Beoordelingen Kools & Ravenhorst

• Personeel 9,1
  • Nazorg en garantie 8,8

16-11-2017

Positieve ervaring:
ik wist niet dat deze kwaliteit en service nog bestond, dit is jaren geleden dat ik dit heb mogen ervaren. daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen en van leren ..

Verbeterpunten/ tips:
blijf zo doorgaan ..

rob uit: koog aan de zaan

01-11-2017
9,8

Positieve ervaring:
na een ogenschijnlijk groot probleem, werd ik door dit bedrijf uiterst kundig en zeer vriendelijk geholpen.
Het probleem is zelfs kostenloos opgelost.
PERFECT

S. uit: Poederoijen

18-09-2017
9,8

Isabelle

13-09-2017

Positieve ervaring:
We hebben tot nu toe al 3 keren met jullie gewerkt en we zijn zeer tevreden.

Daniel

27-05-2017

Positieve ervaring:
Probleem: kluis kon niet geopend worden. Geen extra sleutel. Telefonisch kontakt met de firma Kools & Ravenhorst op zaterdagmiddag 27 mei om 13h30 mogelijk !!! Na zeer vriendelijk en deskundig telefonisch advies van de hr. Kools is het me uiteindelijk gelukt zelf de kluis te openen. Professioneel top. Klasse bedrijf gemanaged door bereidwillige en zeer klientvriendelijke bekwame personen. Een zeer goed aanvoelende , verrassende verademing in de huidige tijd.

Maurits uit: Oegstgeest

27-05-2017

Positieve ervaring:
Bij terugkomst van vakantie bleek mijn kluis niet meer open te gaan, wat ik ook probeerde. Met een stapsgewijze telefonische analyse heeft Kools&Ravenhorst mij geholpen de kluis weer open te krijgen. Geweldig zoals ik door hen als onbekende geholpen ben.

Jan uit: Deventer

17-05-2017

Positieve ervaring:
Bij een storing in mijn kluis waardoor hij niet te openen was heb ik Kools en Ravenhorst gebeld.Met dit bedrijf heb ik geen enkele relatie. Desalniettemin ben ik vakkundig en zeer vriendelijk geholpen.Het probleem was na enkele telefoontjes opgelost. Zeer warme douche voor dit bedrijf.

Jamilla uit: Geldermalsen

19-09-2016

Positieve ervaring:
Wij hadden een probleem met de kluis, gelijk goede hulp zelfs in t weekend! Echt top

Monica uit: Barendrecht

06-07-2016

Positieve ervaring:
Tja dat zegt de cijferreeks al.
Over Nazorg en garantie kan ik nog niets zeggen.

Marcel uit: Ede

21-06-2016

Positieve ervaring:
De batterij van de kluis bleek na terugkeer van vakantie leeg te zijn en de kluis kon niet worden geopend. De (nood)sleutel was helaas ook nergens te vinden. Gebeld met Koos & Ravenhorst op zondag om de kluis te laten openen. Telefonisch advies ontvangen hoe de kluis zelf te openen, aangevuld door een tip via de mail, er werd niet onnodig een monteur gestuurd, waardoor wij veel geld hebben uitgespaard. Zelf werd er gevraagd of we wilden laten weten of het gelukt was. Wij zijn zeer content met dit bedrijf. Klantvriendelijkheid ten top!

Verbeterpunten/ tips:
GEEN