Beoordelingen Kools & Ravenhorst

• Nazorg en garantie 8,9

Davud uit: Turnhout

23-03-2018

Positieve ervaring:
Firma Kools & Ravenhorst is een Top bedrijf.

Een zware kluis van rond de 1000 kilo is van de eerste verdieping op een correcte manier naar de begane grond gebracht en netjes opgeborgen.

Heer Jos en zijn team hebben vantevoren middels fotos en informatie alles berekend en niks aan de toeval overgelaten.

Kortom
- Professionele aanpak
- 100% man van woord en daad
- Anonim
- Goedkoop (ik had veel duurder verwacht )

Bedankt

Geen

J.J. uit: Hilverum

10-01-2018

Positieve ervaring:
Bij problemen rond kluis kregen we snel en adequaat telefonisch advies, waardoor we het probleem direct konden oplossen, waardoor de heer Kools niet hoefde te komen.

ga zo door

Ander uit: Westkapelle

10-01-2018

Positieve ervaring:
We zijn goed geholpen en zeer tevreden.

Lars uit: Krimpen aan den IJssel

27-12-2017

Positieve ervaring:
Vriendelijke, behulpzame en begripvolle service

16-11-2017

Positieve ervaring:
ik wist niet dat deze kwaliteit en service nog bestond, dit is jaren geleden dat ik dit heb mogen ervaren. daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen en van leren ..

blijf zo doorgaan ..

rob uit: koog aan de zaan

01-11-2017
9,8

Positieve ervaring:
na een ogenschijnlijk groot probleem, werd ik door dit bedrijf uiterst kundig en zeer vriendelijk geholpen.
Het probleem is zelfs kostenloos opgelost.
PERFECT

S. uit: Poederoijen

18-09-2017
9,8

Isabelle

13-09-2017

Positieve ervaring:
We hebben tot nu toe al 3 keren met jullie gewerkt en we zijn zeer tevreden.

Daniel

27-05-2017

Positieve ervaring:
Probleem: kluis kon niet geopend worden. Geen extra sleutel. Telefonisch kontakt met de firma Kools & Ravenhorst op zaterdagmiddag 27 mei om 13h30 mogelijk !!! Na zeer vriendelijk en deskundig telefonisch advies van de hr. Kools is het me uiteindelijk gelukt zelf de kluis te openen. Professioneel top. Klasse bedrijf gemanaged door bereidwillige en zeer klientvriendelijke bekwame personen. Een zeer goed aanvoelende , verrassende verademing in de huidige tijd.

Maurits uit: Oegstgeest

27-05-2017

Positieve ervaring:
Bij terugkomst van vakantie bleek mijn kluis niet meer open te gaan, wat ik ook probeerde. Met een stapsgewijze telefonische analyse heeft Kools&Ravenhorst mij geholpen de kluis weer open te krijgen. Geweldig zoals ik door hen als onbekende geholpen ben.