Beoordelingen Koning Aap

• Nakomen afspraken 8,0

anne marie uit: alveringem

14-06-2017

Positieve ervaring:
het was een prachtige reis met een schitterende reisbegeleider en een groep toffe mensen. ik heb heel erg genoten

Tips & Verbeterpunten:
ik had graag gehoord dat er in Belgie ook een afdeling was en dat we vanuit Brussel konden vertrekken. Indien mogelijk ook graag een rechtstreekse vlucht om de reistijd serieus in te korten

Monique uit: Katwijk

05-06-2017

U bent: Vaste klant

Positieve ervaring:
Deze reis via Koning Aap met drifters gemaakt.
Geweldige kampeercombi Safaritruck en four wheeldrive met Greg Bates als reisleider, kok en chauffeur.

Johanna uit: Meise belgie

31-05-2017

U bent: Vaste klant

Positieve ervaring:
Doordat de groepen klein zijn ( nooit meer dan 18 personen) gaat vervoer, stops, maaltijden steeds vrij vlot. Iedereen is steeds op tijd bij vroege vertrektijden, een kleine groep respecteert de medereizigers en er is steeds een vlotte verstandhouding.

Tips & Verbeterpunten:
Alles gaat steeds erg vlotjes, ik kan geen verbeterpunten vinden.

Frederik uit: Vilvoorde

Goede route
Goede reisleidster
Prima vervoer
prima hotels
attente medewerkers aan telefoon; denken mee

Tips & Verbeterpunten:
Ik heb in januari/februari de 4 weekse reis door Myanmar gemaakt. het bleek de laatste reis door dit land te zijn, met een duur van 4 weken.
Ik reis veel en zoek juist reizen uit, die een langere periode in één land doen. Maar ik zie ook bij andere organisaties dat de trend is, kortere reizen of langere reizen met heel veel landen in reis

Willem uit: Rotterdam

29-05-2017

Minie uit: ZUTPHEN

28-05-2017

Positieve ervaring:
Zit goed in elkaar. De hele reis
.Van begin tot het einde

Als met iemand boekt.
Dan vind ik dat ook naast elkaar in het vliegtuig moet zitten

Marchien uit: Doezum

28-05-2017

Positieve ervaring:
Wij hebben een fantastische rondreis Sundu eilanden gedaan.Veel gezien, veel gedaan, veel gereisd , echt vakantie beleven was het met goede gids en chauffeurs. De verdeling van druk en relaxt was goed over nagedacht. Een dikke 8.

Tips & Verbeterpunten:
Wat wij jammer vonden is dat je een lange reis naar Bali maakt en je medereizigers niet herkent. Heenreis reisden we met ons 2en terugreis met 17 bekenden. Het feit dat we in 1e instantie niet bij elkaar konden zitten heenreis was ook een minder leuke verrassing. Het was mijn eerste vlucht en dan wil je toch wel graag naast je eigen man zitten. Na wat speuren werden er toch op het 1e stuk naar Hong Kong nog 2 stoelen naast elkaar gevonden. Op de volgende 5 uur naar Bali heb ik mijn man niet meer gezien. Vreemd vind ik dat. We hebben toch samen een reis geboekt. Alles verliep prima maar als het spannend wordt wil je toch het liefst in je eigen man knijpen.

P uit: Gouda

27-05-2017