Beoordelingen Kooijman Autar Notarissen

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Deskundigheid 8,6

PV uit: Rotterdam

26-04-2017
8,1

Positieve ervaring:
we zijn zeer tevreden over de advisering, zowel inhoudelijk als fiscale aspecten en verwoording van onze wensen in ons testament enkele jaren geleden.
kortgeleden prima begeleiding van overdracht van een garagebox die we gekocht hebben.

DM uit: Rotterdam

26-04-2017
5,3

Ik ben een: zakelijke klant

Ervaring met: Bedrijf

Positieve ervaring:
De prijs voor een advies van 1 uur is erg duur betaald.

Verbeterpunten/ tips:
Duidelijkheid over de advieskosten deze werden niet aangegeven

c uit: rotterdam

rvd uit: zoetermeer

11-04-2017
3,7

Positieve ervaring:
Deze notaris is verplicht aangewezen door woonstad Rotterdam. je heb geen keuze dit is een verplichting. later kom je er achter dat ze heel erg duur zijn +/-400 duurder. Reden was eerst dat ze splitsingen kosten en voor werkzaamheden door belasten en later gaven ze aan dat ze geen Lidel zijn maar een Albert Hein en daarom duurder, Overigens zijn er prijs afspraken met Woonstad. Woonstad zegt om er voor te zorgen dat de kosten niet te hoog worden. Maar dit is echt dus niet gelukt. Bij het passeren van de akte gaf de notaris heel trots aan dat ze veel geld besparen door hun kennis bij grote klanten, helaas bij het passeren van deze gewone akte is hier juist het tegenovergestelde. Ik heb deze kl;acht bij Woonstad gelegt en ben ook van plan dit bij de KNB neer te gaan leggen vooral het feit van prijs afspraken tussen deze notaris en woonstad Rotterdam.

UR uit: Rotterdam

Geen

AR uit: Vlaardingen

16-09-2016

Leeftijdscategorie: 46-55 jaar

Ervaring met: Aankoop van een woning, Hypotheek, Samenlevingscontract, Testament(en)

Positieve ervaring:
Kundig, betrokken en helder kunnen overbrengen van wat er wordt geregeld. Een kantoor met absoluut 'the extra mile'.

MVDL uit: Zevenhuizen

15-09-2016
9,6

Ervaring met: anders

Positieve ervaring:
De persoonlijke benadering is prima, en daarnaast denkt deze notaris met je mee in mogelijkheden/oplossingen.

Geen