Beoordelingen Koster Glas en Kozijnen BV

Ger uit: Groningen

15-10-2017
2,0

Ik ben: eerste keer klant

Meneer Koster kwam langs na het plaatsen van een aanvraag voor een offerte van een schuifpui. Het was geen plezierige ontmoeting; hij maakte een gehaaste en ongeïnteresseerde indruk. Hij beloofde een offerte per mail te sturen, maar heeft dit nooit gedaan. Ook niet nadat we nog eens contact hebben gezocht. Wij hebben de opdracht voor het plaatsen van de schuifpui aan een ander bedrijf gegeven. En zijn erg tevreden hierover.
Wij zullen Koster Kozijnen zeker niet aanbevelen.

Joke uit: Groningen

17-09-2017
3,6

Ik ben: eerste keer klant

De kozijnen leken goed geplaatst maar er zaten op de grijze delen plakresten van de folie. Verwijderd door fabrikant na meerdere keren melden. Niet goed sluitende voordeur na aantal meldingen gerepareerd. Houten afwerking, hoezo houten afwerking als je kiest voor kunststof, verrot na 3 jaar en valt naar beneden. 1e klacht ingediend in april, nu 17 september nog steeds niet opgelost. Vele malen gebeld, gemaild en in de winkel geweest. Klacht wordt erkend, afspraken gemaakt maar er is er geen 1 nagekomen. De schuld van de klacht over de afwerking wordt eerst bij de monteurs gelegd,vervolgens moet hij wachten op reactie van de fabrikant.... Redenen om gemaakte afspraken niet na te komen zijn o.a. het slechte weer. Al zijn klanten afbellen is voor hem te tijdrovend, klanten moeten hier toch begrip voor hebben. .... ga zo maar door. De rek is er voor mij uit. Dit bericht gaat nu ook gedeeld worden op Facebook. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat er nu een oplossing wordt geboden en uitgevoerd.

Peter uit: Groningen

31-08-2017
9,9

Ik ben: vaste klant

Je kent de ramen in een hotel: openen op verschillende manieren én de buitenkant kunnen dichtdoen door een rolluik. Dat wilde ik ook graag op mijn zolder. In de showroom kwam ik nog een handigheidje tegen: in het dubbel glas l
Luxaflex! Inmiddels ben ik sinds enige maanden in bezit van bovengenoemde configuratie. De firma Koster heeft op voortreffelijke wijze de werkzaamheden uitgevoerd en ben zéér tevreden met het resultaat, waarvoor mijn oprechte dank!

Michael uit: Groningen

06-08-2017

Ik ben: eerste keer klant

Goed en betrouwbaar en goede prijzen. Goed aan te raden

Margriete uit: Groningen

25-07-2017