Beoordelingen Kools & Ravenhorst

• Nazorg en garantie 8,8

Daniel

27-05-2017

Positieve ervaring:
Probleem: kluis kon niet geopend worden. Geen extra sleutel. Telefonisch kontakt met de firma Kools & Ravenhorst op zaterdagmiddag 27 mei om 13h30 mogelijk !!! Na zeer vriendelijk en deskundig telefonisch advies van de hr. Kools is het me uiteindelijk gelukt zelf de kluis te openen. Professioneel top. Klasse bedrijf gemanaged door bereidwillige en zeer klientvriendelijke bekwame personen. Een zeer goed aanvoelende , verrassende verademing in de huidige tijd.

Maurits uit: Oegstgeest

27-05-2017

Positieve ervaring:
Bij terugkomst van vakantie bleek mijn kluis niet meer open te gaan, wat ik ook probeerde. Met een stapsgewijze telefonische analyse heeft Kools&Ravenhorst mij geholpen de kluis weer open te krijgen. Geweldig zoals ik door hen als onbekende geholpen ben.

Jan uit: Deventer

17-05-2017

Positieve ervaring:
Bij een storing in mijn kluis waardoor hij niet te openen was heb ik Kools en Ravenhorst gebeld.Met dit bedrijf heb ik geen enkele relatie. Desalniettemin ben ik vakkundig en zeer vriendelijk geholpen.Het probleem was na enkele telefoontjes opgelost. Zeer warme douche voor dit bedrijf.

Jamilla uit: Geldermalsen

19-09-2016

Positieve ervaring:
Wij hadden een probleem met de kluis, gelijk goede hulp zelfs in t weekend! Echt top

Monica uit: Barendrecht

06-07-2016

Positieve ervaring:
Tja dat zegt de cijferreeks al.
Over Nazorg en garantie kan ik nog niets zeggen.

Marcel uit: Ede

21-06-2016

Positieve ervaring:
De batterij van de kluis bleek na terugkeer van vakantie leeg te zijn en de kluis kon niet worden geopend. De (nood)sleutel was helaas ook nergens te vinden. Gebeld met Koos & Ravenhorst op zondag om de kluis te laten openen. Telefonisch advies ontvangen hoe de kluis zelf te openen, aangevuld door een tip via de mail, er werd niet onnodig een monteur gestuurd, waardoor wij veel geld hebben uitgespaard. Zelf werd er gevraagd of we wilden laten weten of het gelukt was. Wij zijn zeer content met dit bedrijf. Klantvriendelijkheid ten top!

Verbeterpunten/ tips:
GEEN

Luc

09-04-2016

Positieve ervaring:
Nadat ik mijn wapenkluis niet meer open kreeg heb ik telefonisch contact gehad met koolsenravenhorst. Ze hebben mij verder kunnen helpen met het openen van mijn kluis en het instellen van een nieuwe code. Personeel is zeer klantvriendelijk en denkt met je mee.

Ik woon in Tilburg en zou voor elk probleem zonder erover na te denken richten Bunnik rijden vanwege de top service.

Jasper uit: Utrecht

25-03-2016
9,7

Positieve ervaring:
Ik was werkelijk verbaasd over de snelheid van de uitgevoerde werkzaamheden. Ook vond ik de werknemer uitermate vakkundig en ze zijn naar alle tevredenheid heel voorzichtig met de spullen omgegaan. Absolute aanrader!

Berna uit: Vkleuten

24-03-2016

Positieve ervaring:
Ik heb snel en persoonlijk alle informatie gekregen die ik nodig had. Na de bestelling had ik binnen 2 weken de kluis in huis. De afspraak voor plaatsing is aangepast naar mijn mogelijkheden. Alles is prima verlopen.

Martijn

23-03-2016

Positieve ervaring:
We hebben een goed advies gekregen rekening houdend met onze situatie en de benodigde veiligheidsklasse. Daarbij werd naar de voordeligste optie gekeken, inclusief een goed aanbod tweedehands kluizen.