Beoordelingen Koninklijke PBNA BV

Henk Bedrijfsnaam: Bouwmensen Oss-Nijmegen

26-06-2017

ervaring:
Ben zeer positief over de samenwerking en de contacten.
Behalve voor de nieuwe examenvorm heb op dit moment meer info van andere gekregen hoe en wat er precies gaat wijzigen (Burggraaf). Verandering lesstof docenten, veranderen de boeken? Ik heb binnen kort een afspraak staan met Leon om deze vragen te beantwoorden.

Erik Bedrijfsnaam: Atrop

24-06-2017
7,0

Prima contact met account manager L. Bakx

Ida Bedrijfsnaam: Asito BV

19-06-2017

ervaring:
Prima. Snelle reactie op mails. Ook telefonisch goed bereikbaar.

John Bedrijfsnaam: Litop BV

31-05-2017

ervaring:
Altijd super snelle reactie, ook als klanten met wijzigingen komen op het laatste moment.
Afname verloopt altijd probleemloos, examinatoren zijn flexibel en passen zich aan aan de omstandigheden die ze bij onze klanten (in-company) tegen komen.
Op een of andere manier krijg ik geen account voor elkaar wat tijd zal schelen bij het aanmelden van een examen. Als jullie dat voor elkaar hebben krijgen jullie een dikke 10!

steef Bedrijfsnaam: Actie-SH

20-05-2017

Rianne Bedrijfsnaam: Arbo Adviesbureau MSC

ervaring:
Al meer dan 20 jaar ervaring. Prettige mensen en als je vragen hebt worden ze duidelijk beantwoord.
Zeer tevreden.

Jeroen Bedrijfsnaam: Accent Praktijkonderwijs Hoogvliet

ervaring:
Prettige materialen (boek) om mee te werken. Contacten met PBNA verlopen plezierig en de samenwerking is inmiddels al heel wat Jaren.

Marianne Bedrijfsnaam: AMK Inventis

ervaring:
Prettig inschrijven via de site, duidelijke bevestigingen, voldoende keuze in examenlocaties en aanvangstijdstippen.

Hans Bedrijfsnaam: CDO

13-03-2017

ervaring:
Gunstige locaties en een goede rustige uitleg voor het examen. Examinator stelde mij zeer op mijn gemak want ik was best zenuwachtig.

Peter Bedrijfsnaam: Jonkman opleidingen

02-06-2016