanbeveling kan doen aan anderen.

Met vriendelijke groeten,
L. Gales
Hilversum

Hanny en Nico uit: Alphen aan den Rijn /Nijkerk

25-10-2018

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

lang moeten wachten voor de planning voor de werkzaamheden,
Geweldig team, hardwerkende mannen.
zeker aan te bevelen.
na de werkzaam heden hebben 2 buren een afspraak gemaakt voor hun tuin.
Hanny en Nico van Valderen.

Erik uit: Barneveld

01-10-2018

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg, Dak- en gevelbekleding

De medewerkers van Kous hebben een prachtige tuin met overkapping bij ons aangelegd. Ze werken netjes, denken mee en komen hun afspraken na. En binnen de afgesproken planning gereed. Top gedaan!

Leo uit: Wormer

12-07-2018

Ervaring met: Tuinonderhoud

Buitengewoon tevreden! Iets later begonnen als gepland, maar het vele werk snel en vakkundig geleverd. Medewerkers die meedenken en ter plaatse nog advies geven. Factuur was, ondanks geplande pm kosten exact conform offerte, dat maak je niet veel meer mee. Het was het wachten waard, absolute aanrader!

Mireille uit: Blaricum

10-03-2018

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg

We zijn enorm goed geholpen met het ontwerp, nieuwe, creatieve ideeen die heel goed bij ons (huis) passen.
De gemaakte afspraken zijn perfect nagekomen en de tuin is keurig op tijd opgeleverd.
De mannen hebben mooi werk afgeleverd en waren zeer bereid om mee te denken en een stapje extra te zetten.
We zijn ontzettend tevreden!

David uit: Ederveen

Prettig,deskundig

Nicolette uit: Nootdorp

01-01-2018

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

De mannen van Kous hebben bij mijn vakantiewoning in Stroe de tuin aangelegd. Een grote vijver, de bestrating en beplanting.
Heel tevreden!!! Ook daarna nog voor onderhoud komen ze regelmatig.
Als ik vragen heb kan ik altijd bij Gerben of Aart terecht.
Kortom ik ben super blij met dit bedrijf.

Rutger uit: Amsterdam

28-12-2017
9,5

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Boomverzorging, Kunstgras

Wij hebben zeer goede ervaringen met Kous. Afspraken worden feilloos nagekomen. Hele nette medewerkers, op tijd en kundig. Vanaf het moment van offerte tot oplevering is alles zeer goed uitgevoerd. Ook later hebben wij Kous ingeschakeld voor periodiek onderhoud. Alweer volledig naar wens. Wij raden Kous Hoveniers van harte aan.