Beoordelingen Koning Aap

H. uit: RHEDEN

28-09-2018
7,1

Positieve ervaring:
Mooie reizen op voor mij geschikte data.

Tips & Verbeterpunten:
Beter controleren van lokale gidsen; niet vertrouwen op lokaal agentschap.

Meer aandacht voor individuele reiziger; groep gaat nu altijd voor.

Sneller reageren op problemen: niet wachten tot het laatste moment.

hans uit: bergen op zoom

27-09-2018
8,1

Positieve ervaring:
prijs kwaliteit is in orde.
afwisselende reizen aangeboden

Bouwke uit: Alphen aan den Rijn

27-09-2018
7,6

Positieve ervaring:
We komen niet voor niets vaak bij Koning Aap uit.
Vaak reizen naar nieuwe bestemmingen, waar anderen (nog) niet naar toe gaan. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Deskundige reisbegeleiding.

Tips & Verbeterpunten:
De website zit niet altijd logisch in elkaar: vaak vind je bepaalde informatie waar je die in eerste instantie niet zou zoeken

Joëlle uit: Olen

7,7

Positieve ervaring:
Als een Vlaamse reis niet kan doorgaan, wordt voorgesteld om aan te sluiten bij de Nederlandse groep, met vertrek vanuit België.
Plezant voor de kinderen om met leeftijdsgenoten te reizen.

Tips & Verbeterpunten:
Website loopt voortdurend vast en verspringt heel de tijd.
Veel activiteiten zijn optioneel en dan loopt het reisbedrag flink op.
Sommige zaken/uitstappen worden vermeld op de site, maar uiteindelijk gaan ze dan niet door waardoor er een grote teleurstelling is bij de kinderen. Bv. Nepalreis: we konden geen olifanten wassen door de moesson. We gingen er vanuit dat dit toch echt wel zou doorgaan.

Jan uit: Zuid scharwoude

6,6

Positieve ervaring:
Snelheid en hulpvaardigheid bij boeken en aanpassen reis

Prijs/ kwaliteit

Els uit: Mechelen

7,0

Positieve ervaring:
avontuurlijk reizen, plaatselijke contacten, geld naar kleine plaatselijke organisaties

Tips & Verbeterpunten:
betere communicatie bij aanpassingen tov reisprogramma bijv. andere vluchten, vertrek België/Nederland; plaatselijke reisbegeleiders controleren op kennis/kunde

Hans uit: Capelle aan den IJssel

8,5

Positieve ervaring:
De maximale groepsgrootte van 18 reizigers maakt het nooit te massaal. Routes en overnachtingen zijn altijd bijzonder en de reisgidsen/begeleiders hebben ons nooit teleurgesteld.

Tips & Verbeterpunten:
Ontwikkel een mogelijkheid om, ook met een groepsreis, vooraf via internet te kunnen inchecken voor de vliegreis. Dat is nu steeds niet mogelijk gebleken.

Kim uit: Lebbeke

7,7

Positieve ervaring:
Mooi reisaanbod en vaak mooie logies

Tips & Verbeterpunten:
Ik heb geen tevredenheidsenquête kunnen invullen na mijn Oeganda reis, terwijl ik dit echt nodig vond

Carina uit: Boortmeerbeek

Positieve ervaring:
Heel klantvriendelijk, mooie reizen, fijne reisbegeleiders (uitgezonderd in Cuba).
We hebben één keer moeten annuleren wegens een overlijden, en dat ging zonder problemen, alles was snel in orde!

Tips & Verbeterpunten:
We hadden één keer pech in Cuba dat de reisbegeleider er niet was door ziekte, en we kregen toen na een paar dagen een andere reisleider die echt niet voldeed... Dat was jammer.

John uit: Kortenberg

7,3

Positieve ervaring:
Mooie reis, heel goede begeleidster die er voor zorgde dat we zo vel mogelojk kondne beleven . Heel leuke groep.

Tips & Verbeterpunten:
Wel een beetje spijtig dat de reis die ik geboekt had, naar Nederland overgeboekt werd (wegens weinig Belgische klanten) en ik nadien merkte dat deze in Nederland 100 € goedkoper was per person .. plus voor het transport naar Amsterdam moesten we dan zelf in Antwerpen geraken.